عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

دغدغه ها و امیدواریها

1392/7/6 12:13
نویسنده : مامانی
560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی و به کوچولوی دوس داشتنی خودم 

امیدوارم همتون خوب و خوش و سلامت باشید و کللللی سر کیف باشید

این روزا منو بابایی درگیر کاریم و البته کللللی نگران

ثبت نامها خیلی کم شدن چون آزمون وکالت نزدیکه و برای ارشد هم خیلی استقبال نمیکنن داوطلباناراحت

کلی هزینه کردیم برای چاپ کتابا ولی هنوز مطمئن نیستیم خوب فروش بره

فقط این سری قسط اول چاپ یه کتابمون چهارمیلیون و هشتصد شد!تعجب

احساس میکنم زحماتمون داره به هدر میره

الهی اینجوری نباشه خدایا کمکمون کن

امروز نامه نظام وظیفه برای بابایی اومد که قراره فردا ساعت هفت صبح بره بیمارستان امام سجاد برای معاینه(چون بابا بخاطر فتق معدش که از موارد معافیته درخواست کرده برای معاف شدن)

ای خدای بزرگ خودت کمکمون کن عاجزانه بهت التماس میکنم کمکش کن معاف شه توی این وضعیت پیچ در پیچ کار و زندگی واقعا برامون بی نهایت سخته اینکه بابا بخواد بره سربازیگریه

حتی اگه صبح تا ساعت 4 بعد از ظهر باشه کل کار و زندگیمون به هم میخوره

ای خدا خودت رحم کن

فردا صبح منم باید برم دانشگاه برای تمدید پایان نامه پول بریزم به حساب دانشگاه.مهلت ثبت نام ترم جدیدم تا 28ام بوده خدا کنه هی اذیت نکنن بگن دیر کردی نمیشه و فلانسبز

این دو سه تا دغدغه های اساسی این روزای ما..خدا خودش کمکمون کنه ایشالا

خبرای خوبم اینکه قراره امروز بعد از ظهر برم آرایشگاه واقعا از قیافه خودم که سالهاست همینجوری مونده خسته شدم

دارم میرم یه تغییر اساسی به خودم بدم میخوام موهامو بلوند کنم و مدل موهامم عوض کنممژه

برامم مهم نیست دیگران میخوان بگن تا عروسی کرد رفت قیافشو عوض کرد واقعا اصلا حرف دیگران هیچ اهمیتی برام نداره اینکه روحیم عوض شه و از این کلافگی دربیام خیلی خیلی مهمتره برامفرشته

راجع به عکس عروسی و اینا هم،خدمت دوستای گلم عرض کنم که عکسا و فیلمامون یه ماه دیگه آماده میشه و فعلا چیزی دستم نیست اما اگه عکسی توی این مدت دستم رسید میذارم دیگه حتما

البته قرار بود 5شنبه بریم طرح آلبومو انتخاب کنیم که رفتیم ولی مسئولش مادربزرگش فوت شده بود و بدون اینکه به ما اطلاع بدن و قرار رو کنسل کنن نیموده بودن.کلی الاف شدیمعصبانی

البته بعدش رفتیم طالقان برای تعویض روحیه دیروز برگشتیم.یه روزه بود ولی خیلی خوب بود خصوصا برای مایی که اصلا فرصت نکردیم ماه عسل بریم

دیگه همین دیگه

فعلا چیز خاصی به نظرم نمیرسه براتون بگم

بازم از همتون ممنونم که همراهیم میکنین همیشه

دوستای خیلی خوبی هستین برام واقعا ممنونم ازتون دوستون دارم

تا بعد همتونو به خدا میسپرمقلب

 

پ.ن:

راستی داشت یادم میرفت

این هدیه قشنگو  مامان مهربون یاسمن و محمدپارسا جون به منو شوشو دادن...

دستشون درد نکنه خیلی خوشحالم کردن انشالله عروسی دختر و پسر گلشونماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

تارا
6 مهر 92 12:53
نگران نباش! ایشاالله همه چی درست میشه وای گفتی منم دلم میخواد برم یه تغییر اساسی بدم خودم رو! بذار تکلیفم مشخص بشههههههه میترکونم! راستی بیا در گوشت بگم داره خبرای خوبی میاد!منتظرشم! فعلا فقط 25٪ از خبره رسیده که خوب بوده واسم دعا کن عروس!
مامان یکتا و تینا
6 مهر 92 14:16
سلام دوست عزیزم انشاالله تمام گرفتاریت حل بشه و روزی برسه دیگر هیچ مشکلی توی زندگیت نداشته باشی عزیزم حتما برو ارایشگاه و حسابی به خودت برس به دیگران هم اهمیت نده
مامان امیر محمد(وروجک مامانی)
9 مهر 92 14:11
معده برای معافی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کجای این قضیه خنده داشت؟!بله فتق معده از موارد معافیته
مامان نفس طلایی
19 مهر 92 0:36
دوستم انشالله همه کارا رو روال می افته نگران نباش
مامان محمدصدرا
23 مهر 92 0:49
مطمئن باش وقتی حس کردی اگه یه مشکلی که ازش ترس داری پیش بیاد راهی برای حلش نداری، یعنی قرار نیست اون مساله مشکل پیش بیاد. نمی دونم منظورمو رسوندم یا نه. خدا کمکت می کنه و شاهد تلاش شما برای زندگی بهتر هستش. موفق باشی عزیزم
farizad
25 مهر 92 11:53
سلام نسترن جان .حال شما ؟
راستش یکی از دوستام لینک وبتو داد و از معرفیشم ممنونم
مطالبت پر از عشق و احساس هست و این واقعا خیلی شیرینه
ایشالا عشق مامان و بابایی همیشه پایدار و شاد باشه و کوچولو جونم هر چه زودتر وارد زندگی زیباتون بشه /راستی تبریک می گم ازدواجتونو ، خیلی خوشحالم براتون
من دخترم و 20 سالمه ، تا الان عشق رو تجربه نکردم و خوندن مطالب شما برام جالبه /راستش من خیلی دوست داشتم نحوه ی آشنایی و روند آشنایی
تونو با آقا حسین بدونم، آخه شما چیزی ازش نگفتین ، دوست داشتم بدونم چجوری بهش اعتماد کردین و عاشقش شدین و چطور شد تصمیم به ازدواج با هم گرفتین؟آخه می دونین برا یه جوون اونم تو سن ما این مسائل خیلی مهمه، فک کنم برا فرزندتونم این مسائل جالب و مهم و آموزنده باشه
خوشحال میشم جواب پیاممو بدین .
همیشه عاشق و پایدار باشین
روزتون بخیر
)قبلیو نمی دونم ارسال شد یا نه ، ببخشین اگ دوتا ارسال شده )

سلام عزیزم و ممنون از لطفت
باشه حتما سر فرصت یه پست میذارم و از آشناییمون مینویسم..
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 آبان 92 11:33
قابل نداشت عزیزم