عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

نخستین عاشقانه با تو...

1391/3/14 21:11
نویسنده : مامانی
636 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم...

نمیدونم روزی که این وبلاگ رو بهت تحویل میدم چند سال دیگست...اما میدونم که اونروز اینقدر بزرگ و ماه شدی که همه چیزو درک کنی و از اینکه از الان دارم برات مینویسم لذت ببری.شایدم بگی چه مامان هولی داشتم و خبر نداشتما!تعجب

امروز که تصمیم گرفتم این وب رو برات بسازم،یعنی 24.3.1390 من و پدرت هنوز باهم ازدواج نکردیم.امروز 3شنبه است و قراره که جمعه یعنی 3روز دیگه پدرت به اتفاق خانوادش(یعنی مادر بزرگت،پدربزرگت،عمه غزاله و مادربزرگ پدرت که خدا بهش عمر بده تا تولد تورو ببینه) بیان خواسگاری مامان!راستشو بخوای عزیزم،حس عجیبی دارم.من و پدرت الان درست 4سال و 4ماهه که با هم آشنا شدیم.ما هم دانشکده ای و هم کلاسی بودیم.بهمن ماه سال 85 بود که پدرت وارد دنیا و زندگی من شد.با وجود همه فراز و نشیبا ما امروز اینجاییم و همه چی خدارو شکر داره خوب پیش میره.niniweblog.com

پدرت مرد خیلی خوبیه.کمی لجباز و مغروره،niniweblog.comالبته مامانتم دست کمی ازش نداره ها!!قهقهه

برای همین زیاد دعوامون در میاد!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدولی خب همیناشم قشنگه.niniweblog.com

گل مامان نمیدونم دختری یا پسر niniweblog.com اما هرچی هستی از الان دارم حس میکنم که چقققدر دوستت دارم و احساس مادرانم گل کرده!!niniweblog.comالان میگی عجب مامان بیجنبه ای دارما!خنده

تو1 فرشته آسمونی هستی که الان پیش خدایی و داری با فرشته ها بازی میکنی.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

برای مامانی و باباییت دعا کن که همه چی خوب پیش بره و زودتر با هم ازدواج کنیم تا بتونیم شما قند عسل رو بیاریم به زندگیمون تا خوشبختیمون کامل بشه...niniweblog.com

قربون چشمای قشنگت بره مامانت که الان نشستی و داری اینارو میخونی..حتی از فکرشم آرامش عجیبی وجودمو دربرمیگیره..niniweblog.com

راستی،اینم یه عکس از دانشکده ای که مامان و بابات ٤سال توش با هم همکلاسی بودن و کلی خاطره توش دارن

:

دوستت دارم دلبندم..niniweblog.com

مامان نسترن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان یکتا
24 خرداد 90 19:34
سلام عزیزم چه خوب این وبلگ را درست کردی از همین حالا خاطرات مامان و بابا که چه طور بهم رسیدند و انشاالله خداوند هم به شما یک نی نی زیبا بدهد وقتی کردید سری به ما هم بزنید


سلام.1دنیا ممنون که اولین نظرو برامون گذاشتین
ممنون از مهربونیتون مامان یکتای ناز.


مامان ابوالفضل
24 خرداد 90 19:48
سلام به مامان آینده امیدوارم به سلامتی نی نی تونو به دنیا بیاری شما هم لینک شدی

سلام مامان ابوالفضل جون.
مرسی.یه دنیا ممنون سر زدین.بازم بیایین
مدرسه ی مامان ها
24 خرداد 90 23:01
سلام


سلام به روی ماهتون
مامان شازده کوچولو
24 خرداد 90 23:22
سلام نسترن جون
به جمع ما نی نی وبلاگیها خوش اومدی

سلام مامان شازده کوچولو.
واای مرسی از محبتتون
مامان شازده کوچولو
24 خرداد 90 23:26
یادم رفت : تو رو خدا ما رو بیخبر نگذاری ، مهموناتون رفتن زودی بیا برامون بنویس که نتیجه چی شد وگرنه هی فکرم مشغول میشه امتحان هفته بعدم خراب میشه

چشم حتما
مامان آرین
25 خرداد 90 0:19
نسترن جووووون سلام،خیلی بامزه وبلاگت رو شروع کردی آرزو میکنم به سلامتی جمعه به خیر و خوشی بگذره و بزودی عروس بشی و بعدش هم نی نییییییییییی
من که لینکت کردم تو هم اگه دوست داشتی سری به ما بزن
بازم میام سراغت


سلام.مرسی از محبتتون.همتون واقعا مهربون و دوست داشتنی هستین
حتما میام پیشتون.
مامان آرین
25 خرداد 90 0:35
راستی یادم رفته بود آدرسمون رو برات بنویسم
بابای زهرا کوچولو
25 خرداد 90 4:58
با سلام وخوش امد گویی به جمع نی نی وب و تشکر از اینکه به ما سر زدید.انشالله همیشه سالم سربلند باشید و تا نی نی ندارید از فزصتها استفاده کنید .چون بعدهمه زندگیتون میشه......................

