عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

مامان فعال!

1391/3/21 21:51
نویسنده : مامانی
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم.

امروز کلی مامان اکتیوی بودم!flirtysmile4.gif : 43 par 38 pixels.

با اینکه دیشب دیر خوابیده بودم صبح پاشدم رفتم دوش گرفتمshowersmile.gif : 41 par 51 pixels.

بعد رفتم اداره پست سفارش مادربزرگتو بفرستم یزد

دیدم اداره پست این اطرافو نمیدونم کجاست گازشو گرفتم رفتم شهرک..

گفتم هم فاله هم تماشا.هم کارمو انجام میدم هم یه دوری میزنم دلم وا میشه

ولی اشتباه میکردم.بدتر دلم گرفت.هرکوچه ای رو میدیدم دلم بیشتر تنگ میشد 

بغض بدی گلومو گرفته بود

کارم که تو پست تموم شد رفتم تو کوچه خودمون.پنجرمونو نگاه کردم

پرده آویزون کرده بودن

زود گاز دادم رفتم تا اشکام سرازیر نشدن

اصلا فکر نمیکردم اینقدر به اون خونه و محله وابسته باشم

بیخودی قدرشو نمیدونستمwaiting.gif : 26 par 22 pixels.

به قول شازده کوچولو: خب دیگه،من خامتر از اونی بودم که راه دوست داشتنو بدونم...sorrowsmiley1.gif : 44 par 30 pixels.

بگذریم...

بعد رفتم کتابخونه ملی.ناهار خوردم و رفتم پی تحقیقام.writing.gif : 44 par 49 pixels.

کلی مطلب سرچ کردم و نوشتم.Computer

خوب بود

دوتا از همکلاسیای پسرمم اونجا دیدم خودمو زدم به ندیدن!cuckoo.gif : 29 par 18 pixels.

حوصله سلام علیک نداشتم!pfft1.gif : 33 par 17 pixels.

موقع برگشتن ترافیک شدیدی بود.الانم نیم ساعته رسیدم.

*************************

پ.ن:

اگه خدا بخواد یه کاری داره برام جور میشه.flirtysmile3.gif : 43 par 54 pixels.

از طریق یکی از دوستان وبلاگی.البته از خیلی وقت پیش بهم پیشنهاد کار میداد من هی الکی رد میکردم.ignoresmiley.gif : 70 par 36 pixels.

میگه به توانایی هام ایمان داره و اینکه مورد اعتمادشم و این خیلی براش مهمه..

تا آخر این هفته خبر قطعیش بهم میرسه.دعا کنین جور بشه دلم واقعا کار میخواد!

 

پ.ن2:

من کماکان همش دارم میخورم!

الان کلی غذا خوردم باز رفتم واسه خودم ذرت بخارپز کردم!تازه به کره هم آغشتش کردم که دیگه آخر چاق کنندگیه!ایناهاش:

 یکی کمکم کنههههههههه من اینقد نخورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو فرمانروای قلب من)
21 خرداد 91 20:30
سلام عزیزم خسته نباشی گلم ان شاالله هرچی خیر و صلاحته همون بشه . راستی ممنون که میای پیشمون
حیران
21 خرداد 91 22:02
خوب خانمی آب بخور که اینقدر هوس هله هوله نکنی

نمیشه بابا آب کارساز نیس!
مامان کوروش
21 خرداد 91 22:40
سلام عزیزم.ممنون که به وبم سر زدی.امیدوارم فرشته کوچولوی نازت سالم و شاداب به دنیا بیاد و سالیان سال در کنار هم عشقتون پایدار باشه.

کدوم فرشته به دنیا بیاد؟؟؟؟؟
بابای ملیسا
21 خرداد 91 23:02
با سلام . وبلاگ ملیسا خانم با عنوان اولین روز پدر ملیسا و عکسهای جدیدش به روز شد. خوشحال میشم سری بزنید و نظری به یادگار به جا بزارید
مامان رادمان
22 خرداد 91 9:05
ممنون از بابت رمز ان شاءالله كارت جور بشه و ان شاءالله يه روزي عكساي سه نفريتونو ببينيم منم مشكل تو رو دارم اگه راه حلي پيدا كردي به منم بگو
sanam
22 خرداد 91 10:13
زودتر خبر میدادی اگه میومدم کمکت برا ذرت خوری
مامانی درسا
22 خرداد 91 10:14
ایشالا کارت جور بشه ..... همیشه خوش باشی .......
هدیه خدا- فریماه
22 خرداد 91 10:21
سلام خداروشکر که به کارات رسیدی واکتیو بودی. ایشاله کارت هم درست میشه. هرچی صلاحه خداست.
خاله ي اميرعلي
22 خرداد 91 15:40
سلام وااااي گلم قربونت برم ايشالاه كه هيچ وقت غصه به دلت راه پيدا نكنه بابا فعاااااال!بابا اكتيييييييو!!! پس اين جناب همسري كجاست كه جلوي اين پرخورياتو بگيره؟؟؟ راستي سس مايونزم زدي؟خوشمزه تر ميشه هااااا گلم گفته باشمااااا لباس عروس به تنت گير نميادااااا اينقدر نخور به فكر عروسيت باش آفرين وااااي ايشالاه كه جور ميشه گلم خوش بحالت منم دنبال كارم اون آدمه خير كجاست كه واسه منم كار جوركنه منتظر خبر خوشيم
مامان پریسا
22 خرداد 91 18:15
ایشالله کارت درست بشه. نمیدونم چه خبره یه وبلاگ میرم میگه چقد میخورم یه جا میرم میگه دارم رژیم میگرم یه جا میگه کارد بخوره شکمم که اینقد میخورم بی خیال راحت باش
مامان ریحان عسلی
22 خرداد 91 18:41
سلام ایشالا کاری که می خوای گیرت بیآد و هر چی صلاحتونه براتون رقم بخوره قالب جدید هم مبارک
الهه مامان روشا جون
22 خرداد 91 23:28
نسترن جون در مورد کارت امیدوارم هر چی خیر و مصلحت خداست پیش بیاد..ضمنا اون ذرت خوشمزه ات همنوش جونت باشه.به قول روشا مننننننننننن
كاكل زري يا ناز پري
23 خرداد 91 18:05
ماشاالله به نسترن خانومممممم اكتيو خدا بيشتر بهت انرژي بده مطمئنن اثرات سفر به طالقان بوده كه حسابي روحيه تو ساخته عكساتونم محشر بود اميد وارم تو زندگيت هر چي خير و صلاحه برات پيش بياد