عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

خبر خووووووووووووب

1391/4/25 17:06
نویسنده : مامانی
661 بازدید
اشتراک گذاری

ای خدا هرچی نوشته بودم پرییییید میخوام سرمو بکوبم به دیوار از عصبانیت

آخه برای چی هی این برق لعنتیو قطعو وصل میکنه این اداره برق

روزی ده بار هی قطع میکنن هی وصل میکنن خدا بکشه همتونو،اه

اصلا یادم رفت سلام کنم عزیزم

اهه اهه...سلام

اومدم یه خبر خوب بدم که اینطوری کوفتم کردن دیگه!

ولش کن...

از امروز برات بگم که ساعت 12 با بابایی رفتیم موسسه برای مصاحبه...

برخلاف انتظارم که فکر میکردم باید کللی معطل شم و تحویل نگیرن و ... اما برعکس هم خیلی زود فرستادنم تو اتاق رییس و هم اینکه رییس خیلی احترام گذاشت و از اینکه قراره باهاشون همکاری کنم اعلام خرسندی فراوان کرد!

یه سری شرایط کارو هم برام توضیح داد و گفت مابقی هماهنگیا و ... رو با آقای جلیلی انجام بدم.چون مسئولیت اون بخشی که مامانی قراره توش فعالیت کنم با ایشونه که اتفاقا این کارم خودشون بهم پیشنهاد کردن..

خدا بهشون سلامتی بده و موفقیت روزافزون نصیبشون کنه.

خیلی خوبه که آدما اگه برا دیگران کاری از دستشون برمیاد انجام بدن چون خدا مسلما خیرشو بهشون برمیگردونه.

دیگه قرار شد از اول مرداد برم و یه دوره آموزشی یک ماهه رو بگذرونم.البته با حقوق.

سر راه بابایی آب طالبی مهمون کردم به عنوان شیرینی کار!

بعدشم به بابایی گفتم که تو این یه هفته که فرصت دارم یه سر بریم یزد به پدرو مادرت سر بزنیم چون خیلی وقته که نرفتیم و بعد از اینم من دیگه فرصت ندارم.رسیدیم خونه بابایی اینترنی بلیط گرفت برا فردا شب.سی ام هم برمیگردیم.

حالا از شانس من همین که بلیطو گرفتیم از موسسه زنگ زدن که از مدیریت گفتن شما از همین فردا بیا شروع کن که من گفتم نمیتونم چون پیرو صحبتای قبلی با آقای جلیلی من یه برنامه سفر چیدم که متاسفانه نمیتونم کنسلش کنم.خلاصه گفتن عیبی نداره از همون اول ماه بیا...

دیگه امروز روز خوبی بود خیلی خوشحالی کردم.

خبر دیگه ای نیست جز اینکه البرز دیرزو واکسن زد و امروز رفت حمام.مادرجون میگفت خیلی سرحال شده.قفونش بشم منننننننننن

چند روزی که نیستم حسسابی مواظب خودت باش.

شما دوستای گلم هم مراقب خودتونو نی نی هاتون باشین.ببخشید که این چند وقت نتونستم اونجوری که باید و شاید به تک تکتون سر بزنم ایشالا بعد سفر جبران میکنم

آی لاو یو

بای بایHello

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

جوجوهای ناز ما
25 تیر 91 20:20
مبارکه خانومی.پس شیرینی ما کو؟؟؟؟؟؟ به سلامتی.خوش بگذره.مراقب خودت و شوشوت باش.منتظرتیم
مامان عسل و آریا
25 تیر 91 20:46
آخ جوووووووووووووووون چه خوب.مبارکه گلم.شیرینی خصوصی داری گلم
بابای ملیسا
25 تیر 91 22:53
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.
نایسل
25 تیر 91 23:31
تبریک میگم عزیز دلم خوش بگذره مراقب خودت باش بوس تبلتم بی خی جونمون سلامت الان دستش اینججوری دلم میترکه خوب بشه فدای سرش همه اونا
مامانی درسا
26 تیر 91 2:27
مبالک مبالک انشاالله به سلامتی ...... سفر خوش و به سلامت برگردی ..... یه دنیا بوس
sanam
26 تیر 91 10:57
خوش بگذره کارتون هم مبارک باشه شیرینی ما رو کی میدی؟
مامان نازنین زهرا
26 تیر 91 11:08
سلام موفق باشی انشالله خیلی خوش حال شدم انشالله سفر خوبی داشته باشی
دخترم عشق من
26 تیر 91 12:51
سلام از خوندن خبر خوبت به وجد اومدم مبارک باشه . تا باشه از این خبرای خوب . سفر خوش بگذره عزیزم . منتظر اومدنت هستم
نگین مامان رادین
26 تیر 91 16:46
سلام مهربونم ایشاالله همیشه خووش خبر باشی و خبر های خوب بشنوی ممنون که مدام بهمون سر میزنی و حظورت بهمون دلگرمی میده
مامان ریحان عسلی
26 تیر 91 18:47
سلاممممممممممممم خیلی خوشحال شدم ایشال همیشه خوش خبر باشی
مامان ریحان عسلی
26 تیر 91 18:54
راستی خوش بگذره سفرتون بی خطر
مهسا
27 تیر 91 2:25
آخییییی. واقعا بهت تبریک میگم. ایشالا کار خوبی باشه
مامان یاشار
27 تیر 91 10:17
به به به ما هم شیرینی میخوایم نسترن جون. خیلی مبارکه ایشالا هر روز بیای و از موفقیت های جدیدت برامون بگی. ایشالا سفر هم خیلی خوش بگذره
مامان آرشیدا کوچولو
27 تیر 91 12:49

آفرررررررررررررین میدونستم پیروز میشی عدیددددم

مامان يگانه
28 تیر 91 1:40
خوشحال شديم براي كار ان شاا.. كه سفر هم خوش بگذره
مامان پریاگلی
28 تیر 91 20:03
مبارکت باشه عزیزم انشاالله که همیشه شاهد موفقیت روزافزونت باشم
مامان پریاگلی
28 تیر 91 20:19
_____ (¯ `•I.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.O.•´¯) (¯ `•L?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `..•V´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•U?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `E.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.!!!.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶-------- پیشاپیش حلول ماه میهمانی خدا مبارک تو وقت سحر ما رو هم از قلم نندازین
مریم
29 تیر 91 11:35
سلام بسلامتی عزیزم
وب خوشگلی داری نظرت درباره تبادل لینک چیه عزیزم؟

سلام
آدرس عزیزم...
خاله ي اميرعلي
1 مرداد 91 10:10
تبريك ميگم نسترن جونم ايشالاه كه موفق باشي آب طالبي هم نوش جونتون
رضوان
4 مرداد 91 15:13
تبریک عزیزم.انیدوارم موفق باشی