عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

ببخش فرشته نازم..

1390/8/2 20:44
نویسنده : مامانی
669 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان خوبی فدات شم؟

تصاوير زيبا سازی وبلاگ           Www.bahar22.com       خدمات وبلاگ نويسان جوان

میدونم.میدونم خیلی از دستم ناراحتیقهر آخه دیر به دیر میام و برات آپ میکنم اما مامانو ببخش گلم.مدتیه خیلی بی حال و حوصله شدم.اصلا دل و دماغ هیچ کاریو ندارم.افسوسروزا به زور میرم دانشگاهو کلاس و شبا هم به زور خودمو خواب میکنم.احساس میکنم دارم له میشم.......واسه مامی دعا کن زودتر روبراه شم و همه چیزایی که اذیتم میکنه از ذهنم بیرون بره..چشم

ولش کن تو رو هم ناراحت کردم.

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

خودت چطوری فرشته من؟فرشتهآب و هوا اون بالا چطوره؟انجا که داره سرد میشه کم کم لباس زمستونیامو بیرون آوردم!niniweblog.comمواظب خودت باش نکنه سرما بخوری عشقم...

فردا مادر بزرگت دعوته خونه ما.آخه امروز صبح از یزد اومده و مادر جون واسه فردا دعوتش کرد تا با بابایی بیان خونمون مهمونی.البته من که طبق معمول کلاسم و شب میرسم!

دیگه خبر خاصی نیست عزیزم.روزمرگیه..

مزاحم بازیت نمیشم گلم.بدو برو بازی کن.niniweblog.com

خیلی دوستت دارم و روزی نیست که بهت فکر نکنم. همین فکر توه که تاالان سرپا نگه داشته...خیال باطل

میبوسمت وجودم.ماچ

***********************

از همه دوستای مهربون نینی وبلاگیمم که مدتیه وقت نکردم بهشون سر بزنم اما همچنان با پیاماشون شرمندم میکنن معذرت میخام.niniweblog.comباور کنید به یاد تک تکتون هستم و عمیقا دوستتون دارم...بهاربيست                   www.zibasazi.bahar-20.com

تا بعد-مامان نسترنبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان تربچه
2 آبان 90 21:23
سلاااااااام نسترن جون
چه عجب از این طرفا!!!
خسته نباشی حسابی
مامان پریاگلی
2 آبان 90 22:13
انشاالله همین روزا بیای و بگی تمام اون احساسای بد از وجودت رفتن و غیر از شادی تو زندگیت خبر از چیز دیگه ای نیست
مامان باران
2 آبان 90 22:43
سلام نسترن عزیز اگه دیر میای پیشمون ولی ما همیشه به فکرتیم ودوست داریم هر کجا که باشی امیدوارم همیشه لبت خندون باشه.
مامان پارسا جون
2 آبان 90 22:51
ایشاا... همیشه خوب و خوش و سلامت باشی نسترن جون
خاله ی امیرعلی
2 آبان 90 23:27
سلام نسترن گلم خوبی عزیزم؟ انشالاه حالت خوبه خوب میشه فدات بشم همیشه بیادتم شادو سرسبز بمانی گلم اهنگ وبت خیلی خیلی زیباست جونم
مامان ریحانا
2 آبان 90 23:55
سلام این روزا هم میگذره خوش باشید
نانی
3 آبان 90 12:49
پس رمز من چی؟؟؟
سارا-سبا
3 آبان 90 20:54
وااااااي عزيزم چقد بامزه.
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
4 آبان 90 9:42
سلام عروس گلم دلم برات تنگ شده بود نسترن جان ، مادر ، چرا اینقدر خسته ای پر انرژی باش عزیز دلم ، خیلی ها هستن که دلشون میخواد شرایط شما رو داشته باشن راستش من ناشکری نمیکنم ، از کلمه ای کاش هم نمیخوام استفاده کنم ولی دلم میسوزه برای زمانهایی که در گذشته از دست دادم ، اگر همون اوایل ازدواجم دانشگاهم رو ول نمیکردم ، با همه سختیهاش الان فشارم کمتر بود ، ولی باز هم خدا رو شکر........... عزیزم ، خودت میدونی مادرانه دوستت دارم دعا میکنم همیشه لبت و دلت شاد و خندون باشند موفق باشی عزیز دلم
shghv
4 آبان 90 10:39
سلام موفق باشی
مامان پریسا
4 آبان 90 12:01
سلام گلم خسته نباشی. مرسی که بهمون سر زدی . انشاا... هم تو درس هم تو زندگی موفق باشی و زود زود یه مامان مهربون بشی. راستی رمز میدی؟
مبيناجان
5 آبان 90 9:18
باسلام ممنون كه بهمون سر مي زنيد رمز= 3857119