عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

یه اتفاق خاص

1391/6/9 19:52
نویسنده : مامانی
914 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ ترین اتفاق زندگیم...

خبر دارم برات...داغ داغ مثه تمام روزهای داغ مرداد ماه،ماه تولد مامانی و بابایی...

از شنبه منو بابایی رسما همکار میشیم...

تو همین موسسه ای که من هستم.

خیلی ساده اتفاق افتاد.رییس از مسئول بخش آزمونا ناراضی بود و چون میخواست کسی رو جایگزینش کنه به ما پیشنهاد داد که اگه کسیو مناسب این کار سراغ داریم بهش معرفی کنیم در غیر این صورت خودش کسیو بیاره..منم دیدم کی بهتر و مناسبتر از بابایی؟اونم دقیقا تو قسمتی که میدونم استعداد زیادی توش داره و میتونه خیلی موفق عمل کنه..

اطلاع من به بابایی و حضورش تو موسسه کمتر از 2 ساعت طول کشید.اومد و با رییس بخش صحبت کرد و ایشونم خیلی استقبال کرد و خوشش اومد...تنها مساله ای که ایجاد مانع میکنه سربازیشه که پیش رو داره اما تا اون زمان چند ماهی فرصت هست تا اون موقع هم خدا بزرگه...یه فکری به حالش میکنیم.م

اول که هم کلاسی بودیم..بعد هم دل شدیمو و بعدشم همسر و هم راز و حالا هم همکار...

خدایا برای همه چی ازت ممنونم..برای همه چی...تو بی نظیری.نمیدونم چرا اینقدر هوامونو داری در حالیکه ما....خیلی دوست دارم خیلی...

امیدوارم بابایی بتونه خیلی خوب خودش و استعداداشو نشون بده.

راستی این دوتا عکسو ببین:

واقعا قدرت خدارو شکر....خیلی زیباست....برو تو بهرش...

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
9 شهریور 91 19:24
چه جالب!!!!!!!!!!!!!1 مبارکه نسترن جان برای هردوتون آرزوی موفقیت میکنم
مامان آمیتیس
9 شهریور 91 20:31
سلام نسترن جون. چه خوب..... ایشالا که همیشه موفق و سلامت باشید
مامان آمیتیس
9 شهریور 91 20:33
راستی عکسا خیلی قشنگ بودن... واقعا قدرت خدا رو شکر
مامان ياشار
9 شهریور 91 21:47
خيلي خوشحالم كه خوشحالي، ايشالا خداي مهربون هميشه دلت رو شاد نگه داره عزيزم
مامان آراد(خاطره)
9 شهریور 91 22:47
تبریکککککککککککککککککککککککککککککک
مهسا
9 شهریور 91 22:48
منم عاشق گردو تازه ام
مامان اوا ناز نازی
10 شهریور 91 1:53
سلام نسترن جون.همکار شدن با همسری رو بهت تبریک میگم.حالا دیگه ناراحت نیستی که ساعات کمی باهم هستید
حسین
10 شهریور 91 17:59
خلاصه هیچی دیگه. همش هم هم شد
چقد خوشبحال من شده


مامان گیسو جون
10 شهریور 91 19:54
سلامممممم عزیزم از خوشحالیت خوشحالم همیشه بخند و شاد باش گل من موفق باشید لاک قشنگت منو کشته بوسسسسسس
تارا
10 شهریور 91 20:41
مبارککککککککککککک چقدر خوب!!!!!!!!! خیلی خوشحال شدم
تارا
10 شهریور 91 21:27
آپم بدووووووووووووو بیااااااااااااا
تارا
10 شهریور 91 21:38
مرسی گلم
الهام مامان رامیلا
10 شهریور 91 23:57
ای جانم خیلی خوبه حالا همیشه پیش هم هستید ولی نسترن جان خیلی مراقب باش اتفاقاتی که تومحل کارت می افته رو به زندگیتون ربط نده چون من خودمم اینطوری بودم به به دلم گردو خواست
نایسل
11 شهریور 91 0:06
خوش به حالتون چقدر باحال دیگه تنها نیست شوهرت خیلی بارتون خوشحال شدم خوشبیخت بشین ایشالالا
احمد
11 شهریور 91 0:39
سلام بروزم خوشحال میشم سربزنید یا علی مدد
مامی مهدیار
11 شهریور 91 3:57
سلام عزیزم تبریکککککککککک انشاالله موفق باشید آپم گلم وقت داشتی بیا خوشحال میشم
مریم مامان ملینا
11 شهریور 91 13:07
خیلی خوبه عزیزم، واقعا واست خوشحال شدم.............. عالیه امیدوارم همیشه اتفاقات خوب خوب واستون بیفته و از زندگی راضی باشین
همسرم، همه ي هستي ام
12 شهریور 91 9:39
سلام عزيزم از اينكه همسرت باهات همكار شده خيلي خوشحال شدم. تبريك فراوان منو بپذير. اميدوارم كه هر دوتون شاد و موفق و خوشبخت باشيد. نسترن جون من هميشه اينو با خودم زمزمه ميكنم. " با خدا باش، پادشاهي كن " خدا بنده هاشو بيشتر از اوني كه فكر ميكنند دوست داره.
رضوان مامان رادین
12 شهریور 91 13:31
وایییییییییییی چقدر خوب... خیلی خوش به حالتون شده
همسرم، همه ي هستي ام
12 شهریور 91 17:39
نسترن جان سلام حالت خوبه؟ خسته نباشي. امروز نبودي گلم؟
مامان آرشیدا کوچولو
16 شهریور 91 1:23
وای خوبشحال باباهی میشه ها نسترن چقدر لاک ناخنت قشنگه
مامان کوروش
16 شهریور 91 14:06
سلام نسترن جون یه مدت نبودم خوشحالم واست که همکار شدید خیلی خوبه دیگه همش همدیگرو میبینید ودلتون واسه هم تنگ نمیشه امیدوارم همیشه شاد باشید راستی لاکت خیلی خوش رنگه
الهه مامان روشا جون
16 شهریور 91 14:08
چه قدر عالی فکر کنم خیلی مزه میده آدم با شوشوی عزیزش یه جا کار کنه. ایشالا به سلامتی.موفق باشید.
مامان پریسا
18 شهریور 91 12:53
تبریک میگم عزیزم. عاااااااااااااااالی شد