عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

یه روز خوب

1391/11/18 13:26
نویسنده : مامانی
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تربچه قشنگم

خبر دارم خبر خووووووووب

امروز برای اولین بار تو مدت کاریمون سه تا ثبت نامی داشتیم.فکرشو بکن.سه تااااااا...(البته تا آخر وقت شد چهارتا!) خیلی خوبه خیلی خوشحالم از اینکه کم کم داریم نتیجه میگیریم.خدایا شکرت.هرچند یه سری مشکلات کاری هست که خیلی منو بابایی رو اذیت میکنه اما توکلمون به خداست.ایشالا رفع شن.

راستی مجوزمون هم دیروز آماده شد و قاب کردیم زدیم بالای سرمون.بازم خداروشکر که یکی یکی موانعو از پیش پامون برمیداره!

راستی خبر خوب دیگه اینکه نی نی دوستم نفس جون که خیلی منتظرش بود بالاخره اومد تو دلش و ازین بابت کلللللی ذوق کردم و خداروشکر کردم.همینطور نی نی ناز دوست گلم صاحب وبلاگ "کاکل زری یا نازپری" که اسمشو متاسفانه نمیدونم.ولی خیلی از شنیدن خبر بارداریش ذوق کردم.الهی نی نیاشون به سلامت بیان تو بغلشون.آمین.Klik hier voor meer gratis plaatjes

دیگه خبری نیست نازنینم.مراقب خودت باش.میبوسمت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ثمین
17 بهمن 91 19:08
خیلی خوشحالم که نتیجه پشتکار و تلاشتون رو دارید میگیرید
همسرم، همه ي هستي ام
18 بهمن 91 7:33
انشاءلله كه مشكلاتتون يكي يكي رفع ميشه. غصه نخور. توكلت به خدا باشه. دوستانه عزيزي را هم كه عنوان كردي انشاءلله مباركشون باشه. به سلامتي ني نياشون به دنيا بياد. ضمناً انشاءلله يه روزي خبر ني ني دار شدنه خودتو بهمون بدي، نسترن جونم.
کاکل زری یا نازپری
18 بهمن 91 10:04
نسترن جون از موفقیت های پی در پی شما خیلی خیلی خوشحال میشیم ماشااالله انشااالله همین طور پله های ترقی رو طی کنید . ممنونم از تبریکت عزیزم منو دوق زده کردی انشااالله قسمت خودت بشه دوستم. در ضمن اسم کوچیک من ادینه هست
مامان حسنا
18 بهمن 91 12:21
عزیزم ایشالا همیشه خبرای خوب بشنوی و ایشالا همیشه تو کاراتون موفق باشیدواینکه ایشالا یه روز خبر نینی خودتو بهمون بدی
تارا
18 بهمن 91 13:09
خدارو شکر دوست عزیزم که خوشحالی واسه منم دعا کن شاد بشم
تارا
18 بهمن 91 13:36
یه اخلاق خیلی گندی که دارم اینه که خیلی زود وابسته میشم! به حنا هم وابسته شده بودم!حنا فقط یه گربه بود ولی مرحم خیلی از زخمای من بود
مامان عسل و آریا
18 بهمن 91 16:20
خیلی خوشحالللللللللللللللللللللللللم عزیزم میگم من یک چیزی فهمیدم آموزشگاهی شبیه گاج زدید.درسته؟ اانشالله که موفق باشیددددددددددددد.بووووووووووس
خاله ي اميرعلي
26 بهمن 91 12:32
سلام هنوز چون تازه رسيدم و از جريانات اين چندماه خبر ندارم ولي فكر كنم با همسري كاري رو شروع كردين مباركه و خيلي هخوشحالم انشالاه كه موفق بشين
مامان پریاگلی
1 اسفند 91 16:04
زندگیت پر از خبرای خوب انشالله یه روز خبر نی نی دار شدن خودت