عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

سفر به شمال

1390/6/25 22:47
نویسنده : مامانی
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلااام مامی جون خوبی فدات شم؟

 

تصاوير زيبا سازی وبلاگ           Www.bahar22.com       خدمات وبلاگ نويسان جوان

وااای عشق مامی نمیدونی چقدر خسته ام همین الان الان از کلاس رسیدم خونه با خودم گفتم دیگه خجالت آوره مامانم اینقدر بی خیال؟چند روزه وبلاگ نی نی جونتو آپ نکردی؟یالا پاشو دست به کار شو!

Orkut - Dividers

قربونت برم توی این چند روز که نبودم یه سر رفتیم شمال.من و بابایی و مادر جون.البته سفر هول هولکی شد اما خوب بود سفر همه جورش خوبه حتی کوتاهش..صبح دوشنبه راه افتادیم اول رفتیم کرج تا بابا وسایل مورد نیازشو برداره و از اون ور راهی چالوس منزل پدربزرگ من شدیم.خلاصه ساعتای ٤ ٥ بعد از ظهر بود که رسیدیم.پدربزرگ و مادربزرگ خوب بودن شبش هم دایی بابک و خاله فاطی اینا اومدن و خوش گذشت.البته دایی جون خیلی زود رفت چون فرداش عازم تهران بود و از اونجا هم عازم ترکیه.دایی جون انگلستان درس میخونه و احتمالا این بار که بره تا چند سال نمیاد.خیلی خوشحالم که قبل از سفرش دیدمش.انشالله خدا پشت و پناهش باشه.

Orkut - Dividers

توی این دوروز که شمال بودیم بابایی یه کار خیلی خوب کرد اونم اینکه کامپیوتر خاله نرگس جون رو که مدتها بود خراب شده بود و به خاطر اطلاعات شخصیش نمیداد بیرون تعمیر کنن براش تعمیر کرد و همه خیلی خوشحال شدن.کامپیوتر آقا رضا رو هم روبراه کرد.دستش درد نکنه آخه بابا جونی چشم نخوره توی کارای کامپیوتر مخیه واسه خودش..

فردا ناهارشم خونه خاله فاطی اینا دعوت بودیم و اونجا هم کلی بهمون خوش گذشت هم مادر بزرگ و هم خاله کلی شرمندمون کردن و به من و بابایی هدیه دادن.دستشون درد نکنه.فردا صبحش یعنی چهارشنبه حرکت کردیم به سمت بابلسر.بله شهر دانشجویی من و بابا.همون شهری که ما توش با هم آشنا شدیم و کلی خاطره خوب و بد توش داریم.رفتیم دانشگاه تا من ریز نمراتمو بگیرم چون باید برای ثبت نام ارشد تحویل دانشگاه بدم.یه چرخی توی شهر زدیم و راهی تهران شدیم..همه چیز خوب بود و جای همگی خالی بود.تنها چیزی که باعث شد این سفر یه کم اذیتم کنه سرمایی بود که همون شب اول خونه بابابزرگینا خوردم.خیلی سرد بود منم که حسابی سرمایی و توی خواب سرما خوردم البته زود درمانو شروع کردم و الحمدالله الان بهترم.توی جاده هم یکی دوبار اتفاقای خطرناک برامون افتاد که باعث شد من کمی عصبی بشم اما در کل خوب بود.از فردای رسیدنمون به تهران هم که کلاسای من شروع شد و همچنان ادامه داره اینه که اصلا فرصت هیچ کاری نکردم این یه وقت خالیمم گذاشتم برای آپ کردن وبلاگ شما عزیز دلم.راستی دوشنبه هم باید برم برای ثبت نام دانشگاه.بابا جونی دیروز رفت کرج خونش تا کمی به کاراش برسه.دلم براش خیلی تنگ شده اما قول داده زود زود بیاد پیشم.

Orkut - Dividers

مثل همیشه ازت دوتا چیز میخوام.اول اینکه حسابی مراقب خودت باش و سعی کن خوش بگذرونی.made by Laieهوا داره سرد میشه به خدا جون بگو لباسای زمستونیتو برات آماده کنه تا یه وقت مثل مامانی سرما نخوری.

و دوم اینکه از ته دلت برامون دعا کنی.من و بابایی رو خیلی دعا کن گلم.بابایی مثل من نمیتونه حست کنه و مثل من اینجوری و از الان باهات صحبت کنه اما میدونم که میدونه هستی و یه روز میایی و از ته دلش هم دوستت داره.برای خوشبختیمون دعا کن و با اومدنت کاملش کن.هروقت که خدا خواست و صلاح زندگیمون بود و لیاقت میزبانیتو پیدا کردیم..

میبوسمت و خالصانه دوستت دارم گل زیبای بهشتی..

