عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

یه جشن با سه مناسبت!

1391/5/6 13:40
نویسنده : مامانی
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عششششقم

خبر دارم در حد لالیگا!287519_yyyyywelcomwagon.gif

از اونجایی که تولد بابایی دیروز  5 مرداد بود و من چون سرکار بودم نتونستیم براش جشن بگیریم و از اونجایی که سالگرد عقدمون 9 مرداده و دوباره از اونجایی که تولد منم 19 مرداده تصمیم گرفتیم امروز یه جشن بگیریم به مناسبت هر سه اینا!

البته فقط خودمونیم مهمون دعوت نکردیم...

شهر 
عشق و خنده شهر 
عشق و خنده شهر 
عشق و خنده شهر 
عشق و خنده شهر 
عشق و خنده شهر 
عشق و خنده شهر 
عشق و خنده شهر 
عشق و خنده شهر 
عشق و خنده

دیروز مادرجون از شمال برگشت قربونش برم خونه دوباره روشن شد.عزیز دلم چشمو چراغ خونست...Queen

غروبش گفت بریم خرید.رفتیم فروشگاه شهروند و کللللی خرید کردیم94919_shopping.gif 

از اونورم رفتیم شیرینی فروشی و به انتخاب منو بابایی یه کیک خکشل خریدیم برا جشن امروز.یه شمع عدد یک هم خریدیم به نشانه یک سالی که از یکی شدن رسمی منو بابایی میگذره...Yatta

الانم مادرجونو پدرجون رفتن خرید میوه و اینا رو بخرن

منم دسر میوه ای درست کردم گذاشتم تو یخچال بگیره برا غروب

الانم رفتم دوش گرفتم میخوام برم موهامو سشوار کنمniniweblog.com

فقط یه چیز بد هست اونم اینکه من وقت نکردم اصلا که برا بابایی هدیه بگیرم...

ولی ظاهرا ایشون زرنگتر از من تشریف داشتن و کادوشونم خریدن739819_teehee2.gif

اما عیب نداره منم طی یکی دو روز آینده هدیشونو با دو دست ادب تقدیمشون میکنم212919_4chsmu1.gif

شب میامو عکسای جشنو برات میذارم

آی لاو یو بیبی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

هدیه خدا- فریماه
6 مرداد 91 13:41
تبریک بابت هرسه مناسبت. به امید شادی روز افزون.
مامان يگانه
6 مرداد 91 14:04
حسابي تبريك تولد تولد تولدت مبارك سالگرد ازدواجتونم مبارك خوش بگذره التماس دعا
آوين
6 مرداد 91 15:10
بابت هر سه مناسبت تبريك عزيزم اميدوارم هميشه در كنار هم خوش باشيد
مامان ثمین
6 مرداد 91 15:10
مبارکه.ان شاا... که در کنار هم خوشبخت باشید.
جوجوهای ناز ما
6 مرداد 91 15:15
سلام عزیزم مبارکه مبارکه پس کو شیرینی ما؟
مامان طاها
6 مرداد 91 15:24
سلام دوست عزیز. سالگرد ازدواجتونو بهتون تبریک میگم. ان شا الله صد سال دیگه با هم زندگی خوب و خوشی داشته باشین. منتظر عکسهای قشنگتون هستم.
مامان پریسا
6 مرداد 91 18:01
مبارک باشه خانمی هر سه مناسبت که هر کدوم از اون یکی قشنگتره.
sanam
6 مرداد 91 20:33
سلام نسترن جون تولداتون و خوشیاتون مبارک راستی به پیشنهادم بابت دعا فکر کردی؟؟؟
مامان یکتا
7 مرداد 91 8:25
سلام عزیزم بابت تولدت و سالگرد ازدواج تان تبریک می گویم
sanam
7 مرداد 91 10:13
نسترن جون پیام قبلی رو اشتباه فرستادم شرمنده
الهام مامان رامیلا
7 مرداد 91 10:50
مبارک باشه نسترن جان هر سه این مناسبتها خیلی هم مناسبتهای خوبی و مبارکیه انشالله که زنده باشید و خوش عزیزمممممممممممممممممممم
مامان ثنا و ثمین
7 مرداد 91 14:04
به به مبارکا باشه.خوبه با یه تیر سه نشون زدی. افرین به بابائی که حواسشون حسابی جمعه
مامان اوا نازنازی
7 مرداد 91 14:44
سلام خانومی.تولد شما وهمسری وسالگرد ازدواجتون مبارک.انشاا... باهمدیگه صدساله بشید
مامان یاشار
7 مرداد 91 16:44
مبارکهمبارکهبازم مبارکه
مامان آنیسا
8 مرداد 91 13:33
مبارک باشه عزیزم
مهسا
8 مرداد 91 16:11
آخییییییییییی. مبارک باشه گلم. کلی بووووووووووس
الهه مامان روشا جون
8 مرداد 91 18:25
نسترن جونم پیشاپیش تولدت مبارککککک
مهسا
9 مرداد 91 2:10
مرسی گلم. تو چطوریییی؟ کار سخته نه؟ من دوست دارم یه کار نیمه وقت پیدا کنم. اینجوری خیلی حال میدهههه
مامان نفس طلایی
9 مرداد 91 14:11
وای چه عالی
خاله ي اميرعلي
22 مرداد 91 22:09
سلام عزيزم خوبي خانومي؟ تولد همسري و اولين سالگرد يكي شدنتون و تولد خودت رو بهتون تبريك ميگم معذرت كه دير اومدم ولي ماهي رو هروقت از اب بگيري تازست گلم برات بهترينهارو ارزو ميكنم انشالاه كه هرروزتون جشن باشه