عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

این سوزش لعنتی..

1391/5/9 10:53
نویسنده : مامانی
541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

مامانی الان سر کارم.از دیرو لپ تابی که بابایی برام هدیه خریده رو میارم سر کار

چون با سیستمای اینجا زیاد راحت نیستم 

مامانی از دیروز تاحالا سوزش ادرار بدی دارمniniweblog.com

کلا یه مدته هر چند ماه یه بار اینجوری میشم. تاحالا هرسری رفتم پیش متخصص زنان اما وقتی معاینم میکنه میگه هیچ مشکل زنانه ای نداری ولی یه قرص ضد قارچ برام مینوشت هربار اونو میخوردم تا چندماه خوب میشدم ولی بدبختانه دوباره بعد یه مدت عود میکنه

حالا دیگه مطمئنم که مشکلم این نیست.درسته که یه مدت خوب میشم ولی اگه درمانم این بود دوباره عود نمیکرد

دیشب به ذهنم رسید شاید عفونت ادراری دارم که اینهمه اذیتم میکنهsmile emoticon kolobok

امروز از منشیمون سراغ یه دکتر خوبو گرفتم آخه تصمیم دارم امروز عصر یا نهایتا فردا برم پیش یه متخصص کلیه و مجاری ادراری ببینم چی میگه بالاخره مشکل من چیه آخه...خسته شدم دیگه

فعلا مدام دارم چایی و آب میخورم آخه نوشیدن زیاد مایعات خیلی تاثیر دارهCoffee

از بس مایعات خوردم دیگه شکمم داره میترکه

دیگه باید برم گلم مشاوره دارم

واسم دعا کن زود خوب شم مامانی 

راستی امروز سالگرد عقد مامان و باباست.9 مرداد...شکلک میس هآنی

شاید شام بریم بیرون اگه این سوزش لعنتی رمقی برام بذاره...

تا بعد بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

دخترم عشق من
9 مرداد 91 10:49
سالگرد عقدتون مبارک عروس خانوم . ایشالله خوشبخت باشید . امیدوارم مشکلی که گفتی چیز مهمی نباشه و زودتر خوب خوب بشی عزیزم بووووووووووووووووووووووووس
تارا
9 مرداد 91 12:17
واااااااااااااااااااااای خدا مرگم بده حتما برو دکتر دوستی
مامان نفس طلایی
9 مرداد 91 14:09
سلام عزیزم سالگزد عقدتون مبارک .... ایشالله زودی خوب شی اما حتما پیگیری کن
مامان نفس طلایی
9 مرداد 91 14:53
مامان یاشار
9 مرداد 91 18:43
مبارک باشه عزیزم. اونم کار خوبی میکنی حتماً پیش یه دکتر اورولوژ هم برو. ایشالا که چیزی نیست خانوم گل
سمیرا
9 مرداد 91 20:43
دعا می کنم زود خوب شی

قربونت برم منننن
مامان یاشار
10 مرداد 91 11:13
دکتر مثانه ، کلیه و مجاری ادارایه خانوم گل. واسه عفونت اون تشخیص درست تری داره تا دکتر عمومی
نایسل خانم
10 مرداد 91 14:12
واییییی گلمممم افتضاححه من یه مدت اینقدر شدید شده بوددد خون می اومد برو مجاری ادرار شاید از کیله هاته
مهسا
10 مرداد 91 17:01
ایشالا زودتر خوب میشییییی. سالگرد عقدتونننننن مبارکککککککککک. ایشالا به پای هم پیر شید
الهه مامان روشا جون
12 مرداد 91 1:05
آخی نسترن جون خیلی ناراحت شدم ایشالا زودتر بهتر بشی.
مامان پریسا
13 مرداد 91 18:07
نسترن جون ممنون که به یادم بودی
مامان گیسو جون
17 مرداد 91 12:09
الهیییییییییییییییی همیشه خوشبخت و عاشق باشین دوست گلمممممممممممم
خاله ي اميرعلي
22 مرداد 91 22:18
سلام گلم انشالاه كه زود خوب بشي انشالاه كه چيزمهمي نيست فداااااااااااات