عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

قبول شدم...............

1390/6/11 13:12
نویسنده : مامانی
1,108 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااام عسلللللممممممHappy Dance

قبول شدم مامی جون...ارشد قبووووول شدددممم.......هوراااااااا خدایا شکرتتتتتتت که اینقدر اتفاقای خوب برام مقدر کردی و دلمو شاد میکنی...

دیشب بابایی اومد کلاس دنبالم.وقتی برگشتیم خونه نتیجه ارشدمو گرفتیم یعنی بابایی گرفت من که اصلا دلشو نداشتم نگاه کنم.niniweblog.comوای خدایا اصلا باورم نمیشد وقتی اسممو توی لیست قبول شده ها دیدم...نمیدونی چقدر بابایی خوشحال شده بود حتی بیشتر از خودم.قربونش برمniniweblog.comاشک توی چشماش حلقه زده بود  وقتی خبر قبولیمو به مادر جونینا که رفتن شمال دادم همگی کلللللللی شادی کردن...مادر بزرگ و پدر بزرگتم خوشحال شدن خلاصه دیشب شب فوق العاده ای بود و به افتخارش من و بابایی جشن گرفتیم و شام رفتیم بیرون...

از همه دوستای گلم ممنونم که با دعاهاشون شرمندم کردن.

خدارو هزار بار شکر که نتیجه گرفتم...

همتونو دوس دارم.ایشالا همیشه دل همتون شاد باشه.بوووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان ریحانه
11 شهریور 90 14:54
تبریک میگم ایشالا همیشه و در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی
آوين
11 شهریور 90 15:43
سلام عزيزم بهت تبريك ميگم اميدوارم خداوند هميشه برات روزهاي خوش را رقم بزنه
مامان پریا
12 شهریور 90 7:07
مبارک شیرینی یادت نره
مامان یکتا
12 شهریور 90 9:40
سلام عزیزم مبارک باشه شیرینی کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان النا
12 شهریور 90 9:46
سلام مبارک باشه عزیزم ایشاالله دکترا
منا
12 شهریور 90 10:28
سلام عزیزم چه خبر خوبی خیلی خوشحال شدم آفرین به تو دختر خوب دیگه باید بشینی پای درس و کتاب و حالا حالا ها به فکر نی نی دار شدن نیافتی چون خیلی اذیت میشی !
کاکل زری یا ناز پری
12 شهریور 90 11:44
مبارکه عزیزم. انشاالله همیشه شاد و خوشحال باشید
مریم
12 شهریور 90 11:49
سلام خانومییییییییییییییی مبارکه عزیزم ان شاالله موفق باشی در تمام مراحل زندگی
مامان الهام
12 شهریور 90 12:20
وای عزیزم مبارکت باشه خیلی خبر خوبی بود قدر این همه لطف خدا رو بدون و سپاسگذار باش گلم
مامان ماهان عشق ماشین
12 شهریور 90 14:10
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم.تبریک میگم. راستی خارجی شدیها(آهنگ وبو میگم)
مامان وانیا
12 شهریور 90 15:16
مببببببببببارکککککککککککککه خیلی خوشحال شدم ایشالله دکترا و ... همیشه موفق و شاد باشی==DD>=
مامان قندعسل
12 شهریور 90 19:08
مبارکههههههههههههههههههه ایشالله قبولیه دکترا
مامان پارسا جون
13 شهریور 90 1:50
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________* تبریک خانومی
نوشین
13 شهریور 90 2:17
سلام .من امشب به پیشنهاد خواهرم که خیلی از وبتون تعریف میکرد یه سری زدم وبتونو دوس دارم واسه همین بااااااااااجازه لینکتون میکنم شمام دوست داشتین به وبم با عنوان" در حسرت مادر شدن" سربزنین خوشحال میشم. درضمن تبریک میگم بابت قبولیتون
مامان آرین
13 شهریور 90 2:33
مبارک باشه نسترن جونم آرزو میکنم همیشه ودر همه مراحل زندگی موفق باشی
مبينا جان
13 شهریور 90 8:23
سلام نسترن جون خيلي خيلي خوشحال شدم، انشااله كه هميشه موفق و شاد باشي. منتظر خبرهاي خوش بعدي هستم. راستي ماشينتون هم مبارك باشه. انشااله كه براتون خوش ركاب باشه
سارا-سبا
13 شهریور 90 10:16
سلام عزيزم ما هم بهت تبريك ميگيييييييييييييم
مامان سهند
13 شهریور 90 12:38
خیلی خوشحالم عزیزم مبارکت باشه آفرین به این عروس درسخون خوشبحالت گلم واقعا از صمیم قلب خوشحالم براتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان نازنین زهرا
13 شهریور 90 14:16
سلام مبارک باشه عزیزم انشالله همیشه موفق و شاد باشی
ناهید
13 شهریور 90 14:24
سلام خاله جون مبارک باشه.
نفیسه
13 شهریور 90 19:16
سلام مبارکه ما شیرینی میخوایم یالاااااا.منتظر خبرهای خوش بعدیتم.......
خاله ی امیرعلی
13 شهریور 90 23:10
یه کف مرتب برا مامان زرنگه خیلی مبارکه جونم تبریک میگم وب قشنگی داری خوش بحال فرشته ی توراهت
سارا(مامان سوگل)
14 شهریور 90 12:04
سلام عزیزم.خیلییییی تبریک. واقعا قبولی ارشد خوشحالی داره.
مامان فهیمه
14 شهریور 90 12:20
سلام: مبارکهههههههههههههههههههههههههههههه
مامان گیسو
15 شهریور 90 5:11
تبریک می گم گلممممممممممم خیلی خوشحال شدم بوسسسسسسسسسس
مامان نسترن
17 شهریور 90 13:06
وای وای به به آفرین مبارکه خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم خانومی گل
مامان علی خوشتیپ
19 شهریور 90 15:35
مبارکههههه خیلی خوشحال شدم خوش به حالت .الان که بچه نداری راحت میتونی ادامه بدی
عمه مائده
19 شهریور 90 16:27
مبارکه عزیزم
چه رشته ای؟
کجا؟

ممنونم.
حقوق جزا و جرم شناسی.تهران
نانی
19 شهریور 90 20:10
مبارکه ه ه ه ه ه عزیزم تا وقت داری کارهاتو بکن چون وقتی بچه بیاد تمام وقتت مال اون میشه
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
24 شهریور 90 9:58
سلاااااااااااااام تبریک میگم عزییییییییزم بهت افتخار میکنم دخترم ان شاالله در همه ی آزمونهای زندگیت پیروز و سربلند باشی