عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

این روزا...

1391/3/14 21:06
نویسنده : مامانی
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.

پدرت چند شب پیش اومد خونمون.با سه تا شاخه رز قشنگ و روز زن رو بهم تبریک گفت.قلبالبته منم چون میدونستم اون شب میاد براش دوشاخه گل رز خریده بودم!تفاهمو حال کردی؟نیشخند

شبش با مادرجونینیا رفتیم پارک و آخرش حسابی بارون گرفت و مجبور شدیم تند تند وسایلمونو جمع کنیم و برگردیم خونه!ابرو

فرداش رفتیم با بابایی بیرون و بابا گفت برای مادرجون یه هدیه بگیریم.خلاصه یه کیف قشنگ براش گرفتیم.مبارکش باشه.ماچ

دیروز هم از صبح تا غروب با بابایی میدون انقلاب گشتیم.کلی هم کتاب گرفتیم.یه کتابم برای پدرجون گرفتیم.یه کتاب شعر شاملو هم بابایی برای من گرفت.دست شما درد نکنه بابا جون.خجالتبعدشم رفتیم آش شله قلم کار خوردیم.خیلی خوب بود و حسابی خوش گذشت.یه کمی هم برای خونه آش خریدیم و بردیم برای مامان اینا.شبشم با مادر جون و پدرجون رفتیم پارک نزدیک خونه و حسابی خوش گذشت.اونجا هم آش خوردیم البته این یکی دست پخت مادر جون بود!!شب دیروقت بود که برگشتیم خونه.

الانم بابایی با مادرجون توی آشپزخونه ان.مشغول پختن کته گوجه!!!(غذای مورد علاقه بابایی) البته آشپز اصلی باباییه مادرجون هم کمکش میکنه.خلاصه امروز مثه اینکه قراره دست پخت بابایی رو بخوریم.خوشمزه

پدرجون امروز رفت دکترش ویزیتش کرد و براش یه سری آزمایشات نوشته که باید انجام بده.دایی نیکروز هم امروز صبح از یاسوج برگشت.کارای دانشگاهشو انجام داد و تسویه حساب کرد و حالا باید پیگیر کارای سربازیش باشه.

دیگه فعلا خبر خاصی نیست.همه چی مرتبه گلم.

توی پست بعدی یه سری از عکسای دیشبو میذارم.

مراقب خودت باش.دوستت دارم.بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نایسل
25 اردیبهشت 91 18:24
مبارکک باشه عزیزمم ای ول تفاهم
مامان ثنا و ثمین
26 اردیبهشت 91 8:07
خیلی از رابطه تون با پدرتون خوشم اومد.البته منم با پدرم رابطه ی خیلی خوبی داریم.خدا حفظشون کنه ممنونم که سر زدین.با افتخار لینک شدین
سمیرا
26 اردیبهشت 91 10:45
همیشه خوش باشی عزیزم
مامان فاطمه گلی
26 اردیبهشت 91 18:51
سلام نسترن جون خوشحالم که با شما آشنا شدم چه احساس قشنگی امیدوارم زود بچه دار بشید وبیشتر در موردش بنویسید وبازدیدکننده هالذت ببرن من لینکتون می کنم که همراهتون باشم دوست دارم وقتی بچه گلتون اومد ببینمشون ومطالب مامان گلشو بازم دنبال کنم
مامان فاطمه گلی
27 اردیبهشت 91 18:02
سلام مرسی از محبتتون همه ارزوهای خوبرا براتون دارم
حسین
27 اردیبهشت 91 21:48
سلام عزیز بابایی
خوبی..
میبوسمت یه عالمه...

سلام.
مرسی بابایی که اومدی وبلاگم:-*
من و مامان هم خیلی دوست داریم:-)
مامان علي خوشتيپ
28 اردیبهشت 91 9:41
مباركت باشه خوشگل خانم.خوشحالم كه حال باباتم بهتره.منم دلم كته گوجه خواست.غذاي باباها هميشه خيلي خوشمزه و چرب و چيليه
الهه مامان ماهان
1 خرداد 91 14:29
سلام مامان نسرین جون خوشحال میشم به من و ÷سرم ماهان سر ّبزنی
ح\