عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

نصفه شبه!!!

1390/10/17 16:19
نویسنده : مامانی
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامی خوبی عزیزم؟قلب

ببخشید که دیر وقت مزاحمت میشما!اخه الان ساعت 3:30 نصفه شبه.من توی تختم دراز کشیدم اما هیچ رقمه خوابم نمیبره!!پس گوشی بابایی رو برداشتم و گفتم چی بهتر از اینکه بیام و با شما حرف بزنم؟تکنولوزی چقدر پیشرفت کرده ها! دیگه لازم نیس واسه رفتن توی اینترنت به خودت زحمت بری و پاشی بری بشینی پشت کامپیوتر و کلی سر و صدا راه بندازی و صدای همه رو در بیاری که میخوای چی؟ چهار خط واسه نی نی جونت یادگاری بنویسی! حالا بگدریم.دیگه چه خبرا؟سرما مرما که نخوردی ابشالا؟این پایین رو زمین که هوا حسابی سرده و اعضای خونواده ما همه مریض شدن و الان تازه دارن بهتر میشن.آلبته به جز من!!مامانت حسابی قویه ها!! دیگه خبر اینکه دوشنبه خاله نرگس جون دفاع داره و اگه خدا بخواد دیگه راحت میشه.پدرت هم مشعوله پابان نامه اش هست.منم که هیچی نپرس چند روز دیگه امتحان دارمو هنوز هیچی نخوندم!خلاصه اوضاعم قمر در عقربه مامی جون.... راستی فردا نوبت سوم شیمی درمانی پدر جونه براش دعا کن.یادت نره ها...دیگه باید بخوابم چون صبح باید پاشم به کارام برسم.دوستت دارم عزیزم..خوابای خوب خوب ببینی.بوووووس.شب بخیر.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پریاگلی
17 دی 90 20:43
خسته نباشی نسترن جون من و پریا خیلی دوست داریم انشاالله که تو امتحاناتت موفق باشی
مامان تربچه
17 دی 90 21:01
وااااااااااای پایان نامه خدا به بابایی صبر بده انشاالله شیمی درمانی پدرت هم به خووووووووووبی طی میشه
دخترم عشق من
18 دی 90 8:10
سلام من دوباره اومدم تا بگم که عکساتون خیلی قشنگ بود معلومه که یک زوج خوشبخت با یه عشقولانه ارام هستید ایشالله هر چه زودتر صاحب یه کاکل زری بشین . راستی من لینکتون کردم خوشحال میشم در جمع دوستان شما قرار بگیرم
مامان ریحانا
18 دی 90 10:21
سلام خوبید ؟ ایشالا حال پدرتون زود زود خوب بشه موفق باشید
آذین
18 دی 90 11:12
دوستت دارم عززیییززممم..خیلی خشکل مینویسی.آدم سرحال میاد.
مریم مامان ملینا
19 دی 90 13:42
عزیزم ایشالا موفق باشین دوتایی تون. آرزوی سلامتی کامل واسه باباجونت دارم گلم