عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

دعا یادت نره گلم!

1391/3/14 21:08
نویسنده : مامانی
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام موش موشکم خوبی عزیز دلم؟Emoticon

الان که دارم برات مینویسم بابا رفته کار مشتریشو انجام بده.من و پدر جون و مادر جون و داییت خونه هستیم.واااای فردا یه کنفرانس دارم اصلا هم حوصلشو ندارم البته خدارو شکر مطلب جمع کردم و تقریبا آماده ام.تاااازه قبل از رفتن بابا هم نشستم واسش کنفرانسمو ارائه دادم!٥شنبه هم ١سمینار دارم که باید براش پاور پوینت هم بسازم.البته بابایی باید کمکم کنه فکر نکنم تنهایی بتونم از پسش بربیام.پدرت هم فردا باید بره قزوین استاد راهنماشو ببینه و در مورد پایان نامش با هم بصحبتن.خدا کنه بتونه تا آخر تابستون دفاع کنه...

دیگه خبر اینکه همین الان ١مشتری اومد خونه رو دید.آخه مادرجونینا میخوان خونشون رو اجاره بدن.باید ببینیم چی پیش میاد.آقاهه که ظاهرا خونه رو پسندید.

دعا کن کارامون خوب پیش بره فرشته نازم.آخه خدا دعای فرشته هارو زود اجابت میکنه..

دوستت دارم.تا بعد مامی جون.Smiley

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نایسل
26 فروردین 91 19:20
ایشالا گلم حتما درست میشه
ناهید
26 فروردین 91 21:19
سلام وب جالبی داری اگه میشه به وبم بیا واسم یه نظر بزار خوشحال میشم بوووووووووس
تارا
26 فروردین 91 21:22
فرستاده بودماااااا
بابای ملیسا
26 فروردین 91 22:36
با سلام . کلبه کوچیک و مجازی ملیسا خانم با عکسهای جدید و قشنگش روشن و زیباتر شد . لطفا اگر قدم رنجه کردید و تشریف آوردید ، لف کنید و قشنگترین شعر ، قشنگترین حرف دل ، قشنگ ترین آرزو ، قشنگترین دعا ، خلاصه قشنگترین چیزی رو که می تونید به ملیسا هدیه بدید رو دریغ نکنید و تو قسمت نظرات بهترینها رو برای دوردونه حقیر بنویسید . ممنون میشم . تمام این دعاها و آرزوها ، نصیحتها و حرف دلها یک روزی می شن چراغ راه ملیسا .
مامان آتین
27 فروردین 91 2:20
ایشالا هرچی به صلاحتونه همون میشه بوووووووس
كاكل زري يا ناز پري
27 فروردین 91 20:22
مثل خميشه موفق باشي گلم
مامان گیسو
28 فروردین 91 1:10
سلام عزیزم خوبی ؟ ان شاا.. همه چیز به خیر و خوشی انجام می شه دوستم بوسسسس