عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

التماس دعا...

1390/8/15 22:48
نویسنده : مامانی
752 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.

راستش امشب اومدم اینجا تا از تو و همه دوستامون بخوام که برای پدرم دعا کنید...پدر جون حالش خیلی خوب نیست.توی معدش یه تومور ایجاد شده که دکترا میگن سرطانه و باید هرچه زودتر جراحی بشه...البته دکترا خوشبین هستن و میگن که خوشبختانه زود اقدام کردیم و با جراحی میتونن جلوی سرایت و پخش شدنش رو بگیرن...در حال حاضر هم چندین آزمایش مختلف و آندوسکوپی روی پدر جون انجام دادن.به زودی باید جراحی بشه و معدش رو کلا در بیارن...

خیلی نگران پدر هستیم..از همتون میخوام براش دعا کنین...

ممنونم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان ریحانا
15 آبان 90 22:59
الهی به حق این ایام خدا شفا بده و حال پدرتون خوب بشه آمین
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
15 آبان 90 23:20
سلام عزیز دلم خیلی ناراحت شدم ، ان شاالله به حق این روزهای عزیز ، به حق آبروی همه کسانی که امروز با دعای عرفه پیش خدا ارج و قربی پیدا کردند خدای مهربون همه مریضها رو شفا بده ، پدر نازنین شما هم درمان موفقیت آمیزی داشته باشه و شما خبر سلامتیه پدر رو خیلی زود برای ما بیاری ، مطمئن باش دعا میکنیم نسترن جان. موفق باشی عزیزم
مامان پارسا جون
15 آبان 90 23:54
ناراحت شدم عزیزم خدا خودش شفاشون بده
آوين
16 آبان 90 0:00
سلام عزيزم خيلي خيلي ناراحت شدم اميدوارم به زودي زود سلامتيشون را بدست بياورن
مامان
16 آبان 90 0:57
سلام عزيزم خدابزركه ناراحت نباش به ما سر بزن
مامان علي خوشتيپ
16 آبان 90 3:02
اميدوارم غمهايتان قربان شاديهايتان گردد عيد قربان مبارك
مامان پارسا جون
16 آبان 90 17:45
عید قربان، پر شکوهترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا مبارک
مامان گیسو
16 آبان 90 20:34
سلام عزیز دلم ان شاا... به حق فاطمه زهرا هر چه زودتر حالشون خوب بشه
مامان نازنین زهرا
17 آبان 90 10:32
سلام خیلی ناراحت شدم انشالله به حق این روزهای عزیز شفا پیدا کنند و سایه شون هزار سال بالای سرتون باشه
مبيناجان
17 آبان 90 11:33
سلام نسترن جان ان شاا... كه خدا پدر عزيز شما و همه مريض ها رو شفا بده. ناراحت نباش، اميدت به خدا باشه. يكي از فاميل هاي ما هم حدود يك سال پيش مشكل پدر شما را داشتن ، البته ايشون قبلاً تومور سينه هم داشتند كه عمل كرده بودند، ولي حالا به لطف خدا بعد از عمل جراحي و با گذشت يك سال از اون موقع حالش خيلي خيلي خوبه و هيچ مشكلي نداره. من مطئمن هستم كه پدر نازنين شما هم به زودي خوب مي شه.
مامان نفس طلایی
17 آبان 90 23:30
سلام عزیزم انشاالله که هرچه زودتر خوب میشن من برای شفاشون دعا میکنم
مامان یکتا
18 آبان 90 8:07
خیلی ناراحت شدم انشاالله به حق اقا امام حسین که نزدیک ایام محرم هست شفا بده
مامان پریسا
18 آبان 90 10:34
از خدا میخوام زود بابا رو خوب کنه. گلم بیا تولد حال و هوات عوض بشه گلم. خدا بزرگه.
نانی
20 آبان 90 19:26
ایشااله زودتر حالش خوب بشه عزیزم. برای بابای منم دعا کن یکشنبه باید بره بالون بزنه
مامان صفا
21 آبان 90 18:04
سلام گلم انشاالله خدا هر چه زودتر پدر شما و همه بیمارها رو شفا بده, نگران نباش در حال حاضر علم خیلی پیشرفت کرده و این جور بیماریها قابل در مان شده اند .. توکل به خدا.
مامان باران
21 آبان 90 18:23
امیدوارم هرچه زودتر خوبشند.من براشون حتما دعا میکنم.
مامان پریاگلی
21 آبان 90 18:23
سلام خواهر گلم ما هم برای سلامتی پدرجون حتماً دعا می کنیم انشاالله که هر چه زودتر سلامتیشون رو به دست بیارن و به جمع صمیمی خونوادتون برگردن
كاكل زري يا نازپري
21 آبان 90 19:40
نسترن جون ناراحت نباش اگرچه سخته ولي توكلت به خدا باشه انشاالله با خبر خوش برميگردي عزيزم چيزي نيست
معصومه مامان سهند
22 آبان 90 17:15
سلام دوست عزیزم با پست تولد دوسالگی سهند به روز شدم تشریف بیارید خوشحال میشم نسترن جونم خیلی ناراحت شدم. از خدای متعال عاجزانه میخوام هرچه سریعتر خوشحالیتون رو از بابت سلامتی پدرجون ببینممممممم
خاله ی امیرعلی
23 آبان 90 0:09
سلام عزیزم دوستم با اینکه خیلی ناراحت شدم از صمیم قلبم ولی اصلا نگران نباشید به خدا توکل کنید و به پدر جونی روحیه بدهید ما هم دعا میکنیم انشالاه که حالشون به زودیه زود خوب میشن ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان ریحانا
23 آبان 90 11:34
خورشيد شکفته در غدير است علي باران بهار در کوير است علي بر مسند عاشقي شهي بي همتاست بر ملک محمدي امير است علي عیدتان مبارک
ناهید
23 آبان 90 15:11
خاله جونواقعا ناراحت شدم ایشالا پدرجون زودتر خوب میشن.
خاله ی امیرعلی
23 آبان 90 19:02
نازد به خودش خدا که حیدر دارد دریای فضائلی مطهر دارد همتای علی نخواهد امد والله صدبار اگر کعبه ترک بردارد عید غدیر خم مبارک
خاله ی امیرعلی
23 آبان 90 19:05
نسترن جان حال پدرت چطوره خوبن انشالاه خیلی نگران و ناراحتم انشالاه خدا به حق این روز عزیز همه ی بیماران رو شفا بدهد و پدر شمارو هم همچنین دوستت دارم و مواظب خودت باش
mamane shazdekoochooloo.....
24 آبان 90 20:49
Salam nastarane golam , ye khabari bede , cheshm entezarim va hamchenan doa mikonim.
مامان آرین
24 آبان 90 22:24
نسترن جون خیلی میبخشید من تازه امروز وقت کردم بیام نت و بهت سر زدم. خیلی ناراحت شدم. عزیزم حال بابا چطوره؟ ناراحت نباش گلم ایشالا که حالشون زودتر خوب میشه.
الهام مامان رامیلا
24 آبان 90 23:31
سلام نسترن جون ناراحت نباش انشالله خیلی زود سلامتی شون رو بدست می یاره من می شناسم کسی رو که معده اش رو در آورده خیلی حالش خوب شده فقط لاغر شده و این هم طبیعی چون معده نداره انشالله که خوب میشه