عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

بازم بدقولی و سفر مامان

1391/4/20 13:02
نویسنده : مامانی
750 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان

اعصابم بسیار خرد میباشد!

بعد از کللی انتظار بالاخره امروز قرار بود برم برا مصاحبه که صبح خانم منشی زنگ زد گفت آقای رییس یه مسافرت ناگهانی براشون پیش اومده عذرخواهی کردن گفتن قرار ملاقات با شمارو بندازم یکشنبه هفته بعد...

ناراحت شدم اما به روی خودم نیاوردم گفتم من یکشنبه نمیتونم بیام گفت پس سه شنبه بیایید.گفتم فکرامو میکنم باهاتون تماس میگیرم..کلا یه مقدار بدقولن و منم که از بدقولی متنفففففر...

خدا نابود کند قوم ظالمین را انشالله!

خلاصه اینم از شانس مامانت!

دیگه این که الان رفتم تو سایت دانشگاه دیدم یکی از نمراتو اعلام کردن!...

جامعه شناسی جنایی=17

این یکیو استثنائا خوب داده بودم فکر میکردم بهتر شم اما بازم خوبه.خدایا کرمتو شکر...http://www.freesmile.ir/smiles/79382_doset_daram.gif

الان دارم خورشت بادمجان درست می نمایم!به علاوه ژله برای دسر و همزمان برای شما می تایپم!

و اما  دیگه خبر اینکه فردا صبح عازم شمالم.البته تنها میرم چون بابایی سخت مشغول پایان نامشه.

دو سه روز دیگه زایمان خاله فاطیمه.خدایا کمکش کن به سلامت وضع حمل کنه.چقدر مشتاقم زودتر این پسمل خشگلو که بس که تپله نفس مامانشو بند آورده ببینم!

خلاصه دوستای مهربونم که همیشه به یادم هستینو با نظراتتون شرمندم میکنین، گمون میکنم 4،5 روزی نباشم.دلم براتون بی نهایت تا تنگ میشه ولی متاسفانه اونجا به اینترنت دسترس ندارم..

زود برمیگردم و میام پیشتون.مراقب خودتونو نی نی های خشگلتون باشین.

برای خاله فاطی منم دعا کنید.

