عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

یه تصمیم جالب گرفتم!

1391/7/9 11:12
نویسنده : مامانی
926 بازدید
اشتراک گذاری

خانوما،مامانا یه مشورت ازتون میخوام

امروز یه تصمیم خوب گرفتم!

اینکه وقتی حقوق میگیرم به جای هله هوله خریدن و خرت و پرت خریدن کم کم یه مقداری از جهیزیمو تهیه کنم.اینطوری هم 1)پولمو درست خرج کردم هم خودم 2)حس خیلی خوبی دارم که بتونم یه تعدادی از وسایلو به هزینه خودم تهیه کنم.در ضمن 3)یه کمکی هم به مامان و بابا کردم...

اما چیزی که توش موندم اینه که در حال حاضر با توجه به اینکه تا عروسیمون زمان تقریبا زیادی مونده چه وسایلی بخرم که از مد نیفته و به کار بیاد؟

لطفا با توجه به تجربه ای که دارین راهنماییم کنین.دوس دارم نظراتتونو بشنوم.مرسیییییییییماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

رضوان مامان رادین
2 مهر 91 16:34
سلام عزیزم راستش اگه من جای شما بودیم سکه میخریدم.میذاشتم کنار.جای کم هم میگیره.نزدیک عروسی که شد میفروختم و واسیلمو میخریدم
نایسل
2 مهر 91 16:38
لوازم برقی تو بخر ... عزیزم .. من همون اول عقدم خریدم کلی به نفعمون شد
نایسل
2 مهر 91 16:38
اره خیلی کارخوبی میکنی لوازم تزینی خونه تو بخر شمع بخر چیزای ریز ریز برای تزئین که تو چشمم نمیاد
لی لی
2 مهر 91 17:03
سلام خانمی به نظر من وسایل برقیت رو تهیه کنی خیلی بهتره چون هم روز به روز در حال افزایش قیمته هم اگر یه مارک خوب رو بخری دیگه از مد افتادن هم نداره ولی یه سری چیزا مثل دکوری ها هر روز یه مدل جدید میاد
نایسل
2 مهر 91 17:05
رخت خواب هاتو میتونی بگیری عزیزممم من اماده گرفتم دستی زمان من150 بود الان شده 270شو بگی میتونی 2 دست بگیری پتو رو تختی.... چرا میتونی ریز ریزابگیری گوشت کوب برقی... بگیر به جای غذا ساز ساندویچ میکر خوبه چایساز قهوه جوش پلوپز آرامپز اینها هی گرون تر میشن اگه مارک خوبیگه بگیری من بیشترشو برون گرفتم بوش.... دیگه سوریس کارد چنگالت رو بگیر... ولی ظرفاتو اینارو بزار اون موقع هی جدید تر میاد فرش ببین یه کار دیگه هم میتونی بکنی بانک انصار وام میده وام خرید میتونی بری وسیله ها تو هر چی میخوای بخری ماهی پولش رو بدی من دوسشم یخچال لباسشویی ماهتابه قبلمه ظرف شویی کل چیز ورداشت ازش
نایسل
2 مهر 91 17:05
اینجوری راحت ترم هستی:چون داره تحریم میشه ایران برای این میگم دیگه جنس خارجی خیلی گرون میشه خیلی
رضوان مامان رادین
2 مهر 91 17:08
نسترن جون پس بهتره وسایل برقیتو بخری.چون وسایل تزینی و ظرف و ... ممکنه خوشملتر بیاد و پشیمون شی.
نایسل
2 مهر 91 17:24
عزیزمم مرسی
لی لی
2 مهر 91 19:37
عزیزم هر چی که تو نظرتون هست که بگیرین دیگه از وسایل بزرگ تا کوچیک بخصوص چیزای مربوط به آشپزخونه گاز،یخچال ،ماشین لباسشویی و ظرفشویی ،سرخ کن،مکروفر،چای ساز،و .... بقیشون به نظر من تو برقی های کوچیکتر مارک تفال و تو بزرگترا بوش مارکهای خوبی ان اینا هر روز گرون تر میشن از دوسال پیش که ما عروسی کردین تا حالا مدام دارن گرون میشن اگرچه این قضیه در مورد همه چی صذق میکنه مثلا سرویس 12 نفره غذا خوری که 600 تومن بود به فاصله چند ماه شده بود 800 دیگه الان که چند سال گذشته خبر ندارم ولی اگه به روز بودنشون خیلی برات مهمه همون برقی ها خریدنشون بهتره
رضوان مامان رادین
2 مهر 91 19:54
راستش من 4ماه پیش میخواستم یخچال فریزر دو قلو بخرم اون موقع مارک سامسونگ 2500 بود.بیخیال شدم.حالا که تصمیم جدی گرفتم دیدم شده 3800. تا میتونی وسایل برقیتو بگیر.مثل مایکروویو چایساز .غذاساز-جاروبرقی-اگه پس انداز داری که اول برو سراغ یخچال و لباسشویی و ظرفشویی.
مامان رادمان
3 مهر 91 8:37
عزيزم تصميم خيلي خوبي گرفتي در شرايط عادي بهتر بود كه لوازم برقيتو مي خريدي ولي با وجود تحريم كشور و اينكه مي دونم لوازم برقي كسي جنس ايراني نمي خره پس بهتره سكه بخري و پس انداز كني تا ان شاءالله اوضاع بهتر بشه و اون موقع خريد كني ( در شرايط فعلي خواهشن هيچ كس كالاي خارجي نخره اگر هم نمي خواد ايراني بخره ، نخره ولي فعلن با لوازمي كه داره بسازه تا با كمك همه مردم ، كشورمون از اين تحريم سربلند بيرون بياد )
همسرم، همه ي هستي ام
3 مهر 91 8:42
وسايل برقيتو با ماركهاي معتبر بخر. حتماً اينكارو بكن. من اينكارو نكردم. خيلي خيلي پشيمونم.
تارا
3 مهر 91 9:02
خصوصی منم میگم چیزایی که از مد نمیوفته مثل پتو بالش رو تختی و آبکش و ظرفای پلاستیکی توی آشپزخونه و کریستال و این جور چیزا رو بگیر!
همسرم، همه ي هستي ام
3 مهر 91 9:05
از من گفتن بود از شما نشنيدن. وسايل برقيتو بخررررررررررررر. من وسايل برقيمو نخريديم، الان پشيمونمممم. مارك معتبر بخر هيچوقت از مد نميفته. امروز بخري بهتر از فرداست. وسيله اي كه سال 89 من ديدمو نخريدم الان قيمتش دو برابر شده. نميدوني چه خبره؟ گروني بيداد ميكنه. بخر بخر بخر بخر بخر. بعداً نگي كسي بهم نگفت. مثل من نشي، داداشم گفت بخر و من نخريدم.الان همش بهم ميگه.

