عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

تو کجایی؟....

1391/3/14 21:10
نویسنده : مامانی
543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم...

امشب دلم بدجوری گرفته.یه بغض عجیبی توی گلومه که هر آن ممکنه بترکه و ...

www.bahar22.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.bahar22.com

گاهی وقتا حس میکنم که جای خیلی چیزا توی زندگیم خالیه.نمیخوام ناشکری کنم اما انگار خیلی چیزا رو کم دارم.فکر میکنم مهمترینش تو باشی...

تو کجایی عزیزم؟اون بالا توی آسمونا؟پس کی میرسه روزی که تو بیای توی بغلم و گرمای تنت وجودمو گرم و زندگیمو روشن کنه؟کی میرسه روزی که بتونم انگشتای کوچیکتو توی دستم بگیرمو در حالیکه با پاهای کوچولوت بازی میکنم بهشون جوراب بپوشونم تا یه وقت سردت نشه؟کی میرسه روزی که بتونم بهت شیر بنوشونم و در حالیکه به چشمای معصومت زل زدم معنای همه زندگیمو توشون ببینم؟چقدر دلم لک زده برای استشمام بوی تنت...یعنی میرسه اون روزی که از زبون تو کلمه "مامان" رو بشنوم؟روزی که من راه رفتنتو ببینم؟دندون در آوردنتو،بزرگ شدنتو و ...خدای من...بیشتر مثل یه رویای دور و دست نیافتنیه....

 شکلکهای جالب آروین

با اینکه هنوز مادر نشدم اما حس میکنم برای مادر شدن به این دنیا اومدم...برای اینکه عشق مادرانم رو تقدیم و نثار تو کنم.دلم خیلی گرفته گل نازم.خسته ام از این همه انتظار.چرا زندگی مامانی سراسرش انتظاره؟چرا هیچوقت تموم نمیشه....

عجیبه،با اینکه هیچوقت نبودی اما انگار همیشه بودی...توی تصوراتم باهات زندگی میکنم و خالصانه میپرستمت.فکر میکنم احساسات الانم رو که از عمق وجودم میجوشه فقط یه مادر درک میکنه...

دوستت دارم.به اندازه تمام بینهایت ها...

خدایا کاری کن تا هرچه زودتر بچمو توی آغوشم بگیرم.الهی آمین.........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

