عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

پدرم...روزت مبارک...

1391/3/14 21:04
نویسنده : مامانی
933 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابای مهربونم..

 

                            اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir    اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir      

 

 منم...فرشته کوچولوی شما..

اینجا خیلی شلوغه..همه نی نی ها میگن فردا یه روز مهم و خاصه...میگن فردا روز پدره..

من هنوز نیومدم پیشتون ولی هم شما هم مامان خوب میدونین که من همیشه از این بالا نگاهتون

 میکنمو باهاتون حرف میزنم.هرچند میدونم شما صدای منو نمیشنوین..

گاهی هم میام به خواب مامان.هرچند از دستتون دلخورم اما نمیدونین وقتی مامان به سرم

دست میکشه یا بفلم میکنه چه آرامشی بهم میده..انگار همممه دنیا مال منه..

 

 

 

امروز اومدم اینجا تا بهتون بگم بابا جون روزتون مبارک...

 از همینجا دستای مهربونتونو که میدونم مامان هم خیلی دوسشون داره میبوسم.

میدونم که همه تلاشتونو برای آینده من و مامان میکنید.

آرزوم اینه که شما و مامان بتونین زودتر ازدواج کنین و منو بیارین پیش خودتون.

قول میدم بچه خوبی باشم.قول میدم زیاد اسباب بازی نخوامو زیاد گریه نکنم که شما ناراحت نشین.

قول میدم هرچی گفتین گوش بدم تا شما عصبانی نشین...

به خداجون هم قول میدم هرچی بگه گوش کنم فقط اجازه بده من بیام پیش شما..

اونوقت منم میتونم مامان و بابا داشته باشم.مثه بقیه دوستام که هر روز یه تعدادیشون

 باهامون خداحافظی میکنن و میان اون دنیا..

نمیدونین موقع اومدن چقدر خوشحالن.بعضی وقتا خیلی بهشون حسودیم میشه...

راستی بابا جون اون دنیا چه شکلیه؟راسته که میگن خیلی بزرگه؟

راسته که میگن توش میتونی هرچققدر که دلت خواست بازی کنی و جاهای جدید ببینی؟راسته

که کلی خوراکی های خوشمزه داره که هر کدومشون یه مزه ای دارن؟

دوستام میگن وقتی خدا مارو بفرسته توی اون دنیا بهمون یه پدر و مادر میده که مارو از همه چیز

 و همه کس بیشتر دوس دارن!

یعنی همه اینا درسته بابا جون؟اگه واقعا اینطور باشه برای اومدن به اونجا لحظه شماری میکنم..

اینجا نی نی ها دارن خودشونو برای فردا آماده میکنن.یه سریا فردا عازمن و میگن و این بهترین

هدیه ایه که به پدراشون میدن!

بابایی،منو ببخشین که نمیتونم بهتون هدیه ای بدم..

اما تا روزی که نوبتم بشه و بیام پیشتون هرسال روز پدر با قشنگ ترین و خوشبو ترین گلهای

بهشتی براتون یه دسته گل درست میکنم و از آسمون براتون میندازمش پایین.

 عذر میخوام که نمیتونم با دستای خودم بهتون تقدیمش کنم...

نمیدونم کجا پایین میاد و اینکه اصلا به دستتون میرسه یانه ولی حتی اگه به دستتونم نرسید

مطمئن باشید که من براتون فرستادمش..

فقط کافیه هوارو استشمام کنید.اونوقته که بوی خوشش رو حس خواهید کرد.آخه اونا بهترین

گلایی هستن که اینجا پیدا میشن...

خب دیگه،باید برم..مراقب خودتون و مامانم باشین.نگران منم نباشین.تا روزی که بیام پیشتون

جام امنه..خیلی دوستتون دارم..

از طرف فرشته کوچولوی شما..

به امید دیدار...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

بابايي
14 خرداد 91 19:42
ممنون فرشته كوچولوي من از الان كه اينجوري دل بابارو آتيش ميزني معلومه دختري! ميبوسمت قشنگم به اميد روزي كه با اومدنت زندگيمون زيباييهاش چندين برابر بشه...
خاله نفس
14 خرداد 91 20:00
آقایِ پدرِ بالقوه روزتون هزاران بار مبارک دمِ مامان نسترنِ نازنین و نی نیِ نیومده ی باحالش گرم
خاله ي اميرعلي
14 خرداد 91 20:31
سلام عزيزم منم ميلاد امام علي و روز پدرو به باباي مهربون و آقاي همسري كه باباي آينده هست پيشاپيش تبريك ميگم ايشالاه فردا رسما با پيام تبريك خدمت ميرسم خصوصيتو چك كن عزيز دلم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
15 خرداد 91 0:10
سلام به فرشته کوچولوی مامان و بابا
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 0:18
سلام جیجلممممممممممممممممممم خوفی ؟ چه بچه نازی دارید بابا دمش گرمممممممممممم دم خودتم گرم گلم رمز دارو نخوندم حفظم نیست که برم بگردم رمز پیدا کنم

