عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

حالم خیلی خوشه!

1391/11/5 17:43
نویسنده : مامانی
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام به همممممه دوستای گلم به نی نی خشگل خودم به هممممه دنیاماچ

به به چقدر سرحالم خودم کیف کردم!!!نیشخند

اصلا به دانشجویی نمیمونم که فردا ظهر امتحان داره و هنوووووووز هیچچچچی نخونده!!

الان مامانی سرکارم و یه کم دیگه با بابایی میریم خونه.البته خونه که میگم منظور همون خونه مادرجونیناست دیگه کلا شده خونه ما!!!الهی صد و بیست سال زنده باشن که اینقدر مهربونن و هممیشه تو زندگی یار و یاورم بودن.همممممیشه زحمتامون رو دوششون بوده اما با فداکاری خم هم به ابرو نیاوردن.خدایا شکرت به خاطر داشتن خانواده ای به این گلی...

اما از این روزا برات بگم که خدا بخواد کار و کاسبیمون کم کم داره روبراه میشه و دیروز یعنی تو تاریخ 91/10/25 اولین داوطلب اومد و ثبت نام کررررددددتشویقتشویقتشویق

دومی و سمومی هم تا شنبه ثبت نام میکنن...وای خدایا خیلی خوشحالم بعد از دوماه فقط زحمت و از جیب گذاشتن بالاخره یه تکونی خورد و زحمتامون به بار نشست...

دایی نیکروزی هم دیروز صبح دوباره رفت سربازی پادگان.خیلی دلم پیششه حتما کلللی خسته میشهنگران

امیدوارم زودتر تموم شه بعدشم که نوبت بابایی جون شمااااااااسسسست!!خدایا به من صبر ایوب بدهگریه

دیگه همین دیگه فعلا خبر خاصی نیست و شهر در امن و امانه!

دعا کن امتحانام زودتر تموم شه خلاص شم برم سر پایان نامه

خب دیگه تا بعد عزیزمقلب

دوستای گلم عاششششقتونم. مرسی از همممه خوبیاتون.نی نی های گلتونو ببوسیدماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان پریسا
27 دی 91 12:46
تبریک میگم نسترن جون. خدا رو شکر که همه چیز داره روبراه میشه. پس ایشالله عروسی نزدیکه
مهسا
28 دی 91 1:15
شوهریت چه ماهی میره سربازی؟ ایشالا کاسبی هرچه پررونقتر بشه
تارا
28 دی 91 21:17
خدارو شکر که خوشحالی دوست عزیز
رضوان مامان رادین
29 دی 91 0:17
واییییییییییی نسترن جون اینقدر دیر به دیر آپ میکردی که دلم کلی تنگ شده بود.الان که این پستو خوندم کلی ذوقیدم.تبریک خانوم خانوما...موفق باشید
رضوان مامان رادین
29 دی 91 0:18
راستی من رمز دو تاپست قبلی هاتو ندارم
رضوان مامان رادین
29 دی 91 0:19
راستی منم رمز
مامان آراد(خاطره)
29 دی 91 18:21
سلام نسترن جون...خدا رو شکر عزیزم بعد از مدتها یه پست بدون رمز گذاشتی.. دلمون برات تنگیده بود...
کاکل زری یا نازپری
30 دی 91 12:45
سلام خدارو شکر عزیزم انشااله همیشه سرحال و قبراق باشی
عاشقانه هایم برای تو
2 بهمن 91 17:13
سلام وبلاگ خوبی دارین نی نی ما هم امروز به دنیا اومده لینکتون میکنیم دوست داشتین ما رو هم لینک کنین
عاشقانه هایم برای تو
2 بهمن 91 17:16
راستی جشن تولد هم دعوتین
مامان دخملی
2 بهمن 91 23:58
تارا
5 بهمن 91 13:19
به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیا آپم