عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

همه کل بکشن عروسی نزدیکه

1392/5/23 10:28
نویسنده : مامانی
489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقممممم

وای که چقدر حرف دارم چقدر کار دارم نمیدونم از کجا شروع کنم!

اول اینکه بگم چندروز پیش اون زمینی که گفته بودم فروش رفت و بالاخره بابایی دستش پول اومد!نیشخند

هورااااااااااااااااا حالا میتونیم عروسی کنییییییییییییییییییییمزبانتشویق

دو سه روزی دنبال خونه گشتیم وااااااااااااااای که چی بگم از قیمت اجاره ها........سرسام آوره و به گفته خود بنگاهیا امسال سه چهاربرابرم شده!اینم شانس ما!خنثی

خلاصه اینقدر گشتیم و گشتیم و گشتیم تا بالاخره یه خونه 63 متری تو طبقه هشتم یه برج پیدا کردیم.45 میلیون رهن کامل.کوچیکه ولی قشنگه دوسش دارممژه تازه برای ما دونفر اصلنم کوچیک نیس فقط مهمون بی مهمونخنده

البته مصیبتی کشیدیم سرش!یه بار پسندیدیم ولی گفتیم عجله نکنیم بریم بازم خونه هارو ببینیم برگردیم برگشتیم مرده گفت قولشو به یه نفر دیگه داده اونقدر ناراحت شده بودم میخواستم خودمو دار بزنم که خلاصه بابایی و مادرجون یه جوری رفع و رجوعش کردن که بابا ما اول پسندیدیم و بهتون زنگ زدیم گفتیم امروز میاییم و فلان و خلاصه مرده قبول کرد حق ما بوده و اشتباه از خودش بوده که به کس دیگه قول داده...

حالا احتمالا اگه خدا بخواد امروز یا فردا میریم قراردادو مینویسیم و بعدشم که کلللللللی کار دیگه که دوستان بهتر از من میدوننخجالت

امروزم میخوام برم سرویس طلامو بگیرم.خیلی خوبم خیلی خوشحالم.برامون دعا کنید دوستان عزیزم که همه چی به خوبی و خوشی پیش بره ایشالا و زودتر بریم سر زندگیمون.

اگه پیشنهادی انتقادی توصیه ای چیزی دارید بگید تا از تجربیاتتون استفاده کنم.

بوس برای همهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آرشيدا قند عسل
23 مرداد 92 10:34
خونه مباركتون باشه و براتون آرزوي خوشبحتي و سعادت ميكنم.
مامان ساینا
23 مرداد 92 11:38
عزیزم به سلامتی. به خودت حسابی برس به پوستت مخصوصا.. عزیزم برا آرایشگاه و لباس وسفره گل و آتلیه سنگ تموم بزار هرچقدر هزینه کنی ارزش داره و موندنیه. خلاصه خیلی به خودت برس حسابی بدرخشی
همسرم، همه ی هستی ام
23 مرداد 92 14:35
دست دست دست هوررررااااااا. مبارکه مبارکه مبارکه مبارکه مبارک. انشاءلله با دله خوش. ایشالله که خوشبخت بشید. ایشالله سالهای سال در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی کنید. قربونت برم هر سوالی داری بپرس جوابتو میدیم.
SaYa
23 مرداد 92 19:59
عزیزدلم خیلییییی خوشحالم برات فقط بدقول عکس نزاشتی عزیزدلم بنظر من رو چیزایی تمرکز کن که موندگارن مثلا آرایشگاه...فیلم و عکس و چیزایی که خودت حالشو ببری و واسه خودت موندگاره البته کیفیت عروسی قبول دارم امیدوارم به زودی بری سر خونه و زندگیت نسترن جوووون
تارا
23 مرداد 92 20:00
واااااااااااااااااااای خیلی خوشحال شدم عزیزم امیدوارم همه چی همونی باشه که تو میخوایی مراقب خودت باش دوستت دارم
لی لی
24 مرداد 92 13:57
به سلامتی و میمنت عزیزم چرا پست قبلی رو پاک کردی راستی؟
مامان یگانه
25 مرداد 92 18:57
خوب به سلامتی وخوشحالی.مبارک باشه عزیزم
کاکل زری یا ناز پری
26 مرداد 92 16:12
واییییییی نسترن جون مبارککککککککک خیلی خوشحال شدمممممممم خیلیییییییییییانشاالله خوش بخت بشی عزیزم بقیه اش خیلی شیرینه فقط از تمام لحظات زندگیت لذت ببر که دسگه تکرار شدنی نیست من که خیلی دلتنگ اون روزهام
مامان ریحان
27 مرداد 92 17:38
سلام نسترن جون خوشحالم داری میری سر خونه زندگیت حالا که خودت اون پایین نوشتی منم نظرمو میگم البته تو خصوصی
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
27 مرداد 92 23:08
خدا رو شکر عزیزم خیلی خوشحال شدم خییییییلی
مامان ثمین
28 مرداد 92 10:19
ان شاا... که خدا کمکتون میکنه و همه کارهاتون به خوبی پیش میره و به سلامتی زندگی نو رو آغاز میکنید.بیشتر به خودت برس و مراقب خودت باش دوست من
SaYa
28 مرداد 92 14:09
کجااااااایی
مامان کوروش
1 شهریور 92 11:57
مبارکه نسترن جون امیدوارم تمام لحظاتش واست بشه یه خاطره قشنگ عزیزم