عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

درگیر پایان نامه ام

1392/11/20 10:48
نویسنده : مامانی
791 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشینبغل

این روزا شدیدا درگیر پایان نامه ام...

باید هرجور شده این هفته تمومش کنم و تحویل استادم بدم

خیلی دیر کردم حسابی کلافه و عصبیم

دعا کنید زود و خوب پیش بره و تموم شه خلاص شمممممماوه

راستی فقط سیزده روز تا رفتن شوشو به سربازی موندهناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سمیرا مامان آنیسا
17 آذر 92 12:50
ایشالله به سلامتی پایان نامتو بدی عزیزم وای جای همسریت خالی نباشه چقدر سختههههههههههههه راستی رمز وبلاگ آنیسا هم 9012
مامان گیسو جون
17 آذر 92 13:26
عشقم می دونم مثل همیشه موفق می شی چون تو خیلی با اراده هستی ان شاا... به یه چشم بهم زدن این دوران تموم بشه تو رو خدا می دونم سخته اما بهش فکر نکن گاهی اوقات بعضی چیزها از اونی که ما فکر می کنم سختر نیست بوسسسسسسسسسس
تارا
17 آذر 92 14:31
منم به شدت درگیر پایان نامه کوفتی هستم!
لیلا مامان علی
17 آذر 92 15:56
انشاالله به سلامتی تموم کنی.سخت نگیر تموم میشه.
کاکل زری یا ناز پریییی
17 آذر 92 18:59
عزیزم خسته نباشی نگران نباش این روز ها هم میگذره ...فقط خاطره اش میمونه عصبی نباش خوشکل خانوم شوشو هم میره چشم بهم بزنی تموم شده برگشته
مامان لي لي
18 آذر 92 4:55
يه نصيحت دوستانه: نگاهي رو باور كن كه وقتي ازش دور شدي منتظرت بمونه درست مثل نگاه خودت كه منتظر من و اوايي موند........ دوستت دارم💓
مامان لي لي
18 آذر 92 4:56
عزيزم ببخش درگيره بيمارستان اوا بودم دير اومدم انشالله به پاي هم پيرشين و عشقتون روزافزون
مامان یکتا و تینا
18 آذر 92 8:20
عزیزم غصه هیچی نخور ارزش این همه جوش و حرص نداره مطمن باش سر موقع پایان نامه ات اماده می شه بخند تا دنیا به رویت بخنده
مامي مهديار
19 آذر 92 1:37
اميدورام هميشه موفق باشي گلم هميشه ميام بهت سر ميزنم ولي شرمنده فرصت نظر دادن نداشتم منم مثل شما حسابي درگيرم ان شاالله آقاي شو هم به سلامتي اين دوران رو سپري كنن و هميشه سالم و تندرست باشن
مامان فسقل
19 آذر 92 9:30
سلام نسترن جان ان شاءاله با موفقيت اين مرحله از زندگيت رو پشت سر بذاري... حسابي از اين مدت كوتاه استفاده كن خيلي سخته دوري از شوشو تجربه اش رو داشتم ..
مامان گیسو جون
20 آذر 92 13:35
عاشقتم دوست نازم
همسرم، همه ی هستی ام
20 آذر 92 15:32
سلام عزیزم. ما خوبیم. حال شما چطوره؟ انشاءلله پایان نامه ات رو هم با خوبی و نمره عالی به پایان می رسونی. راستی مشخص شده سربازی همسرت کجاست؟
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم هنوز مشخص نشده
سمیرا
20 آذر 92 20:26
موفق باشی عزیزم، نگران نباش میگذره
مامان گیسو جون
21 آذر 92 16:48
مامان ریحان
22 آذر 92 0:42
سلام ایشالا بسلامتی پایان نامه اتم تحویل میدی و خیالت از این بابتم راحت میشه عزیزم نمیدونم یادت رفته که رمزو به من بدی یا دیگه چزء دوستای نزدیکت نیستم در هر صورت موفق باشی نسترن جون
کاکل زری یا ناز پری
25 آذر 92 13:09
سلام عزیز دلم خوبین؟؟ خسته نباشی خانومی انشااله دیگه کارات رو روبه راه کردی. من هرچی عکس گذاشته بودم حذف شد توسط نی نی وبلاگ اگه بازم عکس هارو بزارم وبلاگمو مسدود میکنه ولی با این حال رمزو خصوصی برات میزارم.