عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

عذرخواهی...

1390/6/2 21:19
نویسنده : مامانی
727 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان.خوبی؟

تصاوير زيبا سازی وبلاگ           Www.bahar22.com       خدمات وبلاگ نويسان جوان

همین اول میخوام یه عذرخواهی بزرگ از تو و همه دوستای نی نی سایتیمون بابت مطالب پست قبل بکنم،فکر میکنم با حرفام خیلی ناراحتتون کردم،هرچند دست خودم نبود و ... بگذریم..

اما در عوض کلی حرفای خوب از دوستای مهربونم شنیدم.اونا بهم ثابت کردن که برای نزدیک بودن به هم حضور فیزیکی نیست که لازمه بلکه قلب آدماست که باید به یاد هم باشه و نزدیک به هم...من حالا یقین دارم که میشه توی این فضای مجازی دوستانی پیدا کرد که مثل خواهر همدمت باشن و همراهت.من به این معتقدم که توی این دنیا یه خوبی میمونه و یه بدی.از همگی عزیزانم به خصوص معصومه جون مامان سهند کوچولو تشکر میکنم و میخوام بدونین که خالصانه دوستتون  دارم و تک تک کامنتهاتون چه خصوصی و چه غیر خصوصی رو خوندم..

عزیز دلم فردا پنج شنبه است و من دوباره از فردا تا شنبه خونه نیستم!یعنی یکسره از صبح تا شب کلاسم و کلللی خسته میشم.فقط باید باشی و قیافه منو توی ساعتهای پایانی کلاس ببینی!خصوصا وقتی دارم تلو تلو خوران برمیگردم خونه!

اما اشکالی نداره بالاخره باید برای پیشرفت تلاش کرد دیگه.

مامانی امروز خیلی سبکم.آخه بعد از مدتهای مدید امروز نمازمو خوندم و کلی با خدا درد دل کردم.البته چندتا گله کوچیکم بهش کردم که خودش میدونه...به هرحال خیلی خوب بود و بعد از اون تا ساعتها احساس آرامش عجیبی داشتم.به خودم قول دادم که سعی کنم از این به بعد نمازامو بخونم و تنبلی نکنم.

راستی ظاهرا تا پایان هفته بعد قراره نتایج آزمون ارشد اعلام بشه..وای خدای من خیلی استرس دارم و نگرانم که نتیجه چی باشه.ازت میخوام برام دعا کنی عزیز دلم.از شما دوستای مهربونمم همینو میخوام.لطفا دعام کنید تا نتیجه ای که میخوامو بگیرمو تموم شه بره پی کارش.دیگه از انتظار خسته شدم.

راستی مامی جون دیروز رفتم توی فیس بوک و نزدیک ١٠،١٥تا از دوستای قدیمیمو اونجا پیدا کردم.وای نمیدونی چه حس خوبی بود.مثه ورق زدن گذشته تمام خاطرات دبیرستان و دانشگاه جلوی چشمام ورق میخورد و من کلی لذت بردم.آدمایی که شاید هیچوقت هیچ جور دیگه نمیتونستم پیداشون کنم.پیشرفت تکنولوژی گاهی واقعا خوبه...

دیگه سرتو درد نیارم مامی جون باید برم کمی درس بخونم آخه درسای هفته پیش رو دوره نکردم و از اونجایی که نمیخوام فردا پاک پاک برم سر کلاس ترجیح میدم چند دقیقه به چشم و مغز نازنینم فشار بیارم تا مطالبو مرور کنم..

بازم از شما فرشته نازم و دوستای عزیزم التماس دعا دارم..

میبوسمتون و هوارتااا دوستتون دارم مهربونای من....

