عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

کار،زندگی و اوضاع ما

1392/7/21 14:28
نویسنده : مامانی
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

من خوبم تو چطوری؟چشمک

خبر  جدید اینکه کتاب جدیدمون درومده مشغول پخشش هستیم

برای برگزاری کلاس هم اقدام کردیم حتی با اساتید هم هماهنگ کردیم ولی داوطلبا استقبال نشون ندادن

خب طبیعی هم هست هنوز اسممون جا نیفتاده براشون اعتماد کردن کمی مشکله

عمع غزالتو جمعه گفتم بیاد پیشمون.ناهار اومد شب هم چون اصرار داشت برگرده خوابگاه تند تند براش شام آماده کردم گذاشتم با خودش برد

روز خوبی بود کیک پختم خوردیم خوشمزه شده بودخوشمزه

سربازی بابایی هم انگار نمیخواد جور بشه دیروز برای بار دوم رفت معاینه.دکتر آندوسکوپیش کرد گفت شما اصلا فتق نداری!!!! ولی بیخود میگه مدرکشم موجوده که یه فتق کوچیک توی معده بابایی هست حالا باید منتظر نتیجه کمیسیون، که البته معلومه چیه! باشیم تا بعد اقدام کنیم برای اعتراض

ای خدا خودت وضعیت زندگیمونو میدونی کمکمون کن...ناراحت

هرچی تو بهش راضی هستس منم راضیم

دیروز رفتم مرحله آخر انتخاب عکسای عروسیو انجام دادم گفتن دو هفته دیگه آلبوم و فیلم و همه چی آماده میشه

تو مسیر برگشتن به خونه هم رفتیم یه طلافروشی یکی دو تیکه از طلاهای عروسیمو که هدیه گرفته بودمو دوسشون نداشتم عوض کردم یه گوشواره و آویز ست(مدل توپی) گرفتم. با انگشتری که مادرجون برام خریده بود ست شدلبخند

دیگه خبری نیست گلم.دعا فراموشت نشه

میبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان گیلاس
21 مهر 92 17:57
سلام مبارکه.یه مدت بودکه نبودیم شرمنده بابت کمرنگیمون
سمیرا
21 مهر 92 18:06
مبارک باشه نسترن جون به خوشی استفاده کنی سربازی هم ان شاا... درست میشه نگران نباش عزیزم
مامان یکتا و تینا
22 مهر 92 8:23
سلام خانمی من باهات قهرم دیگه پیش من نمی ایی بی معرفت شدی در ضمن قبلا خیلی می اومدی می نوشتی حالاها دور به دور می ایی هر جا هستی سالم و خوشبخت باشی عزیزم منتظرت هستیم طلاهات هم مبارکت باشند
سیما
22 مهر 92 10:21
سلام
می گم این کلاس ها و کتاب ها راجع به چیه، می تونی تو وبلاگت هم تبلیغ کنی شاید مشتریات بیشتر بشن

سلام عزیزم
ما تخصصی حقوق کار میکنیم.از تبلیغات اینجا خوشم نمیاد ولی اگه کاری از دستم برای دوستان بربیاد خوشحال مم کمکی کنم
همسرم، همه ی هستی ام
22 مهر 92 12:04
سلام عزیزم نگران هیچ چی نباش. همه چی درست میشه،مطمئن باش.توکلت به خدا باشه.
همسرم، همه ی هستی ام
22 مهر 92 15:09
نسترن جان! زندگی پستی و بلندی زیاد داره. هیچ وقت خودتو ناراحت نکن، همه چی درست میشه، یکی پس از دیگری و تو به این روزات میخندی که چرا هی غصه میخوردی. " زندگی یعنی: بخند هر چند که غمگینی، ببخش هر چند که مسکینی، فراموش کن هر چند که دلگیری، اینگونه بودن زیباست. هر چند که آسان نیست" دوستت دارم.
کاکل زری یا ناز پریییی
22 مهر 92 15:25
نسترن جونم توکلت به خدا باشه عزیزم بهترین چیز هارو برات میخواد مطمئن باش منتظر عکس های خوشکلتون هستیم