عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

پنجمین سالگرد عاشقی مامان و بابا...

1391/3/14 21:10
نویسنده : مامانی
656 بازدید
اشتراک گذاری

امشب پنجمین سالگرد آشنایی من و باباست...

5 ساله که من و پدرت لحظاتمون رو با هم شریک شدیم.پنج سال با همه فراز و نشیباش گذشت...مطمئنم که بابا اصلا یادش نیست و تاریخش رو نمیدونه اما من خوب یادمه...چقدر زود گذشت.انگار همین دیروز بود که پدرت اولین اس ام اس رو بهم داد و به بهانه پرسیدن سوال درسی باب آشنایی رو باز کرد....و این آشنایی روز به روز بیشتر شد و ادامه پیدا کرد تا امروز.امروز که 5سال از اون تاریخ میگذره و ما الان رسما زن و شوهر هستیم...

حسین جان خیلی دوستت دارم و تا روزی که نفس میکشم عاشقانه و خالصانه در کنارتم...

کوچولوی من از خدا میخوام بهم این اجازه رو بده تا روزی رو ببینم که تو با اومدنت خوشبختیمون رو کامل میکنی.

دوستت دارم....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

خانم نمکی
14 بهمن 90 22:59
salam azizaaaam tabrik migam omidvaram k hamishe shaaad bashid
خاله ی امیرعلی
14 بهمن 90 23:31
سلام پنجمین سالگرد اشنایی و یکی شدنتون مبارک چه روزایه قشنگی رو باهم گذروندید و خیلی قشنگترو مهم تر که بهم رسیدید
مامان ریحانا
15 بهمن 90 2:24
سلام تبریک میگم ایشالا سالیان درازی رو در کنار هم با خوبی و خوشی سپری کنید
معصومه مامان سهند
15 بهمن 90 13:32
مبارکهههههههههه امیدوارم هزار سال در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی کنید
الهام مامان رامیلا
15 بهمن 90 16:15
مبارک باشه عزیزم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
15 بهمن 90 16:39
مبارکه عزیز دلم الهی که همییییییییییییییشه در کنار هم سلامت و شاد باشید
دخترم عشق من
16 بهمن 90 11:05
سلام مبارکه مبارک . الهی همیشه در کنار هم خوب و خوش باشید و به ارزوهاتون برسید با اجازتون لینکتون کردم خوشحال میشم در جمع دوستانتون قرار بگیرم
مامان الینا
16 بهمن 90 14:42
سلام پنجمین سالگرد عاشقی تون مبارک باشه انشاالله همیشه درکنار هم باخوشی زندگی کنید
سمانه مامان پارسا جون
16 بهمن 90 18:16
سلام نسترن جون خوبی عزیزم؟ خانومی تبریک میگم بهتون ایشاا... سالیان سال کنار همدیگه زندگی خوب و عاشقانه ای داشته باشین و دیگه اینکه کلی آرزوهای خوب خوب واستون میکنم
مامان پریسا
17 بهمن 90 0:31
یه عالمه تبریک و تقدیم به شما
k
17 بهمن 90 23:49
salam nastaran jan.tara hastam.alan ba mobile umadam to webet b andazeye tamame badbakhtiam gerye kardam!alan ba sajad ye davaye badjor kardam!kaste shodam!boridam!az dahanam parid behesh goftam dari haminjur manu mikeshuni 3sale!dge nemi2nam chekar konam!hichkaso nadaram hata bahash dardo del kunam!majboram faghat ba khodam gerye kunam va dardo del kunam!man tahamole inhame chizo baham nadaram!man enghadr ghavi nistam k betunam davom biaram!b saram zade cut kunam!

