عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

یه خبر خوب شایدم خیلی خوب!

1392/3/1 11:13
نویسنده : مامانی
464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای مهربونم و نی نی قشنگم که البته الان واسه خودت آقا یا خانوووومی شدیماچ

با یه خبر خاص اومدم!

دیگه چیزی تا عروسیمون نمونده...

خیلی زود.همین تابستون.البته اگه خدا بخواد و قسمت باشه...

بابایی که دوس داشت تاریخ عقدمون باشه یعنی نهم مرداد اما گویا توی ماه رمضونه و شب قدرم هست.ولی شاید روز تولد من بشه یعنی نوزده مرداد

البته هنوز قطعی نیست هرچی خدا بخواد

حس عجیبی دارم.یه جورایی نه خوشحالم نه ناراحت

برامون دعا کنید.

میبوسمتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

همسرم، همه ی هستی ام
1 خرداد 92 11:42
به به به بوی عروسی میاد،صدای شادی و پایکوبی میاد. مبارکه مبارکه مبارکه مبارکه. ایششششالله که خوشبخخخخخخخت بشید.عزیزم.
سمیرا
1 خرداد 92 12:03
به سلامتی خوشبخت بشی نسترن جون
مامان یگانه
2 خرداد 92 21:51
خوب به سلامتی نسترن جان.انشاالله که به خوبی وخشی برید سر خونه زندگیتون.قربونت
مامان یاشار
3 خرداد 92 0:32
به سلامتی خانوم گل. خیلی تبریک میگم پیشاپیش ایشالا هرجوری که بهتره برات پیش میاد
عشق مامان و بابا
3 خرداد 92 9:57
سلام نسترن جون خوشحال شدم ايشالا که هيچ مشکلي پيش نياد و عروسيتون به خوبي و خوشي برگزار بشه
تارا
3 خرداد 92 21:45
نمیدونی چقدر خوشحال شدم این پست رو خوندم مبارکههههههههههههه
مامان ثمین
4 خرداد 92 9:54
ان شاا... به سلامتی و خوبی.
مامان پریسا
4 خرداد 92 14:04
چه خبر خوبی هورااااااااااااااا
مامان حسنا
4 خرداد 92 18:10
ب سلامتی ایشالا بیای با عکسهای عروسیتون
مامان ریحان
5 خرداد 92 9:37
واییییییییییییییی خیلییییییییی خوشحال شدم ایشالا به پای هم پیر بشید
سمانه مامان پارسا جون
9 خرداد 92 0:55
به سلامتی گلم پیشاپیش تبریک
مامان پریاگلی
9 خرداد 92 22:17
خیره انشاالله
مامان نسترن
12 خرداد 92 15:54
مبارکه عزیزم. خیلی خوشحال شدم. اما از من میشنوی تاریخ عروسی رو باتولدت یکی نکن. به ضررته. کادوهات یکی میشن
رها
12 تیر 92 11:07
وااای آره خیلی حسسه عجیبیه هم خوشحالی و ... هم ناراحتی یه جور دلگیریه خاص داره اما خیلی قشنگه عزیزم مبارکت باشه و همیشه شاد و خوشحال باشی