عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

همه توجه کنین

1391/3/24 19:42
نویسنده : مامانی
354 بازدید
اشتراک گذاری

کی داره اینکارو میکنه؟

واقعا چرا؟

قبلا از دوستام شنیده بودم که بعضی ها برای اینکه آدمو جلوی دوستای دیگش بی اعتبار و بد جلوه بدن میان و هی صفحه وب آدمو رفرش میکنن تا آمارو ببرن بالا و وبلاگ جزو وبلاگهای پربازدید بشه تا همه فک کنن داره تقلب میکنه!

من اینجا با نینی آیندم حرف میزنم و خوب میدونم که وبلاگم اونقدرا بازدید کننده نداره که توی یه روز 1000بار یا 2000بار باز بشه!

پس دوست یا دشمن عزیزی که داری اینکارو میکنی و نمیدونم چه دشمنی با من داری لطفا بس کن و دیگه ادامه نده از اینکار نفعی عایدت نمیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
24 خرداد 91 19:46
عزیز دلم
خودتو ناراحت نکن ، چون دیگه همه ما وبلاگیها این قضیه برامون عادی شده و فکر نمیکنم دیگه کسی به خاطر این قضیه بخواد زیر سوال ببرتت . اینها همه کار آدمای بیکاره که نمیدونن وقتشون رو چجوری بگذرونن و میان سر به سر دیگران میزارن.

آره واقعا چرا بعضیا اینقدر بیکارن؟!
هدیه خدا- فریماه
24 خرداد 91 19:54
وووووووووووول کن خانمی. خوش باش.

باشه

نایسل
24 خرداد 91 20:15
اره کلی بهتون خندیدم اره خیلی جات خالی 3 صبح اومدیم خونه 6 صبح بیدار شدم برم بانک تا2 بانک بودم ناهار خوردم تا نیم ساعت قبل خواب بودم
نایسل
24 خرداد 91 20:19
نه هنوز نیومده
تارا
24 خرداد 91 20:33
یعنی چه کار میکنه؟
خودتو ناراحت نکن عزیزم ارزش نداره

هی رفرش میکنه که وبم بره توی پربازدیدا!حالا یا خیلی دوسم داره یا برعکس!
هدیه خدا- فریماه
24 خرداد 91 21:19
رمزووووووووووووو عوض کردی؟!!!!!!!!!!!!!!
خاله ي اميرعلي
25 خرداد 91 18:11
سلام عزيزم بابا بيخيال باش من اصلن به آمار بازديد كننده ام دقت نميكنم بعضي وقتا زير 50تاست بعضي وقتها بالاي 400تا بيخيال گلم شايد دوست دارن كه اينكارو ميكنن حالا مطمئني رفرش ميكنن شايد واقعا اونروزي كه 1000تاست بازديد كننده ات زياد بوده؟
الهه مامان روشا جون
26 خرداد 91 22:52
بی خیال نسترن جون.من باور کن خیلی وقتا جزء پر باززدیدا بودم ولی یه دونه نظرم نداشتم بعداا تو وب گردیام همون عکس رو با زیر نویس قند عسل تو وبلاگ دیگه پیدا کردم یا همون مطلب رو تو جایی دیگه خوندم.اصلا ارزش نداره.چرا دروغ بگم منم اولش ناراحت شدم حتی تو نظر خصوصی همم بهشون گفتم ولی انگار نه انگار. حالا دیگه خودم رو زدم به کوچه علی چپ.
الهه مامان روشا جون
26 خرداد 91 23:42
ببین مثلا این یه نمونه :عکس تزیین تخم مرغای عیدم رو که تو وبلاگ خوددم گذاشتم مگه زیر نویس نشده قند عسل (اسم وبلاگم)؟تو یه وبلاگ دیگه دیدم حالا نکرده بود به قول خودمون کات کنه یه کاری کنه بعدا بذاره.
مامان ریحانه
27 خرداد 91 1:36
چه جالب. تا حالا این مدلی رو من نشنیده بودم. از این کارا هم کسی هست انجام بده؟چه بیکارن. بابا خودت رو ناراحت نکن.