عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

همه چی آرومه فرشته کوچولو..

1390/5/31 1:21
نویسنده : مامانی
833 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم...

تصاوير زيبا سازی وبلاگ           Www.bahar22.com       خدمات وبلاگ نويسان جوان

همین اول میگم که ببخش مامانو که اینقدر دیر به دیر برات آپ میکنم.اوهآخه سرم این روزا حسابی شلوغه و از شما و همه دوستای مهربون نی نی سایتیمون دور موندمwww.bahar22.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.bahar22.com

از صبح تا شب میرم آموزشگاه برای کلاسای وکالت و بعدم که میام خسته و کوفته خوابم میبره..خمیازهاین روزا اتفاق خاصی نیفتاده.بابایی تقریبا یک هفته ای میشه که پیش منه و ازین بابات هر دو کلی خوشحالیم...مژهخلاصه ملالی نیست جز دوری شما.الانم ساعت دو نیمه شبه و من ساعت 7 باید بلند شم و تا 8 شب یکسره کلاس دارم.حتما میتونی تصور کنی چی ازم باقی میمونه؟!!هیپنوتیزم

اما من و بابایی باید سخت تلاش کنیم تا بتونیم هرچه زودتر پیشرفت کنیم و ازدواج کنیم و زندگی راحت و آسوده ای رو برای شما فراهم کنیم.خیال باطلپس بازم مثل همیشه فکر کردن راجع به تو گل نازمه که بهم کلی انرژی میده تا تلاش کنم و درس بخونم..ماچ

خیلی خسته ام دیگه چشمام دارن تار میشن و انگشتام بی حس.فقط اومدم بهت بگم که حتی یک ثانیه از فکرم خارج نمیشی و میخوام بدونی که خیلی دوستت دارم.بی نهایت...

niniweblog.com

از بهشت مراقب ما باش و حسابی با بقیه فرشته ها خوش بگذرون....

تا بعد.مامان نسترنwww.bahar22.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.bahar22.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان شازده کوچولو
28 مرداد 90 10:35
سلام عزیزم آفرین به شما دختر درسخون ان شاالله موفق باشی گلم
مامان تربچه
28 مرداد 90 10:45
سلااااااااام عروس خانم خسته نباشی
مامان علي
28 مرداد 90 14:12
سلام عروس خوشگل خسته نباشي اميدوارم در همه مراحل زندگيت موفق باشي
آوين
28 مرداد 90 16:20
سلام عزيزم خسته نباشي سخت تلاش كن تا زود تر به آرزو هات برسي
مامان ماهان عشق ماشین
29 مرداد 90 0:44
شب عفو است و محتاج دعایم زعمق دل دعایی کن برایم اگر امشب به معشوقت رسیدی. خدارادرمیان اشک دیدی کمی هم نزد او یادی زما کن کمی هم جای ما او را صداکن بگو یارب فلانی روسیاه است دودستش خالی و غرق گناه است بگو یارب تویی دریای جوشان دراین شب رحمتت بر وی بنوشان.
مامان نازنین زهرا
29 مرداد 90 1:40
سلام انشالله موفق باشی توی این شبها مارو از دعات فراموش نکن
نانی
29 مرداد 90 12:55
براتون آرزوی موفقیت میکنم. التماس دعااااااااااااا
الهام مامان رامیلا
29 مرداد 90 14:10
امشب تمام آینه ها را صدا کنید. گاه اجابت است رو به سوی خداکنید. ای دوستان آبرودار در نزد حق، درنیمه شب قدرمرا هم دعا کنید.
سارا
29 مرداد 90 16:36
سلام عزيزم خوبي؟وايييييي نسترن جون مسي كه اومدي دلم برات يه ذره شده بود دوست دارم خيلي زياااااد(khaste nabashi rastiiiiii)
مامان پریا
30 مرداد 90 1:44
سلام خاله نسترن انشاءالله این درس خوندن تون که تموم شد دیگه زود به زود آب کنین که ما دست خالی از وبلاگتون بیرون نریم من و پریا شما رو خیلی دوست داریم از خدا می خوایم همیشه موفق باشین و راستی حسابی خسته نباشین
كاكل زري يا نازپري
30 مرداد 90 10:53
خسته نباشي نسترن جون
مامان ریحانه
30 مرداد 90 22:24
ن لحظه که قلبت به خدا نزديک است آن لحظه که ديده ات ز اشکي خيس است در نيمه شبي که قدر آن نزديک است ياد آر که محتاج دعايت هستم
سارا
31 مرداد 90 0:52
دوستت دارم عزیز دلم
maryam
31 مرداد 90 1:11
akh akh akh dars khundan kheyli sakhteeeeeeeeeeeeeeeeee
مامان پارسا جون
31 مرداد 90 11:56
ایشاا... موفق باشی خانومی