عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

خونه مادرجونینا اجاره رفت...

1391/3/14 21:06
نویسنده : مامانی
336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم خوبی فدات شم؟ماچ

ما هم خوبیم.خداروشکر..

بالاخره بعد از مدتهای مدید طرح مادرجون عملی شد."اجاره خونه"...10روزی میشد که خونه رو به طور جدی سپرده بودیم به بنگاه ها تا اجاره بره و بالاخره بعد از بازدیدهای فراوون از طرف مشتریا پریروز غروب قرارداد اجاره بسته شد.خودمونم یه خونه پیدا کردیم و مادرجون پسندید.توی ستارخانه.خونه و جاش که اصلا و ابدا به پای خونه خودمون نمیرسه ولی خب بهرحال نسبتا بدک نیست.باید تا دهم اینجارو تخلیه کنیم و بریم منزل جدید.یه مدتم اینجوری تجربه میکنیم..ولی خب جدا دلم برای خونه ای که از وقتی چشم باز کردم تا به امروز توش بودم با تمام خاطرات خوب و بدش تنگ میشه...ناراحتانشالله که خیره.توی این پروژه بابایی هم خیلی به پدرجون و مادرجون کمک کرد.دست شما درد نکنه بابایی مهربونخجالت

دیروز صبح خاله نرگس همراه با عمو هادی که برای یه ماموریت یه روزه میخواست بیاد تهران اومد خونمون.غروبشم عمو هادی اومد.و شبشم بردیمشون فرودگاه و برگشتن.هرچند دیدار کوتاه بود اما خوب بود.دلم برای خاله جون خیلی تنگ شده بود.

و خبر خوب دیگه اینکه پدرجون دیروز رفت و آزمایشاشو داد.نمونه برداری و آندوسکوپی و ...البته هنوز جوابشو به دکتر خودش نشون نداده ولی دکتر آندوسکوپ گفته جواب خوبه.لبخندمنم که نتیجه رو دیدم نوشته بود نرماله.وای عکسایی که از معدش انداخته بودن خیلی خوب بود.تمام زخما و التهابا و تومورا برطرف شده بود.وقتی با عکسای قبل از شیمی درمانی مقایسه کردم کاملا متوجه بهبودی شدم.البته ما که دکتر نیستسم و فعلا فقط عکسارو دیدیم باید ببینیم دکتر چی میگه...انشالله که خوب باشه..از دعاهای همه شما دوستای گلم ممنونم.واقعا ممنونم...قلب

دیگه خبر خاصی نیست.باید کم کم شروع کنیم به جمع کردن وسایل خونه و اسباب کشی...خدا به دادمون برسه.اسباب کشی خیلی سخته!خمیازه

فعلا که مادرجونینیا بیرونن و بابایی هم خوابیده.چایی دارچین دم کردم بابایی بلند شه با هم بنوشیمنیشخند تا بلند شه برم یه سری هم به فیس بوکم بزنم ببینم چه خبره..

خب دیگه تا بعد گلکم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان احسان
1 خرداد 91 18:24
من باهات دوست می شم تو چی؟
مامان نفس طلایی
1 خرداد 91 22:47
انشالله حال پدر جون کامل خوب شه و خونه ی جدیدم عالی باشه
خاله ي اميرعلي
2 خرداد 91 13:47
سلام عزيزم خوبيد؟خونه ي جديد مبارك عزيزم بسلامتي ايشالاه كه باباجون هم حالشون خوبه خوب ميشه خداروشكر كه جواب آزمايشا نرماله ميبوسمت راستي چاي دارچين هم نوش جونتووووووووون
زهرا از نی نی وبلاگ213
2 خرداد 91 20:27
ما پست جدید گذاشتیم خاله زودی بیاین