نسترن
1 اسفند 90 21:40
نسترن جونم ناراحت نباش و به خدا توکل کن خودش گره گشا کاراست از ته دل از خدای عزیز میخوام دعات مستجاب کنه و به ارزوت برسی اصلا هم غصه نخور بسپار به صاحب دلها مواظب خودت باش
مامان اميررضا
1 اسفند 90 21:53
سلام مامان اينده. ايشاا... تو هم مامان ميشي و طعم شيرين مادر شدن رو ميچشي . اندكي صبر سحر نزديك است به ماهم سر بزن خوشحال ميشم. لينك شدي عزيزم
مامان نفس طلایی
1 اسفند 90 22:17
عزیزم من مطمئنم که هر موقع مامان بشی مامان خیلی خوبی خواهی شد
فهیمه|مامان هدی سادات
1 اسفند 90 22:48
سلام گلم: توکلت به خدا باشه خانومی.انشالله که تو هم طعم خوب مادر بودن رو بچشی...خیلی بهش فکر نکن.همه چی رو بسپار به اون بالایی
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
1 اسفند 90 23:30
سلام عزیز دلم عجله نکن گلم ، شما هم به وقتش مادر میشی شما که الان نامزدین ، من 5 سال یه عروسک رو بغلم میگرفتم و حتی با خودم میبردمش بازار براش لباس میخریدم ، یادمه سال 82 میخواستم برم تهران برای جراحی بینی وقتی عروسکم رو گذاشتم توی ماشین علی بهم گفت : به شرطی میزارم بیاریش که با خودت داخل کلینیک نبری یادش بخیر الهی که همیشه شاد باشی گلم
دخترم عشق من
2 اسفند 90 8:02
سلام عزیزم خدا نکنه دلتون گرفته باشه .ایشالله خدا یه نینی خوشکل زود زود میده بهتون . نگران نباش عزیز دلم خدا خیلی بزرگ و مهربونه
نیکانی
2 اسفند 90 9:29
سلام خانمی.با این اهنگ و نوشته غریبونت اشکام سرا زیر شد به وب نیکانی هم سری بزن خوشحال میشم
سمانه مامان پارسا جون
2 اسفند 90 11:46
نسترن جون تو بهترین مادر دنیا خواهی شد خیلی ها هستن که اوایل زندگی از بچه داری بیزارن ولی تو از الان... واقعا که خیلی با احساس هستی خوش به حال اون نی نی کوجولو
خسته
2 اسفند 90 14:45
سلام نسترن جان!نکنه دلت بگیره ها!دلت خیلی بزرگه!
مامان نفس طلایی
2 اسفند 90 22:31
مامان علي خوشتيپ
3 اسفند 90 19:40
الهي.عجله نكن.ايشاالله زودتر ني ني نازت مياد تو بغلت حالا تشريف بيارين تولد علي تا يه كم سرحال بشي
خسته
5 اسفند 90 11:41
چرا سهم من از این زندگی فقط یه استخر پر لجن هست؟؟؟؟؟؟؟؟چون خودم میخوام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اما من نمیخوام!
كاكل زري يا نازپري
5 اسفند 90 19:54
نسترن خانوم تو كه اين قدر دست به قلمت خوبه و با احساسي حيق نيست دلت بگيره صبور باش همه چيز روبه راه ميشه قشنگي زندگي به همين انتظاركشيدن هاست عزيزم
خاله جون احمد
6 اسفند 90 10:27
عزیزم به خدا توکل کن انشالله خود بهت یک نی نی ناز و سالم بده نازنین
خاله ی امیرعلی
9 اسفند 90 14:19
سلام گلم انشالاه هرچه زودتر تمام موانع رفع بشن و یه نی نی ناز و تپل قند عسل سالم بپره تو بغلت توکلت به خدا
sara
9 اسفند 90 18:38
سلااااام خوبید؟ما تقریبا یه تازه واردیم که دوست داریم اینجا دوست پیدا کنیم با اجازتون لینکتون میکنم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم
مسیحا
10 اسفند 90 14:14
سلام خاله جونم بابایی میگفت خیلی واسه نسترن خانوم توی مشهد دعا کرد خاله جونم نگران نباش یه روز بالاخره نی نی توشولوی نازت میاد توی بغلت و به زندگیت گرما میده
دخترم عشق من
14 اسفند 90 8:07
سلام اومدم بگم دلم براتون تنگ شده کجایی عزیز؟دلم نوازش حرفهایت را زمزمه میکند
خسته
14 اسفند 90 16:37
سلام دوست عزیزم!امروز 14 اسفند تولد منه!


تولدتتتت مبارککککککک عزیز دلم...ایشالا 120 ساله بشی گلم.کاش یه وبی داشتی که میتونستم بیام و بهت سر بزنم.مراقب خودت باش دوستم.خیلی دوستت دارم:-*
مامان ریحانا
14 اسفند 90 17:46
سلام خصوصیمو چک کردم رمز نذاشته بودید
t
15 اسفند 90 13:02
ممنون عزیزم!چند بار تو فکر ساختن وب بودم اما میترسم!میترسم نبوسیم و هی بخونم و به یاد روزای قدیم بیوفتم!


نه عزیزم اصلا نترس.وب داشتن خیلی خوبه.ضمن اینکه توش میتونی با دوستات درد دل کنی دوستات هم یه مکان ثابت ازت دارن که هروقت دلتنگت میشن بیان اونجا و بهت سر بزنن.حتما یه وبلاگ برای نوشتن خاطراتت و ... بساز.
راستی به این آدرس هم وقت کردی سر بزن.
mohabbat2.niniweblog.com
بوووووس تارا جونم
خسته
16 اسفند 90 12:37
سلام دوست جون!آدم رو وسوسه میکنی ها!باشه حتما یه وب میزنم!تو اون سایت هم میرم الان دوست دارم سنگ صبور من!