سلام.
سعی کن آروم باشی عزیزم.زندگی خیلی بالا و پایین داره و تو هنوز اول راهی.اگه بخوای اینقدر بی صبر و تحمل باشی کلاهت پس معرکست.باید خیلی با خودت کار کنی.روی خودت کار کن.صبر و تحملتو حوصلتو ببر بالا.دیدتو به زندگی یه جور بهتر کن.سعی کن از همه چیز زندگیت لذت ببری و زندگیتو فقط توی بودن با سجاد خلاصه نکنی.این اشتباهه.به خودت بگو من الانم خوشبخت هستم و قراره یا اومدن سجاد و با هم بودنمون این خوشبختی بیشتر بشه.پس الانم دلیلی برای گریه کردن و غصه خوردن و احساس بدبختی کردن نداری.قوی باش.و مثل یه دختر مستقل و منطقی رفتار کن.جوری که همه آدمای دیگه از دیدن متانت و صبوری تو درس بگیرن.اینارو از ته دل و با تمام اعتقاد و تجربه ای که دارم بهت میگم.ایجاد این تغییرات در خودت وقت میگیره و کمی دشواره اما شدنیه.و بدجوری به امتحانش می ارزه.من دوستت دارم تارا جون و همیشه به درد دلات گوش میکنم اما میخوام سعی کنی درست رفتار کنی چون دلم نمیخواد اول از همه خودتو و بعدم خونواده و عشقتو با کم تحملیات برنجونی.تو جوونی از جوونیت لذت ببر و استفاده کن چون هر روزی که از عمرت میگذره دیگه برنمیگرده...
مامان نسترن
20 بهمن 90 14:02
هزارو چندمین سالگرد تولد بزرگ مرد آسمونی مبارک
پریسا مامی صدرا و صهبا
20 بهمن 90 18:48
. ________________.###* _____________.*###### _____________*###### ___________*####### __________*########. _________*#########. _________*######*###* ________*#########*## _______*##########* *# _____*###########_____* ____############ ___*##*######### ___*_____######## __________####### ___________*###### ____________*#####* ______________*####* ________________*###* __________________*##* ____________________*##. _____________________*##. ______________________.## ______________________.###. ____________________.######. __________________._##*___*##. سلام عزیزم با ایده های نوروز۹۱ به استقبال عید برویدhttp://noruz1391.niniweblog.com/
كاكل زري يا نازپري
21 بهمن 90 21:10
تبريك عزيزم انشاالله يه روز بياييم عكي كوچولوتونو ببينيم عاشق تر از ين باشي
خسته
22 بهمن 90 19:41
سلام دوست عزیزم!بازم مجبورم صبر کنم!حدود 6 ماه دیگه!چون نمیخوام سجاد با خونوادش درگیر بشه!بعد از اون دعوای حسابی 5 شنبه آشتی کردم!خودم پا پیش گداشتم واسه آشتی!آشتی نکنم چکار کنم!دیگه زدم به در بی خیالی!میخوام برم کلاس والیبال ثبت نام کنم!کلاس زبان هم میرم و چند روز دیگه کلاسای دانشگاه هم شروع میشه میخوام خودم رو غرق کنم تو کار و درس!یه سر به آتلیه ام بزنم چندتا کار عکس هست که هنوز آمادش نکردم!دوربین رو بردارم و برم عکس بگیرم!عکاسی آرومم میکنه!بالاخره این روزا هم تموم میشه!موهام سفید شده!!!!بیخیال هرچی عشقه!ممنون دوست عزیزم که به حرفام و درد دلم گوش میدی!این کارت خیلی برام ازرش داره!این حرفا تو گلوم میمونه و فقط به تو میگمشون!بازم ممنون

سلام گلم.کار درستی میکنی که میخوای سر خودتو گرم کنی و مشغول کارای مورد علاقت بشی.همونطور که خودت گفتی این روزا هم میگذره.خوب یا بد.سخت یا آسون.میدونی؟منم روزای خیلی سختی رو پشت سر گذاشتم.زندگی خیلی فراز و نشیب داره.ولی مطمئن یاش که یه روز خوب میاد...
دوستت دارم عزیزم و همیشه حرفاتو و درددلاتو میشنوم تارای من:-*
فهیمه|مامان هدی سادات
24 بهمن 90 11:16
سلام دوست جون: به سلامتی.... انشالله 120 سال با هم خوب و خوش باشین و بچه های سالم و صالح پرورش بدین...
سمانه مامان پارسا جون
25 بهمن 90 16:52
ولنتاین مبارك ، همراه یك بغل گل رز ، یك سبد ستاره و یك دنیا آرزوی شادباش . . . واست بهترین و زیباترین ها رو از خدا میخوام عزیزم همیشه شاد و خوشبخت باشید
خسته
25 بهمن 90 23:14
سلام نسترن جان دوست عزیزم و سنگ صبور من!اومدم پیشت بهت بگم ولنتاینت مبارک عزیز
مسیحا
26 بهمن 90 11:04
سلام خاله نسترن جون
هنوز خبری از نی نی نشده...؟
ای خدا منم دوست دارم یه پسرخاله داشته باشم
خدایا خودت کمک کن خاله مهربونم یه نی نی بیاره


سلام عزیزم.من که گفتم ما هنوز ازدواج نکردیم پس نی نی بی نی نی.اوکی؟!
مامان نازنین زهرا
28 بهمن 90 23:54
سلام مبارک باشه انشالله همیشه عاشق باشید و بیشتر از قبل همدیگر رو دوست بدارید واقعا شیرین ترین مزه زندگی عشقه راستی من باهات قهرم دیگه نمی آیی وبلاگ نازی سر بزنی
مامان علی خوشتیپ
29 بهمن 90 11:55
مبارکههههههههه.البته ببخشید با تاخیر ایشاالله سالیان سال در کنار هم خوش و خرم و عاشق باشید