سلام بابایی زهرا خشکل.خوبین؟
مرسی از لطفتون...
مدرسه ی مامان ها
25 خرداد 90 9:37
دوباره سلام صبحتون بخیر ممنون که به مدرسه ی ما اومدید
sara
25 خرداد 90 10:34
با سلام به شما و دوست عزیز. نی نی من در مسابقه خواب فرشته ها جزو برندگان بوده . لطفا اگر دوست داشتید کد 141 را از طریق تلگراف به مدیریت ارسال نمایید تا تارای من برنده بشه. پیشاپیش من و تارا از شما ممنونیم. اگر به دخترم رای دادید به وبمون هم سری بزنید و آدرس وبتان را بدهید تا جزو دوستان و پیوندها اضافه تان نمایم

حتما عزیزم.چرا که نه؟

sara
25 خرداد 90 10:47
لطفا به نی نی من رای دهید کد141 با سلام به شما دوست عزیز. نی نی من در مسابقه خواب فرشته ها جزو برندگان بوده . لطفا اگر دوست داشتید کد 141 را از طریق تلگراف به مدیریت ارسال نمایید تا تارای من برنده بشه. پیشاپیش من و تارا از شما ممنونیم. اگر به دخترم رای دادید به وبمون هم سری بزنید و آدرس وبتان را بدهید تا جزو دوستان تارا و پیوندهایمان اضافه تان نمایم
مامان فرشته
26 خرداد 90 3:34
سلام نسترن عزیزم
امیدوارم خوشبخت گلم
به سلامتی و دل خوش
بوسسسسسسسسسسسسس

سلام.
مرسی مامان فرشته جوووووون
ایلیا
26 خرداد 90 16:58
سلام
دست به قلم شیوایی دارید
امیدوارم تمام موانع زندگی براتون سکوی پرتابه ای باشه به سمت قله های خوشبختی
اولین بار بود همچین وبلاگی میدیدم ...
پایدار باشید و موید در کنار پدر فرزند آیندتون!
حق نگهدارتون

درود.
خیلی خوشحالم که بهم سر زدین و ممنونم از بابت لطفتون.
منم براتون دنیا دنیا آرامش و خوشبختی میخوام ایلیای عزیز..
مامان سارال وصبا
27 خرداد 90 3:17
سلام.. وبلاگ خوبی دارید..امیدوارم همیشه سلامت باشید

سلام.مرسی دوست خوبم
بهانه
28 خرداد 90 10:12
با کلیک بر روی لینک زیر عضو تالارهای گفتمان بهانه شوید http://www.bahaneh.net/user_register_inv.php?invitor=43217&code=535755373ad5662
مامان علي
29 خرداد 90 0:36
واااي.چه ايده جالبي.چقدر خوش ذوقيد.

خوشحالم خوشتون اومده.بازم سر بزنین بهم
نسترن
29 خرداد 90 12:25
خانومی چقدر شبیه منی. من وهمسرم هم که همکار بودیم بعد از 4 سال با کلی مشکلات به هم رسیدیم. جالبه که باهمه عشقمون , اختلاف فکریم زیاد داریم

سلام.خدارو شکر که به هم رسیدید.
ایشالا همیشه شاد باشین
اسما
10 خرداد 92 1:25
افتخار اشنایی می دین؟
بهار
8 مهر 92 13:26
سلام عزیزم وای چقدر شباهت .من و همسرمم مثل شماهمکلاسی بودیم تقریبا 4سال باهم دوست بودیم اخرشم با هزار تا مشکل به هم رسیدیم والانم که الانه بعد 3 سال که ازدواج کردیم خیلی با هم تفاوت سلیقه داریم ولی عاشق همیم با افتخار لینکتتون میکنم وشماهم منو لینک کنید با اسم بهار خانوم