عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

بابا رفت

1392/11/20 10:47
نویسنده : مامانی
935 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بابایی دوره آموزشیشو افتاده نزدیک قزوین.توی وزارت دفاع...

چی بگم.درسته تهران نیست ولی بازم خداروشکر..میگفت اکثرا فوق لیسانسارو انداختن کرمان و اراک..

امروز صبح رفت ترمینال و ازونجا بردنشون..معلوم نیست کی ولشون کنن بیان

امروز با مادرجون اومدم سرکار.یه مشکلات کاری هم برامون به وجود اومده که خیلی نگرانم کرده.اذیت میکنن خدا نشناسا.موسسات رقیبو میگم.دست به تخریب زدنو میخوان بزننمون زمین..

ما هم یه کارایی کردیم البته بیکار ننشستیم.ولی انصافا دست تنها خیلییی سخته جلوی این همه عوضی وایسادن...

خدایا توکلم به خودته فقط و محتاج دعای شما دوستان هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان یگانه
3 دی 92 21:14
جای همسرتون خالی نباشه انشاا.. چشم به هم بزنی تموم شده
رضوان مامان رادین
3 دی 92 23:55
خدا را شکر خیلی هم دور نبفتاده.پسرخاله منم سربازه منتها ۲ماه اموزشیش اول دی تموم شد.اون شانسش افتاد اراک پیش خانوادش...انشاا.. بعد از دوره اموزشی همسری بیفته تهران
مامان لي لي
4 دی 92 5:52
عزيزم جاي همسرت خالي نباشه.... خيلي زود مياد .... چون ميفرستنشون براي نوار دوزي شلوار و اتيكت و........
مامان لي لي
4 دی 92 5:53
همه جا حسود و رقيب هست عزيزم.......... اميدوارم خدا كمكتون كنه و مانع زمين خوردنتون بشه
لی لی
4 دی 92 12:07
نسترن جون سلام خدا رو شکر جای اقاتون خیلی خوبه برادر شوهر من اونجا بود و هفته ای 2 روز میومد خونشون ولی همسری من افتاد یزد یه ماه همدیگه رو ندیدم ایشالا زودتر براتون بگذره این اموزشی
سمیرا
4 دی 92 19:49
ان شاا... همه چی درست میشه ، نسترن عزیزم به خدا توکل کن و نگران هیچی نباش
مامان پریسا
4 دی 92 20:01
سلام نسترن جون خوبی عزیزم. جای همسری خالی نباشه. ایشالله به سلامتی برمیگردن و در کنار هم همه ی مشکلات رو حل میکنید.
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 دی 92 8:26
امیدوارم مشکلاتتون حل شه و پله های موفقیت را پی در پی به سلامتی طی کنید
عشق مامان و بابا منتظرتیم
5 دی 92 12:21
خدا رو شکر که زیاد دور نیست ایشالا که صحیح و سلامت برگرده
معصومه
5 دی 92 13:49
ایشالا که بسلامتی سربازیش تموم میشه مشکلات شما هم بزودی حل بشه خانوم قهرمان تو میتونی شک نکن از پس همه چی بر میای باهات قهرمممممممممم خیلی دوست داشتم عکسای خوشکلتون رو ببینمم نمیشه برام ایمیل کنی؟ بعدش من الان عکسای قدیمی رو دیدم چطور اونا پاک نشدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مثل یه تغییر گنده با اون رنگ و کوتاهی خوشکل!!!!!!!!!!!! به هر حال برات آرزوی بهترینا رو دارم خوشکلم بووووووووووووووس مواظب خودت باشششش
مامانی
پاسخ
سلام.عزیزم به خدا پاک کرده نی نی وبلاگ وگرنه من عکارو گذاشته بودم که شما ببینین دیگه .آزار نداشتم که بردارم!
مامان لي لي
5 دی 92 22:27
سلام گلم خوبي؟؟ جاي همسري خالي نباشه..... اومدم گفتم شايد يه خبر از برگشتنش نوشته باشي كه ديدم نه هنوز پست قبليه..... نگران نباش توكلت به خدا باشه انشالله همه چي بر وفق مرادت شه عزيزم
مامان گیسو جون
6 دی 92 20:49
سلام عزیزم خوبی؟ نسترن جونم جای همسری خالی نباشه همسرم می گفت آشنا داشتن افتاده وزارت دفاع نگران نباش گفت عالیه امیدوارم تو کار هم مثل همیشه موفق باشی
مامانی
پاسخ
زنده باشی مونا جون.گیسو رو ببوس
مامان طاها
7 دی 92 10:15
جای همسرتون خالی نباشه. ان شاالله این روزهای سخت هم به زودی تموم میشه.
مامان محیا.
14 دی 92 16:25
عزیزم همه این روزا میگذره منم سال88 عروسی کردم فردای عروسی شوشورفت آموزش 8 ماه من خونه مادرشوهرم بودم فقط دلم ب جمعه ها خوش بود.ولی بلاخره تموم شد شکر خدا والان ی دخمل دو سال وده ماهه دارم