Orkut - Dividers

در پایان از همه دوستای خوبم به خصوص از مامن آرین جونم ممنونم که با پیام محبت آمیز و مهمون نوازیش شرمندم کردن.خیلی دوست داشتم پیشتون بیاییم و از نزدیک باهاتون آشنا بشم اما خب فرصت نبود و سعادت زیارتتون رو نداشتیم.انشالله سری های بعد...

همتونو خیلی دوست دارم.بوووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان وانیا
25 شهریور 90 23:11
همیشه به سفر حسابی خوش بگذرونید روزهای خوبی داشته باشید
مامان ریحانه
26 شهریور 90 1:12
پس عکساش کو؟
maedeh
26 شهریور 90 3:10
همیشه به سیر گشت باشی عزیزم
مبينا جان
26 شهریور 90 8:28
سلام نسترن جون قدر اين روزا رو بدون و حسابي خوش بگذرون ، چون دوران نامزدي يكي از بهترين دوران زندگيه كه خاطراتش تا آخر عمر تو ذهن آدم باقي مي مونه .
خاله ی امیرعلی
26 شهریور 90 23:24
خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته نسترن جونم همیشه به گردش و خوشی امیدوارم در همه ی مراحل زندگیت مخصوصا در امر تحصیل موفق باشی بوووووووووووس
دانيال
27 شهریور 90 8:38
سلام نسترن جون من چند بار برات پيغام گذاشتم كه رمز عكساتونو برام بزاريد ولي خبري نشد .
كاكل زري يا نازپري
27 شهریور 90 21:25
سلام نسترن جون خوشحالم كه همه چيز بر وفق مراد انشاالله هميشه همين طور باشه خوشبخت باشي گلم مرسي به من سرزدي
نانی
27 شهریور 90 22:03
مامان ماهان عشق ماشین
28 شهریور 90 2:58
همیشه به سفر حسابی خوش بگذرونید روزهای خوبی داشته باشید
مامان تربچه
28 شهریور 90 19:37
سلام عزیزم خسته نباشیییییییییییییییی تا کی کلاس داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یک کم به خودت برس
مامان نسترن
29 شهریور 90 8:45
سفرا بیخطر. دوست جونی خوب بگردو بخور و با همسری لذت ببر که بعدها کمتر فرصت می کنی
مامان سهند
29 شهریور 90 17:43
همیشه به گردش و شادی عزیزم خوش باشید
مامان آرین
30 شهریور 90 11:55
یه سوال دارم، اگه ممکنه به وبلاگ آرین برید و نظر بدین
مامان پارسا جون
30 شهریور 90 18:49
همیشه شاد باشی خانومی
سارا-سبا
1 مهر 90 11:30
سلام عزيزمخوبي؟ايشالله كه هميشه به سفر و گشت و گذارو خنده باشه شاد باشي ما آپيم
الهام مامان رامیلا
1 مهر 90 15:35
سلام نسترن جون دلم برات تنگیده بود نمی تونستم وبت رو باز کنم امروز دیگه خیلی سعی کردم و بالاخره نابرده رنج شد خبرای زیادی رو خوندم انشالله همیشه با حسین آقا خوش باشی گلم می بوسمت
ثمين
4 مهر 90 11:47
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مهرناز مامان امین حسین
6 مهر 90 12:28
سلام وبلاگ قشنگی دارید ایشاله به سلامتی و همیشه خوش و خرم باشی من با اجازه لینکتون کردم
مامان علي خوشتيپ
6 مهر 90 20:24
ايشاالله هميشه خوش و خرم باشيد
مامان ریحانا
7 مهر 90 1:37
پدرپیرایه جان است، دختر / صفای باغ رضوان است،دختر تو را در گلشن جان وقت پاییز / بهار سبز قرآن است،دختر . . . روزت مبارک
مامان پارسا جون
12 مهر 90 21:21
سلام خانومی خوبی؟ رسیدن به خیر ما هم شمال بودیم تازه رسیدیم خوش باشی گلم
ناهید
14 مهر 90 10:04
ای بابا خاله جون آپ کن دیگه.
سارا
14 مهر 90 21:29
سلام عزيزم خوبي؟چه خبرا؟چيكارا مي كني؟من آپم خوشحال مي شم بهم سر بزني ببخشيد كه انقدررررررر بي معرفتم ايشالله جبران مي كنم
سارا
16 مهر 90 22:52
ني ني عزيز مامان نسترن کودک که بودیم هیچ کس روزمان را تبریک نگفت اما حالا من روز کودک را به تو که سادگی و صداقت و صفای وجودت همچون کودکان است تبریک میگویم
مامان نسترن
17 مهر 90 10:10
نینی آسمونی گل که هنوز آسمونی هستی و زمینی نشدی روزت مبارک