دیدی چقدر جیگره عسل مامان؟
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 0:18
روز پدر رو به همسرتون تبریک میگم عزیزم
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 0:36
بیام بزنمتمسخره چیه عسیسمممممممم عاچقه ابروات شدم که جدی نازی مثل خودم
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 12:27
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________* عزیزم عیدتون مبارک *********
تارا
15 خرداد 91 12:29
ممنون از نظرت آره زندگی فقط 100 سال اولش سخته! منم خیلی وقتا میگم به درک به جهنم گور باباش! اما گاهی واقعا سخت میشه و اونوقت هست که همه غصه هام میشه غز زدن های من سر سجاد بیچاره! وای که اگه تو رو هم نداشتم میمردم نسترن جونم
تارا
15 خرداد 91 13:47
میدونم خیل غر میزنم سر اون بیچاره! خصوصا الان که دوجا داره کار میکنه و خسته و کوفته میاد خونه و باید غر غرهای منو بشنوه! امروزم در مغازه عموش هست از صبح تا شب!دیشب هم 12 اومد خونه!
نایسل
15 خرداد 91 15:48
آخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیز دلم
نایسل
15 خرداد 91 15:50
قربونت برم نیومده اینقدر دلبری میکنی بیای چی کار میکنی نی نی ناز مهربون
نایسل
15 خرداد 91 16:11
مرسی قربونت برم آره خوب راست میگی اما خوب علیرضا روز اول یه جوری بود که مامان بابای من برای همین قبولش کردن و با همه چیش کنار اومدن اما اون یکی دیگه شده مامان بابام هم میگن بیان به ما جواب بدن چرا دردروغ گفتن چی بگم منم این وسط موندم هر کودوم یه جور حق دارن
نایسل
15 خرداد 91 16:11
مرسی گلم ایشالا نی نی هامون با هم سال دیگه بیانن بغلمون
♥ مامان آینده ♥
15 خرداد 91 16:13
سلااااااااااام عزیزم............!!!!! خوبی؟!! وااااااااای چه نوشته ی قشنگی بود......!!!! آفرین به نی نی نیومدتون که از حالا به فکر مامان و باباشه.. عکس گوشه وبلاگت چه خوووووشگله...!!!!!
♥ مامان آینده ♥
15 خرداد 91 16:13
زد عشق تو خیمه در دل ما حل شد زتو جمله مشکل ما با مهر علی و آل بسرشت از روز ازل خدا دل ما — ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد.
نایسل
15 خرداد 91 16:28
مگه شما تو عقد هستین؟ ای جان من کر کردم خونه خودتونین
نایسل
15 خرداد 91 16:37
آخیییییییییییییییییی عزیززز دلممم خوشبخت باشین یبه خیر خوشی برین خونه خودتون
مامانی کسرا
15 خرداد 91 16:59
آخی چه فرشته با ذوقی
مامان آرشیدا کوچولو
15 خرداد 91 17:01
عسسسسسسسسیسسسسس دلم عقد هستید؟؟ به سلامتی اگه دوست داری رمز بده من عاشق دخترمم و میپرستمش همه هستی منه هم اون هم باباش
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 19:28
ممنونم عسیسممممممممممممم
خاله ي اميرعلي
15 خرداد 91 20:29
ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه و فرا رسیدن روز پدر را خدمت شما تبریک و تهنیت عرض میکنم .
خاله ي اميرعلي
15 خرداد 91 20:30
میدونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟ روز مادر طلافروشی ها شلوغ میشه اما روز پدر جوراب فروشی ها . . . میدونی شباهتشون چیه ؟ پول هر دو از جیب بابا میره .ههههههههههههههههههههههه
مامان گیسو جون
16 خرداد 91 0:02
الهی خاله فدای این فرشته ناز بشه که نیومده دل مامان و بابای مهربونش رو دزدیده به همسر محترمت ازطرف من تبریک بگو
مامان سحرناز
16 خرداد 91 15:59
سلام عزیزم ،به به به این نی نیِ ناز نیومده ی خوش زبون ،چه قشنگ به بابایی تبریک گفتی بقول بابایئت از همین الان معلومه که دختری.... از طرف ما هم به این آقای پدر هزار بار تبریک
مامان سحرناز
16 خرداد 91 16:11
مامان آینده دو تا خواهش :1-میشه تبادل لینک داشته باشیم؟؟؟ 2-میشه لطفا به منم رمز بدین؟؟؟
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 16:45
ولادت مولا علی(ع) و روز پدر رو به تو دوست خوبم و خانواده گرامیت تبریک میگم امیدوارم همیشه شادو خوشحال باشی عزیزم
مامان سحرناز
17 خرداد 91 0:39
نسترن جون خیلی خوشحال شدم از آشنائیت خیلی خیلی ممنون بابت رمز و ممنون از اینکه لینکم کردی وشما هم با افتخار لینک شدین