تا بعد.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان شازده کوچولو
2 شهریور 90 21:31
سلام نسترن جان چه خوبه که آرامش داری ، همیشه در پناه خدا باشی عزیزم برات دعا میکنیم ، ان شاالله که قبول بشی گلم این هم قلبم که بهت هدیه میکنم
مامان علي
2 شهریور 90 22:28
سلام عزيزم خوشحالم حالت بهتره اميدوارم اسمت تو قبولياي ارشد باشه.هر چي خدا بخواد ما هم دوست داريم و ميبوسيمت ..هوارتا التماس دعا
مامان ریحانه
3 شهریور 90 1:45
سلام خوبه که یکم آروم شدی و بهتری امیدوارم به اون چیزی که میخوای برسی
مامان سهند
3 شهریور 90 2:12
گلم سلام خیلی شرمنده ام کردی که توی پستت ازم یاد کردی به خدا راست میگم عزیز دلم خیلی دوستت دارم و برای رسیدنت به آرامش برات دعا میکنم . باز هم از محبتت ممنونم
مامان آرین
3 شهریور 90 13:00
سلام دوست جونم خیلی خیلی خوشحالم که حالت بهتره و آرامش داری .هممون برات دعا میکنیم که ارشد قبول بشی و به هرچی دوست داری برسی .بوووووس
مامان پریسا
3 شهریور 90 13:56
سلام نسترن جون ممنون که بهمون سر زدی. برات دعا می کنم موفق بشی. خیلی کار خوبی کردی . هیچ وقت از یاد خدا غافل نشو.
سیمین
3 شهریور 90 14:54
سلام عزیزم الهی آرزو هاتون براورده بشه و همیشه روح آرامی داشته باشی من لینکتون کردم دوست داشتی لینکم کن عزیزم
سارا-سبا
3 شهریور 90 23:31
سلام مامان مهربون خوبي؟اميدواريم كه شاد و سلامت باشيد من به همراه خواهر دوقلوم تصميم گرفتيم وبلاگي درست كنيم كه خاطرات دوران تحصيل خودمونو اونجا بگيم خيلي خوشحال مي شيم گه شما بيايد و با حضور گرمتون وبلاگ ما دو خواهر قشنگتر كنيد با اجازتون لينكتون مي كنيم تا بيشتر باهاتون در ارتباط باشيم خوشحالمون مي كنيد اگه شما هم مارو لينك كنيد به اميد ديدار
آوين
4 شهریور 90 1:36
سلام عزيز دلم قالب جديد مبارك نبينم تو دل نوشته هات براي ني ني بويي و يادي از باباش نمي يادا .....اميدوارم به زودي زود مشكلت حل بشه هزار تا بوس براي تو مهربون
مامان صفا
4 شهریور 90 16:22
سلام گلم هورا هورا مامان نسترن خوشدلم اومد... ممنون مامانی که راه آروم شدن انتخاب کردی.. انشاا.. ارشد هم قبول می شی.. خوشحال می شیم مهمونی ما هم بیاین..
كاكل زري يا نازپري
4 شهریور 90 18:33
سلام عزيزم من هم خوشحالم كه حالا آروم تري من هم برا موفقيت و خوشبختيت دعا مي كنم اگرچه مطمئنم همين حالاشم كلي خوشبختي به خاطر داشتن يه دل پاك و با احساس. انشاالله به مراد دلت هم ميرسي.
مامان النا
4 شهریور 90 21:13
سلام نسترن جوون خدارا شکر که حالت بهتره ایشاالله قبول میشی منم منتظر نتایجم
مامان باران
5 شهریور 90 15:38
انسان بودن نیست*شدن است. دکتر شریعتی خوشحالم که خوبی راستی حرفتو گوش دادم و رمز گذاشتم
بابایی
5 شهریور 90 21:05
سلام عزیز بابا خوبی گلم؟ نیمده دلم واسه نبودنت تنگه بیای دیگه میخای چیکار کنی بابایی؟! مراقب خودت باش تو بهشت
مامان ماهان عشق ماشین
5 شهریور 90 23:13
سلام دوست جونم خیلی خیلی خوشحالم که حالت بهتره و آرامش داری
مامان ماهان عشق ماشین
5 شهریور 90 23:26
تو پست قبلی اینقدر ناراحت بودی که دیدم جاش نیست قالب جدید رو تبریک بگم:مبارکه.
مامان پریا
6 شهریور 90 18:22
نسترن جونم خیلی از این که کمی بهتر شدی خوشحالم امیدوارم بعد از تموم شدن این کلاسا بهتر و بهتر بشی همه ی این نا آرامی های روحی ریشه تو خستگی داره آدم و حساس تر می کنه و زود رنج انشاءالله ارشد هم قبول بشی و به قول خودتون قال قضیه کنده بشه
مامان آرین
7 شهریور 90 9:47
خاله جووووونی سلام ،مامان جونم آپ کرده ها اگه دوست داشتین بیاین
مامان یکتا
7 شهریور 90 11:07
سلام خیلی خوشحالم ارزو می کنم همیشه در پناه خدا باشی گلم امیدوارم هم در امتحانات هم قبول بشی گلم یک بوس برای تو دوست عزیز