عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

ماجرای سفر به یزد..

1390/6/19 16:52
نویسنده : مامانی
943 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم...حالت چطوره؟

زیبا

ببخش که دیر برات آپ میکنم ما پریروز از یزد برگشتیم.مسافرت خوبی بود و در واقع اولین سفر من و بابا با هم...

niniweblog.com

موقع رفتن غروب بود و ما هم چون از صبح فعالیت کرده بودیم زخسته بودیم اما نم نمک راه افتادیم و با اجازه شما مسیر ٨ساعته رو ١٢ ساعت توی راه بودیم..niniweblog.comنمیدونی آسمون چقدر ستاره داشتز وقتی نگاه میکردی احساس میکردی اگه دستتو دراز کنی میتونی بگیریشون.زیکی دو جا زدیم کنار و خوابیدیمز تا رانندگی بی خطر کنیم.قبلش شام رو توی کاشان خوردیم.چه دیزی خوشمزه ای بود.به به...هرچند دل درد فرداش حسابی عوضشو درآورد!خلاصه ساعت ٦ صبح رسیدیم یزد و مامان بزرگ و بابابزرگت حسابی از دیدنمون با ماشین خودمون سورپرایز شدن آخه بابایی بهشون نگفته بود که ما ماشین خریدیم تا ١دفعه ای ببینن و سورپرایز شن.. niniweblog.comخلاصه دو سه روزی منزل پدربزرگینا بودیم.همه خوب بودن و جای شما خالی بهمون خوش گذشت خصوصا اون شبی که غذا برداشتیم و رفتیم پیک نیک...زبابایی کلی با عمه غزاله بدمینتون و والیبال بازی کردن و خوش گذروندنز

مادر بزرگ بابایی هم مارو دعوت کرد خونش و پاگشام کرد.پدربزرگ و مادربزرگت هم طبق رسم و رسومات برای پاگشا کردنم بهم هدیه دادن..دستشون درد نکنه.

niniweblog.com

چهارشنبه ظهر به سمت تهران حرکت کردیم تا من به کلاسای ٥شنبه ام برسم هرچند همگی دلمون میخواست که بیشتر بمونیم اما نمیشد..توی کاشان یه کم سوغاتی و ... خریدیم و حرکت کردیم.شب بود که رسیدیم خونه.این یکی دوروز هم مشغول کلاسای آموزشگاه بودم و با اجازه شما کلاسای امروزمو دو در کردم(دو در کردن یعنی پیچوندن مامی جون!)چون صبح با بابا و پدرجون رفتیم دانشگاه برای ثبت نام بعد از ظهرم دیگه حال نداشتم برم کلاس آخه دارم سرما میخورم مامی جون توی سفر جاده خیلی سرد بود.بخاری هم خراب بود و من حسابی لرزیدم.

البته کار ثبت نام انجام نشد چون امروز فقط روز تحویل مدارک بود.و ثبت نام نهایی رو ٢٨ ام انجام میدن.

niniweblog.com

خلاصه اینجوریا مامی جون...حالا یه سفر دیگه هم توی برناممون هست.سفر به شمال منزل پدربزرگ من و خاله فاطی جون...دلم خیلی براشون تنگ شده..حالا یا همین هفته یا هفته بعد یه سر هم میریم اون طرفی...

دیگه فعلا چیز قابل عرضی به نظرم نمیرسه.دوباره زود میام پیشت گلم.

دوستت دارم گل خوشبوی من.میبوسمت...

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان نازنین زهرا
19 شهریور 90 17:33
سلام همیشه به گشت انشالله
مامان ماهان عشق ماشین
19 شهریور 90 19:23
همیشه به گردش نسترن جون
سارا
19 شهریور 90 22:19
سلام نسترن جان خوبي؟خوشحال مي شم به منم سري بزنيد
سارا-سبا
20 شهریور 90 10:49
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*........... ايشالا هميشه تو سفرهاي خوب و شيرين به همراه گل خوشبوت باشي عزيزم
مامان فهیمه
20 شهریور 90 11:27
سلام گلم: مرسی از تبریکت... یه سر تا طبس هم میومدید در خدمتتون بودیم... خدا رو شکر که خوش گذشته.مراقب خودت باش
مامان قندعسل
20 شهریور 90 12:16
سلام عزیزم خوبه پس حسابی خوش گذروندینایشالله همیشه به سفر و خوشیمامانی به خاطر حفظ ابرومون هم که شده و به خاطر یه سری موارد امنیتی تربیتی دودره بازی نداریمممممم
مامان ریحانه
20 شهریور 90 13:20


__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶
________¶
______¶
_____¶
_____¶
______¶
______¶


خاله ی امیرعلی
20 شهریور 90 15:11
خوش بحالت نسترن جون میری شمال من عاشق شمالم دست مامان بابابزرگ جونم رو هم میبوسم امیدوارم خوش بگذره دوستت دارم
مامان سهند
20 شهریور 90 19:29
عزیزم همیشه خوش باشی دوستت دارم مرسی از حضور گرمت به محض برگزاری جشن تولد حتما خبرت میکنم ولی یه خبر خوش دیگه هم دارم زود بیا آپممممممممم
مامان تربچه
20 شهریور 90 21:50
سلام نسترن جون خوشحالم که خوشحالی شب های کویر واقعا قشنگن من هم آسمون جاده ها ی یزدد رو خیلی دوست دارم. کلیییییییی هم خاطره ازش دارم
عمه مائده
21 شهریور 90 12:48
سلام نسترن جون دوست دارم لینکتون کنم تا بیشتر با هم در ارتباط باشیم. اجازه هست؟
مامان آرین
22 شهریور 90 14:25
نسترن جونم سلام خوشحالم که بهت خوش گذشته عزیزم ایشالا همش سفرهای خوب خوب برید اگه شمال اومدین پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم ها خبر بده تا بهت شماره تلفن و آدرس بدم
مامان پریا
22 شهریور 90 16:25
همیشه به سفرای شاد
مائده
24 شهریور 90 1:04
سلام به من اجازه لینک کردنتونو میدین؟
مامان وانیا
30 شهریور 90 15:42
ماشین مبارک باشه حس خوب دو نفری شانه به شانه هم نشستن و مناظر رو در نگاه هم شریک شدن هم مبارک قلب پاکتون