عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

پنج روز مونده تا شروع رسمی زندگی مشترک ما

1392/6/15 12:29
نویسنده : مامانی
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه و یه تشکر ویژه از دوستای گلم که تو هیچ شرایطی تنهام نمیذارن حتی الان که مدتیه وقت نکردم به هیچ کدومشون سر بزنم ولی با مهربونی و صبوری این کم کاریارو بر من میبخشن و با نظرات زیباشون قلبم رو سرشار از امید و شادی میکنن...

عزیز مامان فقط 5 روز تا عروسی من و بابایی باقی مونده..

این روزای آخر دل تو دلم نیست.

خیلی خیلی دلشوره دارم و مدام به این فکر میکنم که اون روز از صبح تا شب چه اتفاقاتی قراره بیفته...

نمیدونم همه چی خوب پیش میره یا نه فقط امیدوارم و توکلم به خداست.

کارت مهمونا رو تقریبا پخش کردیم. وسایل خونه رو تقریبا چیدیم به جز پرده و میز تلویزیون که دیگه فرصت نشد بگیریم حالا اگه فرصت کنیم قبل عروسی و اگه نشد بعد عروسی میگیریم.

هماهنگی با هتل،آرایشگاه،فیلم بردار و تزیین ماشین عروس و دسته گل من انجام شده فقط گل آرایی مجلس رو هنوز قطعی نکردیم که اونم فردا باید قطعیش کنیم.

دیروز رفتم لنز گرفتم و یه عینک جدیدم سفارش دادم.باید برای مراسم از لنز استفاده کنم.

همه چی خوبه فقط بخاطر کارای عروسی یه کمی از برنامه های موسسه عقب موندیم که خیلی نگرانم کرده.باید سعی کنیم زودتر به کارای موسسه و داوطلبا هم سر و سامون بدیم تا اعتراضا بالا نگرفته!

فکر میکنم پست بعدی که بذارم بعد عروسی باشه!خیلی دوستت دارم عزیز دلم برای خوشبختی منو بابایی دعا کن فرشته نازم...

دوستای مهربونم باور کنید هنوز فرصت نکردم بشینم درست حسابی از همه وسایلم عکس بندازم ولی یه چندتا عکس کوچولو میذارم که زیاد بدقول نشم.مفصلش انشالله باشه برای بعد عروسیچشمک

 

 

 

این کفش عروسیمه

 

 

 

 

این ساعت ست منو بابایی

 

 

 

 

 

این کفش خرید عروسی من

 

 

 

 

 

 

اینم یه کفش دیگه

 

 

 

 

 

 

این کفش بابایی

 

 

 

 

 

این سرویس طلای من

 

 

 

 

 

 

اینم یه نمای کلی از آشپزخونمون البته در حال مرتب کردن بودم

 

عکسای کامل همه چیو بعدا براتون میذارم.تا بعد عروسی همتونو به خدا میسپارم.دوستون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

