عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

روز مادر مبارک...

1391/3/14 21:06
نویسنده : مامانی
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم.

دو روز دیگه روز مادره.تو که هنوز نیومدی و من که هنوز مادر نشدم ولی از اونجایی که روز زن هم هست پس روزم مبارک!روز همممه شما مامانای مهربونم مبارک.یک شاخه گل تقدیم به تک تکتون.قلب

امیدوارم سایتون همیشه بالای سر عزیزای دلتون باشه و به هممه آرزوهاتون برسین...

 

راستی چند دقیقه پیش مامان شوشو sms داد!نوشته بود:

"عنکبوتهای ماده پس از جفتگیری نرهای خود رو میخورن،آنها تنها موجوداتی هستن که فهمیده اند شوهر به هیچ دردی نمیخورد!!روزمون پیشاپیش مبارک... "

واااای که کلی خندیدم از دست حرفای این مادر شوهر!نیشخند

اینم sms شیوا جون دوستم:

"خدایا در آفرینش مردها کمیت را فدای کیفیت نکن،کمتر خلق کن ولی آدم خلق کن!! روز زن پیشاپیش مبارک"

وای که مردم از خنده...قهقهه

البته دور از باباییت که خیلی دوسش دارم،پدرجون و دایی نیکروز و پدر شوهر گرامی و هممه مردای مهربوون.اوووووووو....همه رو گفتم که!دلم نمیاد دیگه!بسوزه پدر دل رحمی!!خنثی

واااااااااااااااای همین الان یادم افتاد امروز تولد پدرجون هم هست!چه دختر بدی هستم من از صبح تاحالا یادم نبود و بهش تبریک هم نگفتم...برم که باید یه جوری لاپوشونیش کنم!!اوه

خدایا مراقب هممممه مامانای مهربون و نینیای عزیزشون باش.آمین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مریم مامان نخودچی
21 اردیبهشت 91 16:44
مامان آرینا موفرفری
21 اردیبهشت 91 17:02
روز زن مبارک.
نایسل
21 اردیبهشت 91 17:15
عوض نشدم 30 اندی کیلو وزن اضافه کردم گامبو شدم
نایسل
21 اردیبهشت 91 17:21
متاسفانه اراده در من وجود نداره
مامان علي خوشتيپ
21 اردیبهشت 91 19:04
روز مامان آينده و عزيز خودمونم مبارك
خاله ي اميرعلي
21 اردیبهشت 91 22:12
سلام نسترن جون اين اس ام اس من : شايد زن خوب مثل دايناسور ميمونه قبلا وجود داشته ولي حالا نسلش منقرض شده ولي مرداي خوب مثل سيمرغ ميمونن از اولش افسانه هست
الهام مامان رامیلا
22 اردیبهشت 91 2:31
.•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*•. . .... .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´##..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*...•*..•*..*•.•*.* .•*..*•. .•*..*•. عزیزم روزت مبارک
مامان دينا
22 اردیبهشت 91 16:07
روزتون پيش پيش مبارك
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 اردیبهشت 91 18:02
پسرکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید ..... نیمه شب از جا پریدم انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان.... همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت... "خواب دیده ام آری خواب دیده ام" هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند: "مامان....مامان..." تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم تا سپیده دمان.... "روز مادر مبارک"
نسترن
22 اردیبهشت 91 20:00
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد
مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 7:43
مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد روزت مبارک مادری آینده
سمانه مامان پارسا جون
23 اردیبهشت 91 11:12
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر آینده
خاله ي اميرعلي
23 اردیبهشت 91 14:51
زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک . . . به اميد روزي كه ني ني دار بشي نسترن جون
مامان گیلاس
23 اردیبهشت 91 15:03
ای دوست به حنجر شهیدان صلوات / بر قامت بی سر شهیدان صلوات از دامن زن مرد به معراج رود / بر دامن مادر شهیدان صلوات . . . میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .
سارا(مامان سوگل)
24 اردیبهشت 91 7:12
روزت مبارک نسترن جون
مامان یکتا
24 اردیبهشت 91 14:26
عزیزم روزت مبارک شاد باش و شادزندگی کن راستی عجب مادرشوهر باحالی تو داری
تارا
24 اردیبهشت 91 15:32
سلام روزت مبارک
مامان سهند
24 اردیبهشت 91 18:54
روزت مبارک عزیزممممممممم sms هات خیلی جالب بود عکسی که گذاشتید واقعا معرکه اس
مامان ثنا و ثمین
25 اردیبهشت 91 13:06
سلام خانومی و مامان اینده روزت با تاخیر مبارکه. همه ی پستهای این صفحه رو خوندم.ایشااله که در تصمیمی که دارین خدا کمکتون کنه و همچنین تو پایان نامه هم موفق باشی اگه بهمون سر بزنی خوشحال میشم
مامان ریحان عسلی
25 اردیبهشت 91 13:40
سلام خوبید روزتون مبارک چه اس با حالی خدا مادر شوشو جانتان رو براتون حفظش کنه
مامان نسترن
25 اردیبهشت 91 17:17
واااااااای نسترن جون کلی کیف کردم از این پیامک مامان شوشوجون.
خداروشکر انگاری رابطتتون خوبه . شمام جزو نوادر روزگارین ها.
روزت مبارک عزیزم


مامان پریسا
29 اردیبهشت 91 2:31
روزت مبارک عزیزم البت با تاخیر چرا دیگه بهمون سر نمیزنی خاله نسترن؟؟؟؟؟