عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

پیتزااااااااااا :)

1391/5/13 15:57
نویسنده : مامانی
572 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  سلام

نفس مامی چطوره؟

الان داشتم وب یکی از دوستانو میخوندم که 8ساله ازدواج کرده و متاسفانه نمیتونه بچه دار بشه.خب شاید بعضیا بگن مهم نیست اما مساله وقتی بغرنج میشه که خود طرف از این قضیه رنج بکشه و در عذاب باشه.اونوقته که قلب آدم فشرده میشه...

از ته دلم از خدا میخوام که دل این زنو شوهر رو شاد کنه و یه نینی سالم بذاره تو دل این دوست عزیز...

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

و اما...از دیشب برات بگم که به مناسبت سالگرد عقدمون بابایی شام مهمونمون کرد..Happy Dance

با پدرجونو مادرجون رفتیم بیرون و شام پیتزا خوردیم...خیلی چسبید..یه کمی هم موند که امروز واسه ناهارم آوردم موسسه..

بعد شام هم رفتیم تو پارک نشستیم چایی و تخمه خوردیم خیلی خوش گذشت.

دیگه ساعتای 12 اینا بود که برگشتیم خونه از خستگی افتادم تا صبح،اصلا نفهمیدم چجوری صبح شد چشم باز کردم دیدم ساعت 7 صبحه و باید پاشم بیام سرکار...

بابایی هم گفت بعد از رفتن من میره کرج یه چندروزی.

دیگه خبر اینکه تصمیم گرفتیم با پولایی که از مادرجونینیا برا سالگردمون هدیه گرفتیم ماشینمونو بیمه کنیم اخه یک ماهی میشه که بیمش تموم شده...قیمت بیمه ها هم که اوووووووووو سرسام اوره...

راستی خداروشکر فعلا با نوشیدن فراوان مایعات سوزشم کمتر شده..

میبوسمت عسلکم

تا بعد

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر این چندشهههههههههههههه

مامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان......................................

عزیزم این بزرگترین چیزیه که من تو زندگیم ازش میترسممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان آرشیدا کوچولو
10 مرداد 91 13:41
عزیز دلم منم دقیقا مثل شما بودم تا اینکه دکترم میگفت تو فکرت خرابه و گرنه هیچ مشک جسمی از نظر خارش نداری و منشی دکتر بهم پیشنهاد داد خودم رو با آب جوش شیرین بشورم که خیلی تاثیر خوبی داشت البته هر روز با یه آفتابه کوچولو خیلی کم و بعد حتما با دستمال خشک میکنم و اینکه من به پودر لباس شویی حساسیت وحشتناک دارم لباس زیرم رو خدا با پودر صابون میشورم و از اون به بعد تمام خارش و عفونتم خوب شده
نایسل خانم
10 مرداد 91 14:12
وا خیلی چندشه منم متنفرمم
كفشدوزكي كه خدا را ديد
10 مرداد 91 14:46
عزيزم از تبريكي كه به من گفتي ممنونم برام دعا كن منتظر نيني هستم منم بهت تبريك ميگم
مهسا
10 مرداد 91 16:57
آره حتما برید زودتر بیمه اش کنید خطرناکه. ما سه ماه چیش بیمه اش کردیم شد 600. قیمتها خیلی سرسام آوره
مامان آراد(خاطره)
11 مرداد 91 1:51
نوش جونت عزیزم...خوشحالم که بهتون خوش گذشته...
سالگرد عقدتونم مبارک...
راستی خواهرای من دوتاشونم دکترن...چند وقت پیش منم بد جور سوزش گرفته بودم...برام هر شش ساعت یکبار قرص سفالکسین تجویز کرد...فوری خوب شدم...
میتونی امتحانش کنی...
بوسسسسس

