عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

عنوان نداره

1392/11/20 10:46
نویسنده : مامانی
738 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مادر

بابا دیروز ظهر برگشت پادگان...

این روزها همه پستای من شده "بابا رفت ، بابا اومد"! و چقدر خوشاینده اون دومی و چقققدر دردناکه اون اولی!totalgifs.com smile gif gif smile85.gif

ازین چند روز که بابایی پیشم بود بگم که اصصصصلا خوش نگذشت...به خاطر یه اشتباه کاری همه این سه چهار روزمون جهنم بود..

حیف میتونست اوقات خوشی باشه که حروم شد...چی بگم..وقتی یادم میفته برای اومدنش چققققدر ذوق کرده بودم و چققدر برنامه چیده بودم دلم برا خودم کباب میشه!

ولش کن..دیگه گذشته..

امروز از صبح مشغول راست و ریس کردن حسابمون بودم.یه چک سنگین فردا داریم که هنوز دو تومن کسری داریم..دیگه نمیدونم از دست این کتاب فروشای بدقول چیکار کنم واقعا ازشون بدم میاد...

مادرجون نشسته کنارم و داره مطالب کتاب بعدیمونو تایپ میکنه..هنوز دستش کنده ولی نسبت به روز اول خیلی پیشرفت داشته.بازم دستش درد نکنه که تنهام نمیذاره و تازه کمک حالمم هست..

بابا چند دقیقه پیش زنگ زد.همه همه دو سه دقیقه بیشتر نتونستیم حرف بزنیم باید میرفت.تند تند خبرای مهمو بهش دادم اونم گفت مدارک پزشکیشو نشون پزشک بهداری داده اونم فعلا براش نوشته معاف از رزم..حالا فردا باید بره کمیسیون و احتمالا از اونجا میفرستنش تهران،بیمارستان چمران...

خدایا توکلم به خودته..چی میشه پزشکی که میخواد اندوسکوپیش کنه قبول کنه که فتق داره و معافش کنن؟...............

پایان نامم هنوز یه سری ادیت نهایی میخواد.

باید عجله کنم.ترم جدید نزدیکه و اگه برسه باید بازم پول بدم به دانشگاه.اونم تو این وضعیت درب داغونمون!

راستی سرما هم خوردم از پریروز خودمو بستم به قرص و دارو ولی سرمو گلوم داره منفجر میشه

همش شد انرژی منفی.برم تا چیز بدتری یادم نیفتاده!totalgifs.com carinhas gif gif emoticons342.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رضوان مامان رادین
14 دی 92 18:51
انشاا... معاف بشه همسری....اونموقع ما شیرینی میخواییم هااا نسترن جون
سمیرا
14 دی 92 23:15
ان شاا... همسری معاف میشه غصه نخور همه عزیزم همه چی درست میشه
مامان لي لي
16 دی 92 0:33
سلام نسترن جون خوبي؟؟ انشالله سرماخوردگيت هرچي زودتر خوب شه...... انشالله كميسيون تشخيص ميده و معاف ميشه...... دست مامانت درد نكنه كه كنارت و داره پا به پات زحمت ميكشه....... انشالله خدا سايه اش رو بالآي سرت حفظ كنه.... انشالله پول چك جور شده باشه......
مامان لي لي
17 دی 92 17:40
خواهرم خصوصي
مامان لي لي
18 دی 92 1:56
ﺭﻓﯿﻖ!......ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻓﺴﺦ ﺷﺪ........ﺩﺭ ﻗﺒﺎﻝ ﺩﻧﯿﺎ...ﯾﮏ ﺗﺎﺭ ﻣﻮﯾﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ........ﻧﺪﺍﺩﻡ....... تا أبد تو قلب لي لي موندگاري
مامانی
پاسخ
عاشقتمممم