عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

کلاغ من!

1391/3/14 21:08
نویسنده : مامانی
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامی.خوبی فدات شم؟

 

یوهووووووووو ببین چی دارم!بابایی برام یه کلاغ خشگل خریده:

 

http://up98.org/upload/server1/02/h/pw3zqyqrmbx8p1zb02d.jpg

وااااای خیلی دوسش دارم،میکنمش توی دستم،توی منقارشم یه وسیله ای هست که وقتی فشارش میدم صدای کلاغ درمیاره!!اسمشم گذاشتم قارقارک!بابایی میگه مگه ماشینه؟!تعجب

خیلی بانمکه.دست شما درد نکنه بابا جون.همش مارو شرمنده میکنیدا!خجالت

خلاصه مامی جون میبینی چه مامان کوچولویی داری؟هنوز عشق عروسک داره!ولی قول میدم وقتی اومدی اگه بچه خوبی باشی بدم تو هم با عروسکام بازی کنینیشخند

سر فرصت عکس کلکسیون عروسکام رو هم واست میذارم.

بوووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانی درسا
20 فروردین 91 2:15
ای جانم چه خوشگله مبارکه . مامانی به زودی نی نی که اومد خدمت همشون واست میرسه راستی شما هم با افتخار لینک شدی دوست من
خاله ی امیرعلی
20 فروردین 91 12:05
سلام عزیزم وااااای دست بابایی درد نکنه چقدر قشنگه این کلاغه خوش بحالت عزیزم منم قارقارک میخام به منم میدی باهاش بازی کنم؟
مامان آتین
20 فروردین 91 12:26
سلام عزیزم مبارکت باشه جایی نگیا :من و آتین هم یه وقتا سر عروسک دعوامون میشه می بوسمت
دخترم عشق من
21 فروردین 91 8:48
قربون اون دل مهربونت برم که هنوز کودک درونش رو حفظ کرده . مامانی درسا (نظرات)درست گفته که نینی تون که اومد حساب همشون رو میرسه .
مامان ریحان عسلی
21 فروردین 91 18:17
سلام مبارکه
سحر
22 فروردین 91 15:46
سلام عزیزم . لینکت کردم اگه خواستی لینکم کن .
تارا
23 فروردین 91 21:31
سلام!چه کلاغ نانازی!مبارک! ما خوبیم!شما چطورید؟
مامان گیسو
26 فروردین 91 2:44
سلاممممممم نسترن گلم خوبی ؟ ای جانم مبارکه ان شاا... برید برای فرشته ات خرید عروسک راستی سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی