عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

پارک پرواز

1391/3/14 21:08
نویسنده : مامانی
1,555 بازدید
اشتراک گذاری

سلللاااام جیگیلی مامی.خوبی؟

 من خوبم فقط استرس سمینار 5شنبه رو دارم که هنوز تکمیلش نکردم.استرسفردا صبح کله سحر باید بلند شم و هرجور شده تا آخر شب تمومش کنم!

امروز عصری با بابایی رفتیم پارک پرواز...جات خالی بود با اینکه چند روزه تهران سرد شده و اونجا هم چون توی ارتفاعات بود سرد بود ولی خوش گذشت.اونجا نشستیم توی یه آلاچیق و چایی خوردیم.لبخندعکسم انداختیم.توی پست بعدی برات میذارم.بعدشم نشستیم توی ماشین و از بام تهران شهرو نگاه کردیم.انگار همه شهر زیر پامون بود...خیلی قشنگ بود.بابایی منو توی بغلش گرفت و منم نمیدونم چرا یهو اشکام سرازیر شد.ناراحتبه بابایی گفتم که چقدر دلم برات تنگه و دوس دارم که باشی.بهش گفتم چقدر نگرانم که نکنه نتونم تورو داشته باشم.نگرانبابایی هم با همون مهربونی همیشگیش دلداریم داد و گفت تو حتما یه روز میای.فرشتهراستی بهم گفت که بهت بگم: "i love you"!خوش بحالت هنوز نیومده بابایی چقدر دوستت داره....

بعدشم رفتیم یه کم مغازه هارو دیدیم و کلی خوش گذشت.من یه کیف خشگلم خریدم.البته به قول بابایی به سلیقه ایشون لبخند(گوشتو بیار:اول خودم پسندیدم!نیشخند)

پدر جونم خوبه اما چند روزه معدش خیلی درد میکنه و اذیت میشه.خدایا هرچه زودتر پدرمو خوب کن.

دیگه خبر خاصی نیست.

میبوسمت گلم.فعلا.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
28 فروردین 91 23:54
سلام دوستم امده بودین محل ما اینجا هم میومدین ... انشاالله پدر هم زود خوب شن
مامان نسترن
31 فروردین 91 9:51
خوش بگذره خانوم گل. فعلا خوب و آروم با همسری عاشقونه داشته باشین که بعدا از این خبرا نیست
خاله ي اميرعلي
2 اردیبهشت 91 13:17
سلام گلم اميدوارم هميشه بهتون خوش بگذره و كيف خوشگلتم مباركت باشه بسلامتي عزيزم انشالاه باباي مهربونتونم زودي خوب بشم و خدا هم براشون طول عمر همراه با عزت و سلامتي بهشون بده تا نوه ي گلشون رو ببينن