عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

مهمونی چهارشنبه

1391/3/14 21:12
نویسنده : مامانی
527 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.

خدمات وبلاگ نويسان جوان              www.zibasazi.bahar-20.com

میدونم مامانی پرحرفمو خیلی سر تو و بقیه دوستای نینی وبلاگیمونو درد میارم!ولی خب چه کنم؟اولا که این وبلاگو تازه واست درست کردم و کلی شور و ذوق دارم که هممه چیو برات بنویسم،شاید بعدنا کم حوصله تر شدم.البته امیدوارم نشم و هرچند سال هم که طول بکشه تا این وب رو بهت تحویل بدم مثه همین اول باحوصله و با ذوق برات بنویسم تک تک حوادث و خاطرات زندگیمو یا بهتر بگم زندگیمونو...دوما الان توی یه برهه خاص هستیم.هم من هم پدرت.مراسم خواستگاری و چیدن مقدمات عقد و ... خیلی خوبه و به آدم یه حال و هوای خاصی میده.ایشالا که همه آدما همیشه دلشون خوش باشه و لبخند رو لباشون باشه مامانی.خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com

تو پست قبلی برات گفتم که قرار شد توی همین هفته مادرجون یه روزی تعیین کنه و خونواده پدرت رو دعوت کنه برای صرف شام و آوردن نشون.قرار بود مادربزرگ و پدربزرگ من که خدا بهشون سلامتی بده و خاله فاطی هم باشن اما متاسفانه نشد.یعنی یکسری کار و برنامه داشتن که درست مصادف شد با مهمونی ما.خاله نرگسم که درگیر درسای سنگینشه..خلاصه مامان جون تصمیم بر این شد که این مجلس به صورت خصوصی و فقط با حضور دوخانواده صورت بگیره.البته هم من هم بابات یه کوچولو ناراحتیم چون دلمون میخواس یه کم شلوغ تر باشه تا بیشتر خوش بگذره و مثه جشن بشه.

ولی خب دیگه..اینجوری شد...خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com

دیروز با پدرت تلفنی حرف میزدیم و من کلی نقشه میکشیدم که بیا یه روز قبل از اینکه مامانتینا برن و انگشتر بخرن با هم بریم مدلا رو ببینیم و اون چیزی که دوست دارم رو بهت نشون بدم بعد تو برو با مامانتینا همونو بخر که با هم دیدیم و ازین برنامه ها...آخه دلم میخواد نشونمو تا آخر عمر نگه دارم واسه همین میخواستم یه چیزی باشه که مطابق سلیقم باشه و دوسش داشته باشم.حتی برای امروز قرارم گذاشتیم اما یه کم بعد بابات پرده از 1سری برداشت!!خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com

آره مامانی،بهم زنگ زد و گفت که راستشو بخوای مامانمینا انگشتر رو از همون یزد خریدن و آوردن ولی به من گفته بودن که به تو چیزی نگم که بی مزه نشه.راستش اولش از دستش به کم ناراحت شدم که بهم نگفته اما بعد سعی کردم درکش کنم و گفتم که هرچی خریدن خوبه و دستشون درد نکنه.اینم قشنگی خودشو داره.مهم اون شور و عشقیه که پشت همه این کاراست..اونه که ارزشمنده نه 1تیکه طلا با هر شکلی که داره...خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.comدرهرحال دوسش دارم و سعی میکنم تا همیشه به عنوان یادگاری نگهش دارم.niniweblog.com

عزیزم شاید الان که داری اینو میخونی بهم بخندی(به مادرت نخند میام گوشتو میبرما!)ولی راستش هنوزم باورم نمیشه که دارم کم کم ازدواج میکنم!امروز به پدرت گفتم "اصلا باورم نمیشه تو داری شوهرم میشی" بعد این همه سال...ولی اون گفت همچین حسی نداره!و با یه غرور مردونه که عاشقشم گفت: "میدونی که ازین به بعد دیگه هرجا میری باید حلقه دستت کنی؟" منم خندیدم و به شوخی گفتم : "نمیشه دستم نکنم؟آخه احساس دربند بودن میکنم!" اونم گفت نه و باید قبلا فکر این احساسامو میکردمو حتما باید دست کنم.خلاصه کلی سر به سر هم گذاشتم و خندیدیم.خدمات وبلاگ نویسان جوان , قالب وبلاگ               www.bahar-20.comحس خوبیه.اگه شریک زندگیتو درست انتخاب کرده باشی و دوسش داشته باشی خیلی خوبه.امیدوارم همه دخترای مجرد تجربش کنن و خوشبخت شن.تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com

