عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

خلاص شدم

1391/4/19 21:42
نویسنده : مامانی
656 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

بالاخره تموم شد...امتحانامو میگم.

در کل بد نبود حالا باید منتظر اعلام نمرات بمونم...

امروز اصلا رو فرم نبودم خیلی به هم ریخته ام،و بدتر اینکه اصلا نمیدونم چرا!

صبح زود که پاشدم درس بخونم چشمام میسوخت و بدنم درد میکرد.

رفتم دانشگاهو برگشتم بدتر شدم.فکر کردم از خستگی و شب بیداریای ایام

امتحاناته ولی هرچقدر خوابیدم بهتر نشدم.عجیب کلافه ام...

چندروزه یه کمی غذامو کم کردم.برنج کمتر میخورم.

ناهار کوکو سبزی درست کردم.

بعد از ظهرم با پدرجون رفتم خرید خونه.یه کم میوه و هندونه و لبنیات و ... خریدیم.

خیلی وقت بود نرفته بودم خرید چون تو خونه همیشه مادرجون زحمتشو میکشه.

چقدر مملکت گرونیه هیچ چیز خاصی هم که نخری 30،40 تومان پیاده میشی!

شامم سوپ گذاشتم.

واااااااااااااااااااااااای سکته کردم...بابایی از پشت سر یواشکی اومد منو ترسوند!

قلبم وایساد.آخه این چه کاریه میکنید آقای پدر محترم آینده؟؟

چند بار بگم از این شوخیا نکنننننننننننن؟؟

حالا صبر کن،منم دارم برات!

فردا ساعت 1:30 وقت مصاحبه دارم.دروغ نگم یه کمی استرس دارم 

چون اولین تجربمه و نمیدونم چی باید بگمو چجوری برخورد کنم.خدا کنه خراب نکنم.

برام دعا کن گل خوشبوی من...ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

حسین
19 تیر 91 21:22
خب صبر می کنم مامان خشکل آینده
من که از خدامه شما منو بترسونی
هرچه از شما به ما برسه رحمته
فردا هم استرس نداره
دلشون بخاد. خانوم به این خشکلی و با پرستیژی.
وزنه ی اونجا میشی.
موفق هستی.موفق تر باشی.

من واقعا این برام سواله!
تو اگه این زبونو نداشتی چیکار میکردی؟؟؟؟
ممنونم عزیزم
جوجوهای ناز ما
19 تیر 91 22:14
اول خلاص شدن از امتحانا مبارکه دوم به قول همسر گرامیتون چیزی نیست از خداشونم باشه(انگار تا حالا خودم500بار رفتم مصاحبه)-نگران نباش.عادی برخورد کن.دعات می کنیم گلم.
مهسا مامان مرسانا
19 تیر 91 22:22
خسته امتحانات نباشی خانومی.... دلتنگ مامان هم نباشی ان شاالله فردا به خیر میگذره ....استرس ممنوع آدرس http://avatar.pho.to/de/
الهه مامان روشا جون
19 تیر 91 22:51
اشالا فردا نه تنها همه چیز به خوبی پیش میره بلکه کلی هم خوششون میاد ازت و موفق میشی.حالا میبینیم.
مامان عسل و آریا
19 تیر 91 23:27
انشالله که موفق باشی عزیزدلم.راستی رفتی برامون بنویس چی پرسیدن چون منم خیلی دلم میخواد بدونم توی این مصاحبه ها چی میپرسنفدای تووووووووو
مامان یکتا
20 تیر 91 8:43
سلام عزیزم خوبی افرین دختر خوب که بلاخره از امتحان ها خلاص شدی
مامان نسترن
20 تیر 91 11:10
نسترن جون. استرس نداشته باش. با اعتماد به نفس و محکم.
مامان سهند
20 تیر 91 11:37
سلام عزیزممممممم خوشم میاد حسابی عشقولانه ایددددددددددد امیدوارم همیشه خوش باشید، خانومی از خدا میخوام همیشه و همیشه موفق باشی هم توی درس هم توی زندگی
مامان یاشار
20 تیر 91 12:01
خوب به سلامتی خانومی، ایشالا که نتایج هم عالی و رضایت بخش خواهد بود. امروز هم از پس مصاحبه بر میای و موفق میشی . اولین مصاحبه زندگی آدم یه خورده استرس داره ولی نگران نباش اصلاً . ایشالا میای و خبرای خوش رو برامون مینویسی
مامان گیسو جون
20 تیر 91 14:50
واقعاًازصمیم قلبم یه خسته نباشید جانانه می گم
مامان پریسا
22 تیر 91 2:06
امیدوارم موفق شده باشی
مامان طاها
31 تیر 91 17:18
خلاص شدن از امتحانات مبارک نسترن جوووون. ان شا الله تو تمام مراحل زندگیت موفق و موید باشی.