عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

من اومدم با یه خبر خوب

1391/11/5 17:44
نویسنده : مامانی
572 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااام بعد یه مدت طولانی اومدم..خوبین خوشین دوستای گلم؟نی نیای نازتون چطورن؟لبخند

تو خوبی گل مامان؟منو ببخش که اینهمه مدت نبودم آخه سرم خیلی شلوغ بود.تو این مدت که نبودم یه اتفاق مهم افتاد و اونم شروع به کار مجدد مامان و بابایی بود.ولی این بار برای خودمون کار میکنیم.با شریکمون آقای جلیل و خاومش یه دفتر کار تو بهترین جای شهر اجاره کردیم و تقریبا دو هفته ای میشه که استارت کارو زدیم.البته هنوز داوطلب نداریم و دنبال کارای مجوزیم اما داریم رو کتابامون کار میکنیم و اگه خدا بخاد به زودی چاپشون میکنیم..کلا نم نمک داریم رو پامون وای میسیم و اگه خدا بخاد و مشکلی پیش نیاد ظرف چندماه آینده کارمون کمی رونق میگیره..هرچند برای اینکه به اینجایی که الان هستیم برسیم کللللی خون دل خوردیم و خیلی مشکلات و اعصاب خوردیارو پشت سر گذاشتیم اما خدا اگه بخواد یه کاری بشه حتما میشه و اینبار هم انگار خدا حسسسابی پشتمون ایستاده و کمکمون میکنه که موفق شیم..خدایا بی نهایت شاکرتم...

دیگه خبر خاصی نیست این ایام بیشتر به همین رو به راه کردن کارامون گذشت.

بازم میام سعی میکنم ازین به بعد زود به زود بیام و بنویسم.

دوستای گلم ممنونم که تو این ایام همیشه کنارم بودین.امیدوارم بتونم از خجالتتون دربیام..

میبوسم همتونو...تا بعدماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

آسمونی ها
19 آذر 91 21:12
ایشالله موفق و شاد باشید!
♥ مامان آینده ♥
20 آذر 91 0:03
سلام نسترن جان خوبی؟!! کجا بودی بابا دلم واست تنگیده بود............! حسابی نگرانت شدم........ خدا رو شکر که کارا رو به راهه انشالله خدای مهربونمون همیشه و همه جا در کنارتون باشه و توی کاراتون کمک حالتون باشه... البته شما هم هیچوقت یاد خدا رو فراموش نکنید و انشالله وقتی کارتون رونق گرفت همیشه شکرگزارش باشید راستی کار شما چیه؟
مامان یکتا
20 آذر 91 8:19
سلام عزیزم خوشحالم که حالت خوبه و تبریک می گویم که بالاخره کارت درست شده شیرینیش کووووووووووووووووو
دخترم عشق من
20 آذر 91 9:50
سلام نسترن جون . کار جدیدتون مبارک . ایشالله همیشه کار وبارتون رونق داشته باشه خیلی دوست دارم بدونم چه کتابی در دست چاپ دارین موفق باشی عزیزم
کاکل زری یا ناز پری
20 آذر 91 12:11
نسترن جون کجا بودی دختر من صد بار امدم وبت دیدم خبری نیست خوبیییییییی؟؟ خدا رو شکر که روبه راه شدین انشاالله همیشه بر وفق مراد باشه
مامان کوروش
20 آذر 91 14:08
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام چه عجب پیدات شد خانمبهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم کارو بارتون بگیره وپولدار پولدار بشیامیدوارم روز به روز پله های موفقیت رو با همسرت بالا برید نسترن جون که لیاقتش رو داری
مامان ریحانه
21 آذر 91 2:04
با آرزوی موفقیت تو کاراتون. خوش اومدی دوباااااااااااره. ما که هر روز سر میزنیم.
مامان اوا ناز نازی
22 آذر 91 0:23
خوش اومدی خانومی.دلم حسابی برات تنگ شده بود
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
23 آذر 91 9:07
موفق باشی نسترن جان
تارا
24 آذر 91 15:38
سلام خانومی موفق باشید ایشاالله
مامان نازنین زهرا و یاسمین
26 آذر 91 12:48
کار جدیدتون مبارک موفق باشید ایشاالله
علی
26 آذر 91 14:28
سلام وبلاگ جالبی دارید. به وب من هم سر بزنید و در صورت تمایل منو لینک کنید
ali
29 آذر 91 16:06
سلام زیبا می نویسید به وب من هم سر بزنید www.soofiyane.blogfa.com
مامان یاشار
29 آذر 91 23:14
خوشحال شدم که خوبی
مامان گیسوجون
6 دی 91 18:36
موفق باشی عزیزمممممممم
مامان پریسا
8 دی 91 0:50
خیلی دلم برات تنگ شده نسترن جون. ایشالله موفق بشید
سمانه مامان پارسا جون
11 دی 91 13:41
به سلامتی عزیزم خوشحالمون کردی
مامان آمیتیس
15 دی 91 19:50
نسترن جون خداروشکر که کاراتون رو به راه شده