عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

واقعا شرمنده محبتاتونم

1391/8/1 17:52
نویسنده : مامانی
608 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان.

من خوبم.ببخشین اگه کم فرصت میکنم بهتون سر بزنم یا آپ کنم.این روزا خیلی آشفته ام.پایان نامم از یه طرف مونده و قضیه کار حسسابی فکرمو درگیر کرده.اصلا دل و دماغی برام نمونده.مجوز که نمیدن الان موندیم چیکار کنیم؟مجوز اجاره کنیم یا بدون مجوز شروع کنیم..آخه قضیش خیلی مفصله...برامون دعا کنید دوستای گلم.

من همتونو دوس دارم.ببخشین که نگرانتون میکنم با دیر اومدنام.سمیه جان عزیزم از خواهر بهم نزدیکتری واقعا شرمندتم.همینطور لی لی جان،مامان آوا نازنازی،مامان کوروش،مامان گیسو،مامان ریحانه و بقیه دوستان خوبم که همیشه به یادمن.میخوام بدونین متقابله.انشالله کارا روبراه بشه و دوباره مثه قبل بتونم بیام پیشتون و از خجالتتون در بیام...

میبوسمتون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان نفس طلایی
1 آبان 91 18:15
انشالله هر جا هستی شاد و موفق باشی
مامان آمیتیس
1 آبان 91 19:46
سلام نسترن جون. ایشالا هر چی زودتر کاراتون رو به راه بشه
مامان اوانازنازی
2 آبان 91 1:43
انشاا...همیشه سالم وشاد باشی.نگران نباش همه چیزدرست میشه فقط بسپاربه خدا.خودش روزی رسونه عزیزم.ماهم این شرایط روگذروندیم.شاد باش
همسرم، همه ي هستي ام
2 آبان 91 9:16
نسترن جونم اگه نياز به كمك داشتي حتماً روي من حساب كن، با دل و جون برات انجام ميدم. دوستت دارم. مهربونم.
مامان کوروش
2 آبان 91 10:45
سلام عزیزم خوشحالم که اومدی عزیزم توکلت به خدا باشه وبا ارامش به پایان نامه برس همه چیز درست میشه منتظر شنیدن خبرهای خوب هستیم
رضوان مامان رادین
2 آبان 91 11:11
امیدوارم مشکلاتت هر چه زودتر تموم بشه. و قضیه مجوز به راحتی حل بشه
همسرم، همه ي هستي ام
2 آبان 91 13:54
سلام عزيزم براتون آرزوي موفقيت مي كنم انشاءلله همه چي درست ميشه، مطمئن باش. در ضمن هيچوقت خدا رو فراموش نكن.خودش حلاله مشكلاته. دوست دارم.
همسرم، همه ي هستي ام
2 آبان 91 15:40
نسترن جونم الهي كه هر چه زودتر كارات به خوبي انجام بشه و زود زود بياي پيشمون. رو كمك من هم حساب كن هر كاري از دستم بر بياد دريغ نميكنم، بوس بوس.
♥ مامان آینده ♥
2 آبان 91 18:54
سلام عزیز دلم... چطوری؟ امیدوارم خدا کمکت کنه و همیشه توی کارهات موفق باشی دوستم...
کاکل زری یا ناز پری
2 آبان 91 21:07
انشالله
مامان نسترن
3 آبان 91 2:25
امیدوارم هرچی زودتر کاراروبراه بشه
مامانی درسا
3 آبان 91 11:48
انشااله گره مشکلاتتون بزودی باز میشه عزیزم .... همیشه خوش باشی
لی لی
3 آبان 91 14:38
ان شالله خانمی امیدوارم همیشه موفق باشی مرسی ما رو از نگرانی در آوردی
مامان گیسوجون
3 آبان 91 16:37
امیدوارم همیشه موفق باشی عزیزممممممم بوسسسسسس
مامان یاشار
6 آبان 91 14:44
ایشالا همه چی زودی مرتب میشه خانوم گل و بازم سر حال و قبراق بر میگردی پیشمون. من برات دعا میکنم و به یادت هستم عزیزم. مراقب خودت خیلی باش
دخترم عشق من
7 آبان 91 13:05
ایشالله هرچه زودتر به تمام چیزایی که میخوای برسی و همه چی به امید خدا روبه راه بشه
همسرم، همه ي هستي ام
7 آبان 91 16:15
سلام نسترن جون خيلي دير به دير مياي، نميگي ما دلمون برات تنگ ميشه.
همسرم، همه ي هستي ام
7 آبان 91 16:18
به يادتم مهربون. " هر جا باشي خوش و خرم باشي. لبات خندون باشه. "
مامان ِ هدی
7 آبان 91 16:48
♥ مامان آینده ♥
8 آبان 91 12:05
سلام عزیزم... خوبی؟!همه چی بر وفق مراده؟! کجایی دلم تنگ شده برات........!
مامان دينا
8 آبان 91 13:30
سلام ماماني عزيزم دلم برات تنگيده لااقل يه خبر كوچيك از خودت بزار فدات شم
مامان ثمین
11 آبان 91 9:09
سلام.کجایی؟تاخیرت خیلی شده امیدوارم هر کجا که هستی سالم و شاد باشی
مامان کوروش
11 آبان 91 14:40
سلام نسترن جون کجایی نیستی چه خبر کارتون درست شد
sanam
12 آبان 91 1:25
دوست با ما بی وفای میکند- سلام خوبی منو یادت میاد؟؟؟ این نی نی قالبت چقدر خوشمله راستی ایشالله ک ردیف میشه کارات
مامان آمیتیس
12 آبان 91 14:26
نام علی: عدالت.‏... راه علی: سعادت.... عشق علی: شهادت.... ذکر علی: عبادت.... عيد علی: مبارک
مامان گیسوجون
15 آبان 91 0:25
خوبی نسترن ؟
مامان یاشار
15 آبان 91 19:18
مراقب خودت باش نگرانتم خانومی