ساره دختر خاله نفس
15 شهریور 92 13:03
سلام وب خوبی دارید به وب ما سربزنید نظر بدید.با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟
سحر
15 شهریور 92 13:17
انشا الله همه چی به خوبی و خوشی پیش بره عزیزم . خوشبخت بشی و همیشه شاد
نیلوفر
15 شهریور 92 13:18
سلام،مبارک باشه... آخی...چه هیجانی داری به ما هم سر بزنین با تبادل لینک موافقی؟ اگه خواستی بگو تا رمزم رو بهت بدم... خوشبخت باشی
مامان حسنا
15 شهریور 92 20:43
مبارک ت باشه عزیزم.... ایشالا مراسم به خوبی و خوشی انجام بشه
مامان اوانازنازی
16 شهریور 92 1:18
خوش بخت بشی عروس خانوم
مامان کوروش
16 شهریور 92 8:41
سلام عزیزم مبارک باشه انشالله که خوشبخت بشید و عروسی به یاد موندنی واست باشه گلم
همسرم، همه ی هستی ام
16 شهریور 92 9:55
الهی که خوشبخت بشید.
مامان گیسوجون
16 شهریور 92 12:54
عزیزممممممممممم مبارکههههههه ان شاا... خوشبخت بشین دوست نازم وای یاد خودم افتادم خداییش خیلی حال و هوای دلهره آوریه مخصوصاً صبح همون روز خصوصی داری
سمیرا
16 شهریور 92 15:32
نسترن جون همشون خیلی خوشگلن از خوندن پستت و دیدن عکسا خیلی ذوق کردم مطمئنم همه چی خوب پیش میره بی صبرانه منتظر پست بعد عروسی هستم
مامان یگانه
16 شهریور 92 20:08
آخ جون عروسی عروسی.خدا راشکر که بالاخره داری میری سر خونه زندگیت.غصه کار موسسه هم نخور ایشالله ردیف میشه.پیشاپیش پیوندتان مبارک
مامان ثمین
17 شهریور 92 1:10
خوشبخت باشید و پیروز
لی لی
17 شهریور 92 10:35
مباررررررررررررک باشه نسترن جون ایشالا عروسی هم به خوبی تموم میشه و میایی عکسای خوشگلشو برامون میذازی
مامان یکتا
17 شهریور 92 11:37
عزیزم بی صبرانه منتظریم زود بیا انشاالله به سلامتی باور کن از شدت ذوق دارم می میرم
رضوان مامان رادین
18 شهریور 92 0:09
وای نسترن جون...چند وقتی بود بهت سر نزده بودم...چقدررررررررررر عالی پس عروسی نزدیکه بسلامتی گلم خوشبخت باشید
مامان ریحان
18 شهریور 92 3:04
سلام خیلی خوشحالم برات نسترن جون ایشالا خوشبخت بشی بی صبرانه منتظر عکس ها و پشت صحنه های عروسیت هستم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
18 شهریور 92 16:57
مبارکتون باشه ، ان شالله به دل خوش استفاده کنید امیدوارم روز عروسیت به بهترین شکل بهتون خوش بگذره
همسرم، همه ی هستی ام
19 شهریور 92 11:47
مبارکه مبارکه مبارک. عروسیتون مبارک. فردا عروسیتونه. ایشالله که خوشبخت بشید.
همسرم، همه ی هستی ام
19 شهریور 92 15:16
پیوندتان را با تقدیم هزاران گل تبریک میگویم و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم. آرزومند خوشبختی شما "سمیه"
تارا
19 شهریور 92 17:56
مبارکههههههههههههههههههههه
SaYa
20 شهریور 92 1:37
عرووووووووووس شدی عزیزززززززم
خاله جون سارینا (عاشقانه هایم برای تو)
20 شهریور 92 13:45
سلام نسترن جون الان که این کامنت رو مینویسم احتمالا شما آرایشگاه هستین و حسابی خوشگل کردین چه خوبه حس دونفره شدن! یک زندگی زیبای دونفره! ان شاءالله زندگی خوب و شادی داشته باشین و به پای هم پیر شین
همسرم، همه ی هستی ام
20 شهریور 92 14:48
امروز چه روزیه؟؟؟ یه روز خیلی قشنگه یه روز خیلی خوبه یه روز به یاد ماندنی برای نسترن جونمه. الهی که خوشبخت بشید. نسترن جون، حالا کجایی؟؟؟ فکر کنم آرایشگاه باشی. ایشالله که خوشبخت و تندرست باشید. ایشاءلله به پای هم پیر بشید.
♥ مامان آینده ♥
20 شهریور 92 22:57
سلام عزیزم...!!! خبی عروس خانوم........؟!!!! واااااااااااااایییی عزیزم مبارکهههههه خیلی برات خوشحالم انشالله که مراسم به خوبی و خوشی سپری بشه و بیای از خاطرات شیرینت برامون بگی عرووووووووووس خانوووووووم......
مامي مهديار
21 شهریور 92 2:01
مباركههههههههههههه عزيزم انشاالله خوشبخت بشين
مامان طاها
21 شهریور 92 9:16
همه چی عالی و قشنگ بود بیسته بیست. مثله قبل خوش سلیقه انتخاب شده بود. مبارکتون باشه ان شا الله به شادی ازش استفاده کنید. براتون آرزوی خوشبختی و سعادت مندی دارم. وبی صبرانه منتظر پست بعدیتون هستم.
مامان نفس طلایی
21 شهریور 92 13:52
سلام عزیزم مبارک باشه عروس خانوم ... وسایلات هم خیلی نازن مبارکت باشن
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
22 شهریور 92 17:43
خسته نباشی بانو تا الان دیگهه عروسی و پا تختی و همه مراسم به خیر و خوشی تموم شده ان شالله مبارکت باشه این آرامش
مامان یکتا
23 شهریور 92 10:46
عروس خانم کجایی چشم انتظاریممممممممممممممممم البته بیایی با شیرینی بیاااااااااااااااااااا
همسرم، همه ی هستی ام
23 شهریور 92 11:10
نسترن جونم زودی بیا برامون از عروسیت بگو.
مریم مامان ویانا
23 شهریور 92 12:11
سلام عروس خانوم با ذوق...من تازه با وبلاگتون آشنا شدم.خیلی وبلاگ با احساسی داری.خریدهای عروسیت هم خیلی خوشگلن.ایشالله همه چی به خوبی پیش بره و تا آخر عمر یه خاطره خوب از روز عروسیت داشته باشی عزیزم... و هر چه زودتر هم خانواده تون سه نفره بشه.
همسرم، همه ی هستی ام
23 شهریور 92 14:16
نسترن جان و حسین آقای عزیز. تک تک لحظات زندگیتون سرشار از عشق و محبت و صفا. الهی که خوشبخت بشید.
لی لی
23 شهریور 92 20:18
5 روز نشـــــــــــــــد؟؟؟ من هر روز اینجاماااااااااااا منتظرم
باران
24 شهریور 92 7:53
همشون خيلي خوشگلن مبارکت باشه خانومي اميدوارم مراسم عروسي تون به خوبي و خوشي برگزار بشه گلم
مامان آرشیدا کوچولو
28 مهر 92 13:51
شقد سرویس طلاتون خوشمله