بگذریم.اگه خدا بخواد 4شنبه شب پدرت و خونوادش میان خونه ما.قول میدم بیام و هم برای شما هم دوستای گلم بنویسم که چی شد.باشه؟

دوستای مهربونم برای من و همسر آیندم دعا کنید تا کارامون خوب پیش بره و زودتر به هم برسیم..آمین.niniweblog.com

بهاربيست                   www.bahar-20.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

mami
29 خرداد 90 23:21
برات ارزوی خوشبختی میکنمممم عزیزممم
راستی چند سالته؟


مرسی.
24سالمه
مامان شازده کوچولو
29 خرداد 90 23:25
گل به سر عروس
سلااااااااااااااام
خوبی عزیزم ، بزار روی ماهتو ببوسم دختر گلم
ان شاالله خوشبخت بشی مادر
یادم رفت بگم :
هوووووووووووووووووووووووووررررررررررااااااااااا
4شنبه شب بله برون داریم
.
.
عزیز دلم از این روزها نهایت لذت رو ببر و شیرینی اون رو برای همیشه در ذهنت ثبت کن ، چون طعم زندگی تغییر میکنه نه اینکه بد بشه نه گلم هر دوره ای شیرینی خاص خودش رو داره و چه خوبه که تمام اون طعم ها در ذهن انسان ماندگار باشه و همیشه با یادآواریش لذتش از زندگی دوصدچندان بشه ،
خب دوستان عزیز این هم آموزش آشپزی امروزمون
خیلی بی مزه شدم ، آخه امروز یه امتحان سرشار از استرس رو با موفقیت پشت سر گذاشتم ، به مغزم زیاد فشار اومده ،
صفحه نظرات پر شد
با عرض پوزش از پر حرفی بنده ( نی نی جونم ببین خاله از مامانت پرحرف تره)
موفق باشی نسترن عزیزم و حسابی این روزها بهت خوش بگذره در ضمن به خاطر نشونت هم تبریک میگم ، عزیزم زیبایی و لذت هدیه به اینه که طرف مقابل خودش انتخاب کرده باشه و این نشانه ها و بعد از اون خریدهای عقد و عروسی پیشکشی از سوی خانواده داماده پس با تقدیر از اونها ازشون لذت ببر گلم ،
تا عاشقانه ای دیگر درود و دو صد بدرود

سلام.
مرسی از سرحال بودنتون منم سرحال شدم.دستتون درد نکنه کلی انرژی مثبت دادین

مامان شازده کوچولو
29 خرداد 90 23:37
خواهش میکنم دخترم ، قابلی نداشت
مامان آرین
30 خرداد 90 11:34
مامان نی نی آینده سلام
آفرین حسابی کیف کردم که اینقدر دختر عاقل و با درایتی هستی مطمئن هستم که خوشبخت میشی و با همین گذشتی که داری همه کارهات عاااالی پیش میره .

سلام.اگه بدونید چی شد؟!توی پست بعدی براتون مینویسم...
به هرحال مرسی...
منا مامان فینگیلی
30 خرداد 90 12:16
نی نی ام یه دعا واست نوشت رسید یانه؟


سلام منا جونم.نه نرسید!
روزهای زندگی
30 خرداد 90 12:27
لینکت کنم؟


خوشحال میشم.
مامان فرشته
30 خرداد 90 15:36
سلامممممممم عزیز دلم
ای جونم مبارک باشه گلم
فکر کنم اولین عروس نی نی وبلاگ باشی
منم لینکت کردم
ممنون
خوشبخت بشی گلم بوسسسسسسسسس

سلام سما جون.
قربن مهربونیت برم:-*
مامان مرجان
30 خرداد 90 17:10
سلام نسترن جون
مبارکت باشه !
عاشق در باب زندگی سخت نمیگیرد
لبخند عاشق بوسه ایست بر دستهای خیس از محبت
از عاشقانه های آرامت لذت ببر!

سلام.
ممنونم مرجان جون.
چشم
مامان تربچه
2 تیر 90 17:49
نسترن جوووووون
اصلا هم پر حرف نیستی
من که خیییییلی لذت میبرم وقتی نوشته هات رو میخونم


مرسییییییی مامان تربچه جونم