عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

هدیه های دوست داشتنی همسرم

1391/11/15 16:41
نویسنده : مامانی
613 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

دیروز موقع برگشتن از دفتر به خونه یه گل فروشی تو مسیر توجهمو به خودش جلب کرد.خیلی اتفاقی خواستم بریم توش.کلللی گل زیبا اونجا بود.با یه فروشنده مهربون که کلی برامون از گلا و نحوه نگهداریشون توضیح داد.لحظات خوبی بود احساس کردم یه عالمه انرژی مثبت ازون گیاه ها و اون فضا گرفتم.این گل قشنگم که تا دیدمش عاشقش شدم خریدیم.خیلی نازه نه؟اون گل بزرگه رو هم پدرت 2،3 ماه پیش برام گرفته بود.اون موقع خیلی کوچیکتر بود الان کلی بزرگ شده.هر دوشونو دوس دارم چون هدیه های پدرت هستن.امیدوارم بتونم خوب ازشون نگهداری کنم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان نفس طلایی
15 بهمن 91 12:36
چه نازن
همسرم، همه ي هستي ام
15 بهمن 91 12:58
سلام عزيزم. چه روحيه لطيف و مهربوني داري.
سليقتم كه حرف نداره، گلهاي زيبايي خريدي. مبارك باشه.
حسن انتخاب همسرتم قابل تحسينه، هم براي انتخاب گلي مثل شما و هم براي انتخاب گل زيبايي كه تقديم به گل كرده.


سلام عشقم قرررررررررربونت برممممم:-*
همسرم، همه ي هستي ام
15 بهمن 91 13:00
منم اين گلها رو تقديم به شما ميكنم. ناقابلند.


خودت گلی عزیزم مرسی

تارا
15 بهمن 91 13:59
خیلی خوشمله خانومی منم گل خیلی دوست دارم ولی نمیدونم چرا وقتی میخرم یه مدت خوبه ولی بعد خشک میشه!!!! تمام مقررات هم رعایت میکنم تمام اصول هم انجام میدم اما باز خشک میشه!!!!
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
15 بهمن 91 15:26
خیلی قشنگن من از این کوچیکه یه گلدون پر داشتم نمیدونم چه آفتی بهش افتاد خراب شد ولی میخوام دوباره برم بگیرمش ، مراقبش باشی حسابی پرپشت و پرگل میشه . مبارکت باشن عزیزم
تارا
15 بهمن 91 15:47
والا نمیدونم! همه جور گلی هم گرفتم! فقط کاکتوس خشک نمیکنم!اونم بیچاره خودش مقاومه!
مامان حسنا
15 بهمن 91 15:54
وای چه گلای قشنگی مبارک باشه
مامان حسنا
16 بهمن 91 10:17
خصوصی داری
مامان گیسوجون
16 بهمن 91 13:47
همسرم، همه ي هستي ام
16 بهمن 91 15:58
سلام نسترن جون، حالت خوبه؟ خسته نباشي. كجايي؟ دلمون برات تنگ شده.
هر جا هستي خوش و خرم باشي، نازنين.


هستم فدات شم
مرسی خوبم زیر سایه شما
ممنون که به یادمی
مامان نفس طلایی
16 بهمن 91 20:38
خاله ي اميرعلي
26 بهمن 91 12:34
سلام گلم چه گلهاي قشنگي منم خيلي عاشق گلم و همسري هم اكثراوقات شرمندم ميكنه با خريدن گل برايت بهترينهارو ارزو ميكنم