به امید دیدار...بدرود...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

جوجوهای ناز ما
20 تیر 91 13:23
سلام.نازی به سلامتی.خوش بگذره.چشم.حتما
نایسل
20 تیر 91 14:41
عزیزممم آفرین درس خونن کدبانوووو مسافرت خوش بگذرهههه منتظرتیم با کلی عکس خبر جدید الهی نینی به خوبی خوشی دنیا بیاد
نایسل
20 تیر 91 14:41
اره اومد با 10 ساعت تاخیر نصفه عمر شدیم
مامان گیسو جون
20 تیر 91 14:49
سلام عزیز دلم الهی به سلامتی فارغ بشن سفر بی خطر خوش بگذره
مامان یکتا
20 تیر 91 16:17
سلام عزیزم ای بدجنس فکر من را نمی کنی حامله هستم و دلم هوای خورشت بادمجان کنم انشالله سفر خوش بگذره
مامان یاشار
20 تیر 91 16:30
اول از همه اینکه هیچ اشکالی نداره خانوم گل به وقتش حتماً کارت هم درست میشه، دوم اینکه آفرین به شما با نمره بدست آمده، سوم اینکه دست شما درد نکنه با آشپزی، چهارم اینکه ایشالا خاله شما هم به راحتی زایمان میکنه و نی نی خوشگلش رو بغل میگیره و پنجم اینکه مسافرت خوش بگذره
مهسا مامان مرسانا
20 تیر 91 17:56
نسترن جون من اومدم ببینم نتیجه مصاحبه چی شد که گفتی فعلا کنسله بابا کد بانو....هنرمند.... ان شاالله که به سلاکمتی نی نی خاله فاطی به دنیا بیاد راستی عکس ازش بگیر وبرامون بذار ان شاالله یه روز عکس نی نی خودت رو برامون بذاری خوش بگذره مواطب خودت باش دلمون برات تنگ میشه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان گیلاس
20 تیر 91 18:32
سلام سفرتون به خیر .انشالله بهتون خوش بگذره و یه حال و هوا عوض کنید بعد از امتحاناتون انشالله خالتون هم به سلامتی فارغ میشن....
جوجوهای ناز ما
20 تیر 91 20:07
چشم.ولی نسترن من نمی دونستم ظرف ترک داشت.وقتی زهر خودش رو روی دستم خالی کرد فهمیدم. قربونت داشتم دنبال عکس میگشتم اینم یهو اومد یاد الناز افتادم.گفتم به یاد اون این عکس رو بذارم بیاد به این2تا موز بخندیمچه خبر از خاله؟یه جوری از خاله حرف می زنی انگار خاله همه ماست!
جوجوهای ناز ما
20 تیر 91 23:04
شوشوت سربازی رفته؟؟؟؟؟؟؟
الهام مامان رامیلا
20 تیر 91 23:30
خوش بگذره عسلی من انشالله به سلامتی بری و بیایی و زود بیایی پیش ما
جوجوهای ناز ما
20 تیر 91 23:39
خب خدا رو شکر. محمد هم هنوز نرفته سربازی.ولی بخواد بره من رسما همینجا اعلام میکنم دق می کنم ولی هنوز بهش نگفتم. چشم عزیزم.امروز دستمو باز کردم.مامانم گفت هوا بخوره زودتر خوب میشه.دیگه از فردا4شنبه و 5شنبه ها می رم سر کار البته چون هنوز تموم نکردم درسمو بدون حقوقم.بیشتر جنبه کارآموزی داره
مامان اوا ناز نازی
21 تیر 91 0:03
سلام نسترن جون.اولا سفر انشاا...خوش بگذره.بعدشم حتما در تاخیر مصاحبه حتما حکمتی بوده.اگه من بجای شما بودمو بهم خبر تاخیر رومیدادن کلی هم خوشحال میشدم چون وقتی اسم مصاحبه میاد کلی دچار استرس میشم
نایسل
21 تیر 91 11:50
♥ مامان آینده ♥
21 تیر 91 12:29
سلام عزیزم...!! وااای چه بد قول.....!! سفرت به سلامت عزیزم از طرف ما هم به خاله جون تبریک بگو تولد نی نی خوشگلشون رو
جوجوهای ناز ما
21 تیر 91 21:24
درود با آخرین اخبار ویژه به روزم.خوشحال میشیم بهمون سر بزنید.سپاس
مامانی درسا
22 تیر 91 1:08
بابا زرنگ آفرین 17 ...... برو به سلامت و برگرد .... انشاالله خاله فاطی به سلامت فارغ میشن .... گل پسرشو ببوس
مامان پریسا
22 تیر 91 2:10
خوش بگذره. منتظرت میمونم. اومدی یه خبر بهم بده.
sanam
22 تیر 91 12:05
ایشالله به سلامتی از طرف ما هم به فاطمه جان تبریکی بگو
الهه مامان روشا جون
24 تیر 91 2:32
ایشالا بهت خوش بگذره و نی نی خاله فاطی عزیزت به سلامتی به دنیا بیاد. فکر مصاحبه هم نباش عوضش از او نی نی گلی عکس بگیر
دخترم عشق من
24 تیر 91 7:58
سلام نسترن جون . سفرتون به خیر خوش بگذره . این استراحت بعد از امتحانات لازم بود ..
مامان یاشار
24 تیر 91 12:00
خانوم گل برگشتی زودی بیا برامون از نی نی جدید هم بگو، وقتی نیستی آدم دلش تنگ میشه خوب
نانی
24 تیر 91 13:09
اشکالی نداره توکل به خدا شاید حکمتی داشته
♥ مامان آینده ♥
24 تیر 91 19:27
مامان يگانه
28 تیر 91 1:42
من براي اين پستت يك نطر طولاني گذاشته بدم نميدونم تاييدش نكردي يا به دستت نرسيده؟ به هر حال گفته بودم كل پستاتو تو مدتي كه نبودم خوندم