باشه مرسی از راهنماییتون
دخترم عشق من
11 مرداد 91 10:52
وای خیلی ترسیدم ... نگاش که میکنم تمام تنم میلرزه ..
رضوان
11 مرداد 91 17:56
نوش جونت.....واقعا هم سوسک خیلی چندشه.....
ماما بهی
11 مرداد 91 19:34
مرسی عزیز دلم مننننننننننن
نایسل خانم
12 مرداد 91 21:53
عزیزم دیگه نمیرم کارش بی کلاس بود 150 تا 200 چیزی نبودد توخوبی
سعید
13 مرداد 91 16:22
با انتخاب کد آهنگ مورد علاقه خود وبلاگی جذاب داشته باشید. کد آهنگهای ایرانی کد آهنگهای خارجی کد آهنگهای کودکانه کد آهنگهای تیتراژ سريال ها کد آهنگهای مذهبی و .... ---------------مرجع کد آهنگ--------------------- SMA-2010.niniweblog , SMA-2010.blogfa
مامان پریسا
13 مرداد 91 18:05
واااااااااااااااااااااااای نسترن جون دیگه عکس قشنگتری نبود که اینو گذاشتی تو وب خوشکلت
مامان نسترن
14 مرداد 91 1:51
مراقب خودت باش خانومی. خوش باشی
♥ مامان آینده ♥
14 مرداد 91 4:53
نسترن
14 مرداد 91 10:20
سلام نسترن جون خوبی؟ اول از همه کارپیدا کردنت مبارک انشالله موفق باشی؟راستی دکتر رفتی چی گفت؟

مرسی خانمی
نه دکتر نرفتم بهترم
hossein
15 مرداد 91 23:39
تا منو داری غم نداشته باش
خودم لاشه همشونو بی سر آویزون میکنم در دروازه شهر!!

مامان سبحان جون
16 مرداد 91 16:33
سلام عزیزم وبتون خوشمله میشه بیای و به سبحان کوچولو تو مسابقه دو روی سکه رای بدی شماره 13 اینم ادرس جایی که باید رای بدی فقط امروز مهلت داری پس زود بیا http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
خاله نفس
17 مرداد 91 11:15
چقد خوبه که به فکرِ نی نی دار شدنه دوستاتم هستی دوستت دیگه چه غمی داره وقتی نازنینی مثه تو داره براش دعا میکنه راستی سالگردِ عقدتونم مبارک یه عالمه میبوسمت عزیزم
تنها كفشدوزكي كه خدا رو يد
17 مرداد 91 11:38
وقتی تنها باشی هزار نفر هم پیشت باشن باز تنهایی وقتی دوست داری تو تنهایی صدای یه فرشته کوچولو به گوشت برسه هزار تا آدم بزرگ پیشت داد بزنن بازم فکر میکنی چرا صدای اون فرشته کوچولو رو نمیشنوی وقتی منتظر ورجه ورورجه های یه فرشته شیطونی دیگه رعد و برق هم نمی ذاره صدای دلت رو نشنوی وقتی آسمون بهت نگاه میکنه اشکاشو میبینی باورت نمیشه که دلش برای تو گرفته وقت یه چیزی میمونه وقتی خیلی تنها بمونی خدا کنه به اون تنهایی عادت نکرده باشی چون این وابستگی تو رو از بین میبره برای همون به آسمون پر ستاره هرشب نگاه میکنی که نکنه چشمک زدن یه ستاره از دستت بره خدایا تو این شبای احیا یه شبی هست که سرنوشت آدما رو تو کتابت مینویسی خدایا ازت میخوام تو کتابت هیچ کی رو بی فرشته تنها نزاری خدایا من که گفتم هیچ وقت تنها نیستم تو هستی پس اشکامو تو این تنهایی چرا نمیبینی تو که آسمونت این قدر پر ستاره و روشنه دل مارو تاریک نکن تواین تاریکی کذایی قلبمون رو روشن کن به دیدن یه فرشته کوچولو
hani
22 مرداد 91 13:57
وای منم از سوسک... چندش
خاله ي اميرعلي
22 مرداد 91 22:22
سلاااااااام انشالاه كه خداي مهربون دل همه ي مامان و باباهايي كه منتظر ني نيشونن رو شاد بكنه خيللي گلي نسترن جونم پيتزا هم نوش جونت آخه گلم نميشد عكس اين آقا!!!سوسكه رو اينجا نميذاشتي با اون شاخك هاش كه تكون ميخوره ادم يه جور ميشه منكه خيلي ميترسم