باششه دوس جونی مرسی از راهنماییت
مامان نفس طلایی
3 مهر 91 17:53
سلام تصمیمت عالیه به نظر من وسایل برقی مارک های عالی رو بخر که همیشه هم می تونی استفاده کنی فقط در نظر داشته باش که وسایل برقی ضمانت داره و احتمالا تا عروسیت شاید زمان ضمانتش تموم یا کم شده باشه ... پس سکه هم فکر خوبیه البته با این اوضاع قمر در عقرب مملکت ادم از یه ثانیه بعدش هم خبر نداره .. من سکه های تمام و فروختم 230 بعد شد 780
مامان گیسوجون
3 مهر 91 19:47
راهنمایی دوستان همه درسته منم تمام حقوقم رو جهیزیه خریدم و یه مقداری هم گذاشتم بانک وام مسکن گرفتم و با همسری خونه خریدیم خصوصی داری
مامان آراد(خاطره)
4 مهر 91 0:49
سلام نرگسی...عزیزم فکر خیلی خوبیه..
بیچاره این مامان و باباها چیکار کنن آخه با این گرونی...
به نظر من وسایل تزئینی بگیر مثلا کریستال بگیر ..
نمیدونم مثلا تنگ و گیلاس...ظرف میوه کریستالو
و از این جور وسایلا ..
از مد نمیوفته که هیچ روز به روز با ارزشتر هم میشه
پیشاپیش مبارکت باشه

ممنون از راهنماییتون.فقط اینکه من نسترن هستم.
مامان اوانازنازی
4 مهر 91 1:56
سلام عزیزم.بنظرمن چون هر روز وسایل جدیدتر وشیک تر به بازار میادبهترین راه اینه که همون مبلغی رو که برای خرید وسایلت درنظر گرفتی روسکه بخری.مثلاربع سکه یا نیم یاحتی شده پارسیان.بعدانشاا...سرموقع سکه هاتوبفروش وباهاش وسایل بروز بخر
مریم & ملینا
4 مهر 91 7:54
خیلی کار خوبی میکنی که حقوقتو حیف ومیل نمیکنی، وسایل برقی بگیری خیلی خوبه مارک خوب باشه از مدهم نمیفته.
مامان آراد(خاطره)
4 مهر 91 15:21
هه هه...اشتباهی نسترنو نرگسی تایپ کردم...معضرت
مامان نسترن
6 مهر 91 9:47
نسترن جون از وسایلی که دارم و هر وقت ازشون استفاده می کنم مامانمو 1000مرتبه می بوسم: کیک پز پلوپز,ماکروفر,غذاساز(یه مارک خوب بخر از همه مهمتر).من با ماکروفرم هم پیتزا,کیکدرست می کنم ,هم همه غذاهامو سریع گرم می کنم. قربونش بشم آچار فرانسه ست. من خودم عاشق وسایل تزیینی هستم. این خورده ریزاهم خوبه و آدمو روحشو تازه می کنه. ماکه اینجوری هستیم.
مامان یاشار
8 مهر 91 9:51
آفرین به تو دختر فهمیده. بهترین کار رو میخوای بکنی. اگه جا داری به نظر من هم وسایل برقی رو بگبر چون مد روز نیستن و کاراییشون خیلی تغییر نمیکنه و اینکه هر چی بگذره هم گرون تر میشن.