عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

لوبیا سبز!

1391/3/31 17:14
نویسنده : مامانی
575 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

من و بابا خوبیم.شیلا هم خوبه.

کماکان منتظر تماس موسسه هستم،فعلا که خبری نیست

ناهار امروزو من پختم داشتم لوبیا سبزا رو خرد میکردم که یه فکر جالب به سرم زد،

لااقل برای یکی دوساعتی سرمو گرم کرد...

اینارو داشتم برای ناهار امروز خرد میکردم

 

 که یهو به فکرم رسید برم توی باغچه بکارمشون...
پس چندتا از تخماشو درآوردم و رفتم کاشتم توی حیاط!بعدم بهشون آب دادم...
امیدوارم به زودی جوونه بزنن و رشد کنن...
برای کارم دعا کن عزیزم...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان ریحان عسلی
31 خرداد 91 17:37
سلام نوش جونتون
♥ مامان آینده ♥
31 خرداد 91 17:44
به به..!سلام خانوم آشپز...!! خوبی؟! انشاله که کارت درست میشه عزیزم...
♥ مامان آینده ♥
31 خرداد 91 17:44
یه جهان قاصدک ناز به راحت باشد بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد خداوند شب و روز تمام لحظات پشت و پناه تو عزیزم باشد
جوجوهای ناز ما
31 خرداد 91 19:29
احتمالا لولبیاش سحرآمیزه.بعد میگیم نسترن و لوبیای سحرآمیز.ما که توی رشت هستیم توی باغچه هامون پر از گیاهه.من رشته ام کشاورزی-گیاه پزشکی هست.بهت توصیه می کنم اصلا از سم استفاده نکنی.اگه خدای نکرده مشکلی پیش اومد بگو بهت می گم چیکار کنی .عزیزمیییی.1تخم مرغ طلا برای من کنار بذار!
مامان عسل و آریا
31 خرداد 91 20:27
انشالله کلی محصول بدست بیاری گلم.آپ کرده شوهرم گلم
جوجوهای ناز ما
31 خرداد 91 22:15
راستی نظر قبلی که رمز رو دادم تایید نکن
آدرینا
1 تیر 91 0:16
سلام به مامانی آینده. ایشاله زودتر محصول میده. خوشحال میشم از وب من دیدن کنید.
جوجوهای ناز ما
1 تیر 91 0:47
ممنون عزیزم.خیلی آرومم کردی.چشم.حتما به توصیه هات گوش می دم گلم
مامان یاشار
1 تیر 91 11:57
به به یه مامان آینده هم اسم و البته کدبانو.
مامان گیسو جون
1 تیر 91 12:01
سلام عشقم خوبی ؟ ان شاا... بهترینها برات اتفاق می افته عکست رو به گیسو نشون دادم می گم خاله است اگه بدونی چه ذوقی می کرد بچم دیده بود خالش اینهمه نازه
الهه مامان روشا جون
1 تیر 91 12:36
سلام نسترن جون.ایشاا... کارتم به زودی دست میشه البته اون جوری که خودت دوست داری
مامان سارا
1 تیر 91 16:30
نسترن یه چیو دوس دارم بدونم اینکه متولد چه سالی هستی؟راستی منو لینک کن منم تورو لینک میکنم
♥ مامان آینده ♥
1 تیر 91 16:47
شعبان که مه سرور هر مرد و زن است تابان ز وجود جلوه ی چهار تن است هم مولد سجاد و اباالفضل و حسین هم مولد پاک حجت بن الحسن است حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه بر عاشقان خجسته و میمون باد. التماس دعا.
مامی مهدیار
2 تیر 91 2:03
سلام بر دوست خوب و کدبانوی خودمون انشاالله درست میشه برات دعا میکنم
علی ت
2 تیر 91 11:23
مـــــــــن زخمــــــــهای بی نظیری به تــن دارم اما تــــ ـــــو مهــــربان تــــرینشان بودی ، عمیـــــق تــــرینشان ، عــــزیــــــــز تـــرینشان ! بعــد از تــــ ـــو آدم ها تنها خــــراش های کوچکی بودند بــر پوستـــــم که هیچ کـــــــدامشان به پای تـــــ ــــــو نــــــرسیــدند به قلبــــــم نـــــــرسیدند . . .
جوجوهای ناز ما
2 تیر 91 22:20
سلام عزیزم.به صرف دیدن بابای جوجوها دعوتید.
مامان رادمان
3 تیر 91 8:29
پس به كشاورزي هم علاقه داري خوشحالم كه اسم پيشنهادي ( شيلا ) مورد تاييد قرار گرفت
دخترم عشق من
3 تیر 91 8:34
سلام دوست عزیزم .اشپزی میکنی یا کشاورزی!!؟ ولی عجب فکر بکری کردیا . ایشالله نتیجه بده .خوش بگذره مامان اینده .
♥ مامان آینده ♥
3 تیر 91 11:20
میلاد گل رسول و زهرا و علی است زیـرا کـه جهــان خجسته زین نور جلی است مــا را دگـــر از روز جـزا بیمی نیست چون بر دل ما عشق حسین ابن علی است مـژده ای دل خــدای عشـــق رسید شـــاهــــدان را لــقـــــای عــشـــق رسیـد سوم شعبان، ولادت فرخنده مهتر جوانان بهشت و آموزگار شهادت، حضرت حسین بن علی علیه السلام مبارک و خجسته باد.
♥ مامان آینده ♥
3 تیر 91 11:20
سلام نسترن!! خوبی؟! کجایی دختر؟!
سمیرا
3 تیر 91 15:09
نسترن جون کجایی نیستی نگرانت شدم زود بیا

اومدم عزیزم
مامان ریحان عسلی
3 تیر 91 23:53
سلام نه به اون آپ های پشت سر همتون نه به اینکه چند روزه نیستی کجایی دختر خوش می گذره ؟
دوست
4 تیر 91 15:19
چرا اینقدر خنگی مگه لوبیا سبزم جوانه میزنه...............واقعا

ماشاله به اينهمه تربيتت!دست مامانت درد نكنه!
سمیرا
10 تیر 91 17:16
بابا چقدر تو حوصله دارییییییییییی آفرین کاش خونه مام حیاط داشت دوباره حسووووووووووووووووووودی