عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

قضیه انگشتر مامان!

1391/3/14 21:12
نویسنده : مامانی
590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بهترین نی نی دنیا.خوبی مامانی؟ماچ

خدمات وبلاگ نويسان جوان              www.bahar-20.com

امروز یه اتفاقی افتاد!یعنی از دیشب شروع شد.بابات پاشو کرد توی یه کفش که بیا با هم بریم طلافروشی انگشتر ببینیم.هرچی بهش گفتم که آخه چرا؟برای چی؟سوالمیگفت اون نشون خشگل نیست بریم با هم خودت یکی انتخاب کن بعد من با مامانینا میریم میگیریمش.چشمکهرچی بهش اصرار کردم که باور کن من همون نشونو دوس دارم گفت نه!الا و بلا باید بریم یکی دیگه بگیریم،یه چیزی که صد در صد دوسش داشته باشی و اون انگشترو هم توی یه مناسبت دیگه بهت میدن.منم آخرش مجبور شدم قبول کنم.مژهولی بهش گفتم بشرطی میام که قول بدی کسی این وسط ناراحت نشه.پدرتم گفت که هیچ ناراحتی وجود نداره و پدر و مادرش خودشون هم تصمیم داشتن 1انگشتر دیگه بگیرن.ابرو

خلاصه  امروز باهم رفتیم یه مدلو پسندیدم.چقدرم هوا گرم بود داشتیم هلاک میشدیم مامان جونniniweblog.comبابات که طفلک خیلی از گرما و خستگی کلافه شده بودخمیازه اما بنده خدا هیچی نمیگفت تا من سر فرصت همه مدلا رو ببینم.میبینی پدرت چقدر هوامو داره و به فکر خوشحال کردن منه؟خجالتمطمئنا نسبت به شما هم همین احساسو داره.شایدم بیشتر...به هرحال خوب قدر پدرتو بدون.میدونم که اون بهترین بابای دنیا میشه و ازت میخوام توام بهترین بچه دنیا براش باشی و چه دختر شدی چه پسر همیشه همیشه هواشو داشته باشی و مواظبش باشی. حتی اگه یه روزی من پیشتون نبودم...آخه پدرت آدم حساسیه.خیلی به مراقبت و توجه نیاز داره.اون روح لطیفی داره. قبوله مامانی؟من رو قولت حساب میکنما...باشه باشه دیگه حرفای ناراحت کننده نمیزنم.چشمک

خلاصه قرار شد که فردا برن انگشترو بگیرن تا چهارشنبه شب با خودشون بیارن...

راستی یه خبر خوب: بابا بزرگ و مامان بزرگ منم برای مهمونی خودشونو میرسونن.خیلی خوب شد چون واقعا دوست داشتم باشن.قلب

 

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

چهارشنبه میام و برات مینویسم اوضاع چطور پیش رفت.

همینجا میخوام از همه دوستای گل نی نی وبلاگیمونم تشکر کنم که همیشه همراهمون هستن و با نظراشون راهنماییم میکنن و بهم قوت قلب میدن.همتونو خالصانه دوس دارم.قلب

تا درودی دیگر بدرودبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان شازده کوچولو
31 خرداد 90 0:03
سلام عزیزم
خسته نباشی ،
مبارکت باشه بالاخره همونی که دوست داشتی شد
موفق باشی گلم

سلام.
مرسی.آره ولی دوست ندارم این وسط خانواده همسرم ناراحت بشن.ایشالا که اینجوری نمیشه..
مامان نازنین زهرا
31 خرداد 90 0:04
مبارکه گلم ایشالله به پای هم پیر بشین قدر شوهر خوبت رو بدون واقعا کار به جایی کرد من با اینکه خودم حلقم رو انتخاب کردم ولی تو خجالت و رودربایستی اون چیزی رو که میخواستم انتخاب نکردم الان بعد 6 . 7 سال هنوز ته دلم ناراحتم البته شوهر منم گله و آقاست قربونش برم اونم بی تقصیره امان از .....بگذریم مبارکت باشه ایشالله همیشه شاد باشی عاشق اسم وبت هستم خیلی قشنگه

ممنونم ازتون.
آخی میفهمم چی میگید...عب نداره مهم همینه که اینقدر از شوهرتون راضی هستید



مامان وانیا
31 خرداد 90 1:21
سلام عروس خانم مبارکه انشاالله.امیدوارم همه چیز تا آخرش همینطور آرام وعاشقانه پیش بره و یه روز عکس نی نی تو ببینیم

سلام.خیلی ممنون.
ایشالا!
مامان الهام
31 خرداد 90 9:31
سلام عزیزم
من تازه وبلاگت رو دیدم- خیلی مطالبی که نوشتی برام جالب و عشقولانه بود
یه لحظه برگشتم به زمان خواستگاری و عقد خودم وای که چقدر شیرین و لذت بخش بود
ایشالا همیشه همینطور عاشق هم باشید
راستی اگر موافقی با هم تبادل لینک کنیم بهم خبر بده تا لینکت کنم

سلام.
یادآوری خاطرات خیلی خوبه.برای همین از الان مینویسم.
حتما
مامان آرین
31 خرداد 90 9:45
مبارکت باشه گلم ایشالا خونواده شوهرت هم اینقدر فهمیده هستند که درک کنند

مرسی
مریم
31 خرداد 90 11:12
سلام عروس خانوم گل
عزیزم الان بهترین فرصته که ناز کنی و هرچی همسر مهربونت برات میخواد با جوون و دل بپذیری. به دیگران کاری نداشته باش اتفاقن اگه ببینن حساس و سخت پسندی بیشتر بهت افتخار میکنن.
بازم میگم مبارکت باشه و همینطور مبارک آقاییت

سلااام.چشم مرسی
شرمنده مهربونیتونم...

