عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

کلی برف با کلی خرید!

1391/12/19 11:57
نویسنده : مامانی
665 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام نفسی خوبی؟

این چندروز یه کم برف اومد و شهرو سفید پوش کرد.بالاخره زمستون امسالم برفو دیدیم

چند روز پیش با دوستم مهدیه جون رفتیم بیرون.مدتها بود همدیگه رو ندیده بودیم. با هم ناهار خوردیم و مهدیه جون یه کم خرید کرد.خوش گذشت در کل خیلی خوب بودم

فرداشم منو بابایی رفتیم بیرون و یه کم خرید کردیم اونجا هم خیلی خوش گذشت.حالا همه عکسارو برات میذارم ادامه مطلب.

دیگه اینکه روزای پایانی سال 91 هست و حال و هوای عید همه جا هست.آدم اصلا دلش نمیخواد کار کنه یا درس بخونه همش دلم میخواد بریم گردش و بعدشم بگیرم بخوابم.صبحا به سختی از خواب پامیشم برم سرکار پایان نامم که اصلا نگو!!خیلی تنبل شدم!

ماهی عیدم هنوز نخریدمزبانکده محصل

امسال قراره با پدرجون مادرجونینا بریم شمال.رشت و انزلی و آستارا و .. بعد از اونم احتمالا یه سر میریم یزد.

خبر بد هم اینکه مادرجون نتیجه آزمایششو گرفته و قندش خیلی بالاست باید تو این هفته بره دکتر.نگرانشم ...

دیگه خبر خاصی نیست.مثل همیشه برامون دعا کن عزیزم.

مامان دوست داره.تا بعد

 این عکسو از دفتر گرفتم

 

 

 غذاهای خوشمزه ای که با مهدیه جون خوردیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 کفشی که خریدم

 

 

 یکی دیگه

 

 

 این کیفم خرید که با یه کفش قرمزی که دارم ست شه

 

 

 اینم لوازم آرایشی

 

 

 با بابایی رفتیم بیرون شام ولی اون فقط بستنی خورد

 

 

 منم مرغ خوردم

 

 

 این حلقه رو خریدم که شکم و پهلومو آب کنم ولی اصلا بلد نیستم باهاش کار کنم!!

 

 

 خب دیگه اینم از عکسای این سری

تا بعد قندکم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان طاها
19 اسفند 91 16:28
مثل همیشه قشنگ و باسلیقه بود. ان شا الله سال خوبی داشته باشین و با تن سالم ازشون استفاده کنید.
مامان ثمین
19 اسفند 91 18:44
سلام.خصوصی داری
رضوان مامان رادین
20 اسفند 91 18:25
مبارکت باشه خانوم گل...نمیدونم چرا با دیدن بستنی منم هوس کردم به شوهری اس دادم سر راه بخره
مامان پریاگلی
20 اسفند 91 23:05
خیلی قشنگن مبارکت باشه عزیزم
مامی مهدیار
21 اسفند 91 3:24
وای چه پست خوشمزه ای ، دلم آب شد موفق باشی عزیزم
همسرم، همه ی هستی ام
21 اسفند 91 13:23
نسترن جونم مبارکت باشه عزیزم. سلیقت حرف نداره. چیزایی که خریدی خیلی خیلی خوشگلن. همیشه و همه جا در کنار همسر محترمت سالم و تندرست باشی.
" آرزو میکنم نوروزی که پیش رو داری، آغاز روزهایی باشد که آرزو داری"

سلام عششششققققم خوبی فدات شم؟دلم برات تنگ شده بود
ممنونم از دعای زیبات الهی شما هم همیشه در کنار خانوادت سالم و خوشبخت باشی
همسرم، همه ی هستی ام
22 اسفند 91 12:16
منم دلم برات تنگ شده. کجایی تو دختر خوب؟ زود زود بیا گلم.نمیگی دلمون برات تنگ میشه. قبلنا فعالتر بودی؟

اااااااا سمیه جون من که زود زود میام
عاشقانه هایم برای تو
22 اسفند 91 17:12
رمز رو به من نمیدین؟

این پست رمز نداره خانمی برو ادامه مطلب
رمز پستای رمزدارمم برات گذاشتم
سارا(مامان سوگل)
23 اسفند 91 19:42
سلام.پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان دخملی
24 اسفند 91 0:32
تارا
27 اسفند 91 14:42
سلام عزیزم کم پیدایی پیشاپیش سال خوبی رو برات آرزو میکنم سالی سر شار از خوبی و مهربونی در کنار آقا حسین عزیز واسه ما هم دعا کن راستی خرید هات خیلی خوشجله هاااااااا مبارک من بعد از عید میرم خرید
عشق مامان و بابا
21 فروردین 92 16:29
سلام نسترن جانم ایشالا همیشه خوشبخت باشی. رمزتو به منم میدی؟ به وبلاگ ما هم سر بزن. www.love.niniweblog.com