عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

یه کلیپ خشششگل!

1391/4/19 21:23
نویسنده : مامانی
592 بازدید
اشتراک گذاری

جوجویی سلام...Hippie

منو بابا خونه تنها هستیم.پدرجون که سرکاره داییتم رفته بیرون..

حسسابی حوصلم سر رفته حال ندارم بشینم روش تحقیقو بخونم.نه که

نمرش توی معدل تاثیر نداره اصلا حسش نیست بخونم!

از صبح ظرفارو شستم و ناهار ماکارونی پختم.ژله هم درست کردم بعد ناهار بخوریم...


 

اما غرض از گذاشتن این پست:

این ویدئو رو چون خیلییییی دوس دارم از رم بابایی برداشتم بذارم تو وبلاگت.

هروقت نگاه میکنم کللللی انرژی میگیرم..

واقعا چه دنیای خوبیه دنیای کودکی...

تو هر سنی که هستیم سعی کنیم کودک درونمونو زنده نگه داریم...

اونوقته که زیباییهای زندگی صد برابر میشه...

 

پیشنهاد میکنم دانلود کنید(روی لینک زیر که کلیک کنید یه صفحه باز میشه کافیه چند ثانیه صبر کنید بعد گزینه "ایجاد لینک دانلود مستقیم" رو بزنید.امیدوارم شما هم لذت ببرید.)                                                                                                                                                                                  http://uplod.ir/hesctt64ip83/hasani_01_.3gp.htm     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

انیس کوشولو
18 تیر 91 17:40
کودکی ها.. به انیسی حسودیم میشه...
انیس کوشولو
18 تیر 91 17:41
مهسا
18 تیر 91 18:29
مرسی گلم از راهنماییت
مامان آراد(خاطره)
19 تیر 91 0:10
خیلی باحال بود...فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
الهه مامان روشا جون
19 تیر 91 18:12
آره واقعا تو هر سنی میتونیم کوک درونمون رو زنده نگه داریم ولی وقتی بچه دارییم نا خود آگاه فعال تر میشه.ایشالا روزیت بشه بهتر معنی حرفمو درک میکنی.
واو
19 تیر 91 21:15
ممنوووووووووووووووووون مامانییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خواهش میکنم عزیزم
مامان سهند
20 تیر 91 11:41
جالب بودددددددددددد
مامان پریسا
22 تیر 91 2:03
دانلودش کردم.