سارا(مامان سوگل)
31 خرداد 90 11:50
به سلامتي عروس خانم

سلامت باشین ایشالا.سوگل جونمو ببوسین..
نسترن
31 خرداد 90 11:53
سلام خانومی. مبارکه. آفرین به همسری مهربون

سلااااااام
یه دنیا مرسی!
منا مامان فینگیلی
31 خرداد 90 13:47
خوب دیگه به سلامتی همه چی بر وفق مراد بوده عروس خانم

آره منا جون.همه چی خوبه خدارو شکر...
منا مامان فینگیلی
31 خرداد 90 13:47
راستی نی نی دیروز یه دعای خوکشل واست نوشت الان نیستش؟؟؟

نه چیزی برای من نیومد.حتما ثبت نشده
سارا
31 خرداد 90 14:25
هورااااااااااااا نینی جونم عجب مامان باحالی داری
سارا
31 خرداد 90 14:27
راستی عکس انگشترتم برامون بذار اگه تونستی

سلام.باشه عزیزم.فردا که برام میارنش عکس میگیرم میذارم تو وب.
سارا
31 خرداد 90 14:30
راستی شوهرت چند سالشه؟
بایدم هوای زنی به این گلی رو داشته باشه.پس چی؟
خوشبخت شین ایشالا
واااااااای چه قدر حرف زدم!

هم سنیم
مرسییییی...
فهیمه
31 خرداد 90 17:42
سلام عزیزم:
انشالله به پای هم پیر شین.
عکس انگشترتو دوست داشتی بزار ببینیم...
دوستت دارم گلم.
بوس بوس

سلام.قربونتون برم فهمیه جون.
چشم حتما.در اسرع وقت.
منم خیلی دوستتون دارم
مامان نازنین زهرا
31 خرداد 90 22:46
دوباره سلام گلم خوبی ؟نشونت رو خریدی یا نه ؟منتظر خبرای جدیدم راستی شما لینک شدی

سلاااام به شما
بله امروز گرفتن و فردا برام میارن.
قربونتون برم.دوستتون دارم
مامان عسل و آریا
1 تیر 90 8:30
سلام دوست خوبم.
مرسی که به وبلاگ عسلم سرزدید.انشاالله که شما هم خوشبخت بشید.امیدوارم مراسم عقد همونجوری که دوست دارید پیش بره.

سلام.
مرسی از شما دوست خوب
منا مامان فینگیلی
1 تیر 90 10:03
ایسالا همه تی خوب باشه همه خوب باشن تو و بابای نی نی علوسی تنید و یه نی نی تپلی بیارید تا من باهاش دوست بشم و با هم بازی تنیم . آمین
دوستت دارم خاله نسترن
این همه دعای فینگیلی من بود!

الهی قررررررربوووون این نی نی ناز برم.جانم ببوسیدش


روزای زندگی
1 تیر 90 16:32
آخی مبارکت باشه خانم برات آرزوی خوشبختی میکنم. و امید وارم همیشه به اندازه ی روز اول عاشق باشین. می گن عروس خانم ها اگه موقع عقدشون دعا کنن براورده میشه. شنیدی میگن دست راستتو بکش رو سرم؟ حلا منم می خوام برا من دعا کنی. تا کارای منم خوب پیش بره.

قربونتون برم
الان که عقدم نیست.ولی به روی چشمم.حتما موقع عقد به یاد تک تکتون هستم
مامان تربچه
2 تیر 90 17:52
1 رااااااااز
منم حلقه ی عروسیم رو قبل از این که با شادوماد بریم خرید یواشکی رفته بودم و دیده بودم وپسندیده بودم!!!!!
روزی که رفتیم برا خرید حلقه، به صورت صوری چندتا مغازه رفتیم و من پسند نمیکردم تا این که رسیدیم به مغازه ی مورد نظر!
فوری دست گذاشتم روی همون حلقه!!!
وقتی اومدیم بیرون مغازه آقای شوشو بهم گفت: راستش رو بگو، قبلا پسند کرده بود؟!
منم گفتم: کی؟ من؟!!!!




lمامان سويل
17 خرداد 91 11:29
سلام عزيزم از اينكه به وبلاگ سويل سرزدين نمايت تشكر را دارم الهي خوشبخت بشين عزيزم خيلي خوب مينويسي برات تبريك ميگمفعلا باي