عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

دزدی جاسیگاری!!

1391/12/22 12:37
نویسنده : مامانی
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عخشم

مامانی قربونت میره یه عالمهههه

عزیز دل مادر برات بگم که برنامون برای عید عوض شد.یعنی دیروز فکر کردم دیدیم ما که زیاد شمال رفتیم این عیدو بریم یزد خونه پدربزرگتینا باشیم.یه چندروزی هم پیششون بمونیم و بعد ازونجا بریم شمال و به مادرجونینا ملحق شیم.به بابایی گفتم اونم زنگ زد به پدربزرگت و بهشون اطلاع داد که میریم اونجا. حالا اجتمالا 29 ام میریم که لحظه سال تحویلم اونجا باشیم.البته اگه بتونیم بلیط قطار گیر بیاریم چون با ماشین واقعا خسته میشیم اما اگر گیرمون نیاد هم چاره ای نیست و با ماشین میریم..

کار هم این روزای دم عید حسسابی راکده.نه کسی ثبت نام میکنه نه هیچی!

حالا توکل به خدا باید ببینیم بعد عید چی میشه

دیشبم یه اتاق تکونی نصفه نیمه ای کردم جارو کشیدم و ملحفه تختو عوض کردم البته با کمک مادرجونو بابایی.خیلی تمیز شد روتختی رو هم عوض کردم.م

صبحم که با بابایی اومدیم بریم سرکار من زودتر رفتم ماشینو روشن کنم دیدم ضبط و خرتو پرتای توی داشبورد ریخته رو صندلی اول فکر کردم حواس پرتی بابایی بوده اما وقتی اومد گفت کار من نیست!!زبانکده محصلخلاصه فهمیدیم کار آقا دزده بوده اما ظاهرا نه ضبط نه هیچ وسیله ای که تو ماشین بوده مورد پسندش نبوده فقط جاسیگاریو که چند هزار تومن پول توش بوده کلا کنده بود برده بود!!!اینم از دزدای امروزی کلاس کاریشون رفته بالا!!

اینم عکسش!

 

فدای یه تار موی تو گلم.یه بوس بزرگ رو لپ خشگلت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

همسرم، همه ی هستی ام
22 اسفند 91 12:32
امیدوارم بهتون خوش بگذره، عزیز دلم. نهایت استفاده رو از این لحظات شیرین ببرید.


چششششششششششششم:-*
همسرم، همه ی هستی ام
22 اسفند 91 12:35
میبینی تو رو خدا چه دزدای باکلاسی داریم ما.

بهله بهلههههه
همسرم، همه ی هستی ام
22 اسفند 91 14:40
آره راست میگی گلم. منو ببخش

بووووووووووووووس
همسرم، همه ی هستی ام
22 اسفند 91 15:06
خصوصیتو چک کردی؟

الهی فدات شم الان دیدم.چشم من گوشیمو امروز خونه جا گذاشتم امشب یا فردا برات اس ام اس میکنم.مرسییییی
رضوان مامان رادین
23 اسفند 91 20:54
چقدرررررر عالی دلم واسه یک سفر درست حسابی تنگ شده امااااا فکر نکنم امسال عیدم جایی بریم
مامان یاشار
28 اسفند 91 16:47
فدای سرت خانومی. این روزا دیگه آدم اصلاً امنیت نداره به خدا.خریدهای عیدت هم خیلی خوشگل بودن. ایشالا تعطیلات هم خیلی خیلی بهت خوش بگذره عزیزم. پیشاپیش سال جدید رو بهت تبریک میگم و برات بهترین ها رو آرزو میکنم
سارا(مامان سوگل)
29 اسفند 91 23:36
نوروز مبارک
مامان اوانازنازی
30 اسفند 91 7:41
سلام خانومی.پیشاپیش سال نو مبارک
مامان نسترن
5 فروردین 92 10:43
امیدوارم روزهای گذشته ازسال جدید واست بهترین ها پیش اومده باشه. دوست خوبم