عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

یک ماهگی مامان و بابا!!!و یه خبر خوب دیگه...

1390/6/9 11:27
نویسنده : مامانی
1,536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته نازم.

زیبا

دیروز با بابایی رفتیم قم و برگشتیم.خدارو شکر کارای دانشگاه انجام شد اما به دلایلی نتونستیم بریم زیارت...انگار قسمت نبود.ایشالا سری بعد...

میدونم الان داری از بهشت به صدام گوش میدی و نگاهم میکنی.الهی فدای اون چشمای پاک و قشنگت بشم من...مامانی وقتی بیایی حتی یک لحظه از خودم دورت نمیکنم...همیشه کنارت هستم عشششقم...

زیبا

دوتا خبر خوب واست دارم مامی جونم،اما قبلش عیدتتتتتت مباررررککککک امروز عید فطره عزیزم...بوووووس

حالا خبرای خوش:

اول اینکه امروز نهم شهریور ماه یک ماه از تاریخ عقد من و بابایی میگذره.که مصادف شده با عید سعید فطر...پس یک ماهگیمون دو بار مباااارررکککک.زیبا

هوراااااااااااااااا....

دوم اینکه دیشب بعد از یکی دوهفته گشتن زبالاخره یه ماشین گرفتیم.کلی شادی کردیم زوااااای دلم میخواست بودی و توی شادیمون سهیم بودی..زیه پراید نوک مدادی خشکله.الان میگی ای مامان ندید بدید!آخه پرایدم اینقدر ذوق کردن داره؟!!! زاما الان پرایدمون واسمون از الگانسم دوست داشتنی تره.آخه با پولای خودمون خریدیمش...زز

به قول آقای فروشنده ایشالا چند وقت دیگه بهترشو میخریم.زبله،پس چی؟اعتماد به نفسو حال میکنی؟در حد المپیک...ز

زیبا

دیروز به صندلی پشت ماشین نگاه میکردم دلم میخواست بودی و اونجا مینشوندمت.یا کرییرت رو اونجا میذاشتم و تمام مدت برمیگشتم نگات میکردم تا نکنه یهویی توی دست اندازی چیزی بیفتیم و تو اذیت بشی و گریه کنی...هنوز نیومده چقدر دلم برات شور میزنه چه برسه به روزی که بیایی توی دلم و بعدش...گاهی احساس میکنم بیشتر از حد معمول نگرانتم و دوستت دارم....بی خیال...

زیبا

دیروز دوتا راکت بدمینتونم گرفتیم که امروز به افتخار خرید ماشین با پدر جون و مادرجونینا بریم تفریح و اونجا کلی بازی کنیم.زآخ جوووون بازیییی...

دیگه فعلا خبر قابل عرضی نیست...

دوستت دارم خیلی زیاد،فکر کردن اصلا نمیخواد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان قندعسل
9 شهریور 90 11:27
سلام عزیزم عیدت مبارکماشین نو مبارکایشالله سال دیگه زانتیا
مامان ریحانه
9 شهریور 90 11:43
ماشینتون مبارک یه ماهگی عقدتون هم مبارک ایشالا 120 سال با هم دیگه زیر یه سقف زندگی کنید ایشالا ساله دیگه همین موقع ها خونه بخرید
مامان آرین
9 شهریور 90 12:00
مبارک باشهههههههههههه ایشالا به شادی استفاده کنین و جاهای خوب خوب برین
مامان آرین
9 شهریور 90 12:00
سلام عیدتون مبارک
مامان شازده کوچولو
9 شهریور 90 13:08
سلام خانمی عیدتون مبارک یک ماهگیه عقدتون مبارک ماشینتون مبارک خدا رو شکر ان شاالله همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشید
نانی
9 شهریور 90 22:43
مبارکه ه ه ه ه ه
مامان علي
10 شهریور 90 11:18
سلام ماهگرد عقدتون مباااااااااارك ماشين نو هم خيلي مبارك: بوووووووووووووووووووووووس
مامان تربچه
10 شهریور 90 13:34
سلاااااااام عروس خانم مبارکهههههههههه
آوين
10 شهریور 90 16:15
سلام الگانس جديد مبارك
مامان گیسو
10 شهریور 90 20:00
سلامممممممم نسترن مهربونمممممممم خوبی ؟ مبارکتون باشه عزیزم الهی براتون اومد داشته باشه ان شاا... همیشه شادیتو ببینم بوسسسسسسسس
مامان پریا
11 شهریور 90 6:40
عیدتون مبارک ماشین تون مبارک نماز و روزه هاتون مبارک ماه گرد عقدتون مبارک وای یییییییییییییییییی چه قدر مباسبت همیشه ی زندگی تون پر از لحظه های قشنگ
سهیلا
11 شهریور 90 13:15
مبارکا مبارکااااااااااااا هه چی مبارکاااااااااااااا
مامان سهند
13 شهریور 90 12:40
ماشین نو مبارک عزیز دلم خیلی خبرای خوبی دادی کلی دلمون شاد شد
مامان نازنین زهرا
13 شهریور 90 14:19
سلام عیدتون مبارک یک ماهگی عقدتون مبارک ماشینتون مبارک خلاصه بادا بادا مبارک بادا
مامان یاس
16 آبان 90 16:53
سلام مامان آینده خوشحال میشم به خانه تازه ما هم بیایین ماشین نو مبارک مگه پرایید چه شه خیلی هم خوبه اینقدر خوبه که باپول خودمون ماشین یا اسباب بخریم که نگو
asemuni ha
26 آبان 90 13:27
Private