عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

اولین روز کاری مامانی

1391/5/1 19:14
نویسنده : مامانی
734 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامان

 

فردا اولین روز کاریم تو موسسه هست!

از ساعت 9 میرم تا 6 بعد از ظهر...

فقط اومدم بگم به عشق تو و باباییه که اینقدر به زندگی امیدوارمو دلم میخواد پیشرفت کنم...قلب

برام دعا کن عزیزم

فردا میامو تو همین پست برات میگم که روز اول چطور گذشت.امیدوارم همه چی خوب پیش بره...

میبوسمتماچ

تا فردا..

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

من اومدممممممممممم...

روز اول کار عالی بوووووووودشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

همه چیز خوب بود.صبح ساعت 9 رسیدم موسسه رفتم داخل آقای جلیلی اومد و احوالپرسی کردیمو جامو بهم نشون داد.مستقر که شدم رییس از طبقه بالا تماس گرفت و بهم خوش آمد گفت و برام آرزوی موفقیت کرد.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

بعدشم آقای جلیلی اومدو یه کم فوت و فن کارو بهم گفت.درواقع امروز بیشتر به آشنا شدن با روال کار گذشتو من کار خاصی انجام ندادم جز یکی دوتا تلفن مشاوره که انجام دادم و چندتا فرمو برگه که تو پر کردنشون به همکارم کمک کردم.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

دیگه آخر وقت رییس اومد و بهم خسته نباشید گفت و قرار شد از فردا روزی نیم ساعت الی 40 دقیقه تو دفتر خودش برام برنامه آموزش بذاره تا زودتر بیفتم رو غلتک!

خلاصه همه چیز مرتب بود امیدوارم تا آخرش خوب پیش برم.

یک ساعت پیش رسیدم خونه اگه بدونی چقدر بدو بدو کردم که زودتر بیام خونه پیش بابایی!نیشخند

بوس برای عسل خودم.

بای بای

راستی برو ادامه مطلب...

اینم نمایی از محیط کاری مامان...

 

و اینم میز مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

هدیه خدا- فریماه
31 تیر 91 22:27
سلام. تبریک میگم. به امید موفقیتهای بیشتر.
خاله ي اميرعلي
1 مرداد 91 10:01
سلام عزيزم منم چند روزي رو رفتم سركار ولي خوشم نيومدديگه نرفتم چون قرارداد بسته بودم 40 تومان جريمه شدم!!!! ايشالاه كه تو كارت موفق باشي و پيشرفت كني
مامان آراد(خاطره)
1 مرداد 91 12:34
خانومی موفق باشی....ولی زیاد خودتو خسته نکن...
جوجوهای ناز ما
1 مرداد 91 16:54
درود با مطلبی درباره ماه رمضان به روزم.منتظر تشریف فرماییتون هستیم.
حسین
1 مرداد 91 18:31
تبریییییییک
الان اومدی و پرانرژی هستی
اینم از اولین روز کاریت

ممنون بهترینم..
نایسل خانم
1 مرداد 91 18:35
جوجوهای ناز ما
1 مرداد 91 19:45
تبریییییییییککککککککککک.ان شاالله زود زود پله های پیشرفت و ترقی رو بالا بری
مامان آراد(خاطره)
1 مرداد 91 20:18
تبریک میگم خانمی...ایشالا که موفق باشی..
سمیرا
1 مرداد 91 21:51
نسترن خانم تبریک
مامان عسل و آریا
1 مرداد 91 23:08
مبارکه عزیزم.گلم میتونم بپرسم کارش چیه؟
مامان نازنین زهرا
1 مرداد 91 23:12
سلام تبریک میگم و آرزوی موفقیت برات دارم
مامان اوانازنازی
2 مرداد 91 1:09
سلام نسترن جون.خسته نباشی.امیدوارم تو همه مراحل زندگیت موفق باشی
تربچه مامان
2 مرداد 91 11:07
سلااااااااااااااام عروس خانمیییییییی کارت مباررررررررک موفق باشیییییییی
مامان یاشار
2 مرداد 91 12:46
خوب مبارکه به سلامتی... ایشالا همون جوری باشه که دوست داری و زود زود پله های ترقی رو طی کنی و زودی جای اون رئیس بشینی و به تازه وارد ها آموزش بدی. همیشه شاد و پر انرژی باشی
مامی مهدیار
2 مرداد 91 14:22
سلام عزیزم امیدوارم همیشه و همه جا موفق باشی
sanam
2 مرداد 91 14:27
سلام نسترن جان موفق باشی گلم من با یه پیشنهاد آپ کردم.... یه دعای همگانی اگه میخوای دعا کنی..... اگه میخوای دیگران برات دعا کنند..... اگه خواستی نغمه ی باران رو گوش کنی حتما بیا وبلاگم خوشحال میشم با نظرت خوشحال ترم کن
مامان امیر حسین کوچولو
2 مرداد 91 15:05
سلام ... نماز روزه هاتون قبول .. مارو از دعاهاتون بی نصیب نکنید . انشاالله همیشه موفق باشی .
تارا
2 مرداد 91 15:42
مبارک خسته نباشی خانم گل جای خوشکلی هم کار میکنیااااااا
مهسا
2 مرداد 91 16:08
امیدوارم همیشه تو زندگیت موفق باشی
مامان پریسا
2 مرداد 91 18:34
تبریک میگم نسترن جون
مهسا
2 مرداد 91 20:06
راستی کارت چی ا؟ رشته تحصیلی ات چی بوده؟
مامان نسترن
2 مرداد 91 23:49
مبارکه نسترن جون. اولین حقوق رو که گرفتی شیرینی ماهم یادت نره
مهسا
3 مرداد 91 0:02
مرسی گلم. موفق باشیییییی
مامان ابوالفضل
3 مرداد 91 0:52
تبریک میگم خانمی انشالله توکل زندگیت موفق باشی.
ماماني
3 مرداد 91 13:12
سلام خانم گل خوبي ؟ مبارك باشه اولا ماه رمضان دوما كارتون پس بگو خبري ازت نيست ان شا الله موفق باشي
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
3 مرداد 91 15:17
ان شاالله موفق باشی عزیزم
sanam
3 مرداد 91 15:33
سلام از امروز دعای دسته جمعیمون شروع میشه یادتون نره ها لیست رو میذارم تو وبم اسم شما هم تو لیسته امروز نوبت سحر و شاهو هستش
خاله ي اميرعلي
3 مرداد 91 20:45
خصوصي
الهه مامان روشا جون
3 مرداد 91 22:43
مبارک باشه.به سلامتی.ایشالا همیشه خوب و خوش باشی و تو کارت پیشرفت کنی.
بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 12:46
سلاااااااااااام عزیزم تبریک میگم پس به جمع خانومای کارمند پیوستی ایشاله به سلامتی
نایسل خانم
4 مرداد 91 16:23
تبریک گلمممممممم
نایسل خانم
4 مرداد 91 16:24
نایسل خانم
4 مرداد 91 18:48
میسی
مامان سویل
6 مرداد 91 16:36