عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

رفتیم خرید عروسی

1392/4/15 9:58
نویسنده : مامانی
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسمممم...

امروز صبحمو با خوندن خبر بارداری مجدد یکی از دوستام شروع کردم وای که چقدر خوشحال شدم الهی صحیح و سالم دنیا بیاد.الهی همه نی نیا سالم به دنیا بیانو دل مامان باباهاشونو شاد کنن...م

تو هم یه روز میای و دنیای مامانی و بابایی میشی ولی اون روز احتمالا چندین ساله دیگست چون منو بابایی تصمیم نداریم زود بچه دار شیم.باید وضعیت و موقعیتمونو حسسسابی استیبل کنیم بعد شما نازدونمونو بیاریم

پریروز،ینی پنج شنبه بعد از یکی دوماه کار شدید، ساعت سه از دفتر زدیم بیرون و به خواسته من رفتیم که کمی بچرخیم و دور بزنیم.بعد یهو تصمیم گرفتم بریم یه کم خرید کنیم.اول رفتیم کریم خان یه کمی سرویسای طلاشو نگاه کردم خیلی جالب نبود و مدلارو نپسندیدم ولی یه سرویس بد نبود قیمتشم هشت میلیون میشد اما گفتم فعلا دست نگه داریم تا بعد شاید چیز بهتر دیدیم.هرچند اونقدر پول هم همرامون نبود.

بعدش رفتیم کوچه برلن و اونجا تصمیم گرفتیم چمدونو یه سری خریدای عروسی رو انجام بدیم.سه چهار ساعتی چرخیدیم.یه چمدون بزرگ خشگل،دوتا حوله پوشیدنی،یه سشوار و برسش،یه لباس خواب برای من،یه بسته لباس زیر برای منو بابایی خریدیم.میخواستیم عطرو یه روبدوشام هم برای بابایی بگیریم که دیگه دیروقت شده بود جور در نیومد.همینا شد 550 تومن وای که چقدر همه چیز گرونه!ولی همشون خییییلی خشگلن

اپی لیدی و ریش تراش و اینارو هم که از قبل گرفته بودیم

دیگه یه کمم لباس عروسارو نگاه کردیم مدلی که به دلم بشینه ندیدیم ولی از یکی دو مورد نسبتا خوشم اومد قرار شد بعدا به همراه مادرجون برم پرو کنم

فعلا همین دیگه اولین قدمو برداشتیم و ازین بابت خیلی خوشحالممحصلبعد از مدتهای طولانی یه کم دلم باز شد.خدایا برای این حال خوش شکرت آرامشمو هیچوقت ازم نگیر

حالا در اولین فرصت تو پست بعدی عکس خریدا رو برات میذارم آخه بدون عکس مزه نمیده

خب دیگه تا بعد عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ثمین
15 تیر 92 10:32
مبارک باشه ان شاا... که به سلامتی
کاکل زری یا ناز پری
15 تیر 92 10:35
اخیییییییییی نسترن جونمممممممممممم مبارک باشهههههههههه عروس خانوممممممممممممم رمز پستات رو نداشتم ازت بی خبر موندم عزیزمممممممم بهم بده دوست داشتی بخونم فدات بشم دوست گلم خوش بخت بشی الهی
رضوان مامان رادین
15 تیر 92 11:05
مبارک باشه عزیزم........تاریخ عروسی مشخص نشده هنوز
مامان کوروش
15 تیر 92 11:27
سلام نسترن جون خوشحالم واست عزیزم که شادی گلم بری خونه خودت تموم این مشکلات حل میشه و یه نفس راحت میکشی مبارک باشه خرید کردن خیلی لذت بخشه اونم خرید عروسی منتظر عکسها هستم
مامان محمدرضا
15 تیر 92 16:22
مبارکه خوشبخت بشین سلام دوست عزیز محمدرضا تو2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگش بیایین وبهش رای بدین مرسیییییییی
همسرم، همه ی هستی ام
16 تیر 92 9:47
سلام عزیز دلم. مبارکتون باشه.تو لباس عروس چی بشی تووووووووو، ماه میشی، ماه. ایشالله که خوشبخت بشید.
همسرم، همه ی هستی ام
16 تیر 92 14:38
همه ی این گلها تقدیم به شما عروس و داماد خوشبخت. الهی که همیشه تندرست و موفق باشید.
تارا
16 تیر 92 16:35
واااااااااااااااااااااای چقدر خوشحال شدم! خیلی!!!!!!!!!! مبارک باشه زودی عکسشو هم بذار خیلی خوشحالم
مامان یگانه
17 تیر 92 8:12
نسترن جان مبارک باشه.منتظر عکسهاش هستیم عزیزم
مهلا میر
17 تیر 92 13:37
سلام عزیزم مهلای من تو جشنواره نی نی ها شرکت کرده با رای تون خوشحالش کنین کد484 رو به 20008080200 بفرستید ممنون
مامان نسترن
17 تیر 92 17:29
ای جونم. نسترنی اینشالاه داری میری خونه خودت. آخ جونم عروسی؟ چی بپوشم من!!!!!!
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
19 تیر 92 18:30
ای جانم مبارکه عزیز دلم الهی به دل خوش استفاده کنی مادر
مامان امیر محمد(وروجک مامانی)
20 تیر 92 11:19
گلم بیا وبم به ی مسابقه وبلاگی دعوتی؟
مامان نازنین زهرا و یاسمین
21 تیر 92 0:56
مبارکه انشالله همیشه شاد باشی
دوتا عاشق
12 مرداد 92 13:30
تاریخ عروسی رو مشخص کردین؟